{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.293 visninger | Oprettet:

Er jeg for pylret (ang min datter) {{forumTopicSubject}}

Min datter på 14 måneder har begyndene lungebetændelse og er derfor på penicilin samt en ekstra dosis Spiocort (astmamedicin)

Min svigermor har tit haft hende på overnatning, hun går hjemme på førtidspension og syntes det er så dejligt at have hende, (hun må ikke have min mands lillebrors børn for svigerdatteren, men det er en anden historie.)

De er pt ved den helt store ombygning af deres hus, i forbindelse med rotteangreb, gulve i hele underetagen er revet op og støbt om, det er rå beton nu, køkkenet er ved at blive samlet, samt lofterne er revet ned. Nu vil svigermor så gerne have min datter fra lørdag til søndag, jeg har flere gange sagt til min mand at jeg syntes det er en meget dum ide, pga den øget støv mængde sammen med min datters astma og nu også lungebetændelse. Men det syntes han ikke er noget problem...

Jeg har aldrig før sagt nej til hun kunne komme på ferie ved farmor...

Så er mit spørgsmål så, er jeg bare pivet eller skal jeg holde fast i min beslutning...

HJÆLP...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er jeg for pylret (ang min datter)
  • #2   12. feb 2010 Hun er feber fri og i ellers godt humør, hun hoster meget lidt efterhånden, men raller lidt i løbet af dagen, hun sover lidt ekstra men ellers er der ikke noget at mærke på hende.

• #3   12. feb 2010 synes ikke at du er pyldret lungbetændelse skal tages meget seriøst og især med udsættelse for store mængder støv. hvis lungbetændelse ikke bliver behandlet ordenligt og der er støv også en medfaktor kan lungbetændelse udvikle sig og sætte sig på hypofysen og vider udvikle sig til en bindevævs sygdom. og den er en hård tur hvor der er også er chance for dødelig udgang.
    Så ville bestemt ikke mene at du er pyldret

• #5   12. feb 2010 fæhesten nu med billeder af sin søn

I guder mand... Tør da næsten ikke tage på visit dernede i morgen...

• #6   12. feb 2010 Nej synes heller ikke du er hysterisk og pyldret. Selvf skal din datter ikke udsættes for den type støv og kulde fra beton og hvad der ellers forefindes i deres hus lige nu.
    Synes også som tingene er nu, at hun skal bsøge jer, hvis hun vil se jeres datter.

• #7   12. feb 2010 jeg ville helt klart også sige at svigermor måtte komme på besøg hos jer indtil pigen er rask

• #8   13. feb 2010 Nej da, du er ikke pylret men er rigtig fornuftig mor.

Din datter er ikke så gammel, får astmamedicin og har haft / eller er ved at være færdig med en lungebetændelse.

En af de ting jeg tænker på er kulde da der ikke er færdiglavet gulve i stueetagen endnu samt evt træk fra lofter der mangler at blive sat op. Dette kan jo også give træk og derved en ny omgang lungebetændelse.
    Til slut som mange andre har skrevet så er byggestøv noget af det værste at få i lungerne. Det er meget fint støv, tit gammelt og så ned i sådan nogle bette lunger er noget skidt.

Syntes måske at du kan snakke med svigermor og manden om evt hyggebesøg hos jer til deres hus er kommet mere i orden.
    Så din lille guldklump ikke mister farmor, ej ikke så dramatisk men, i denne kolde tid skal man ikke spøge med små børns helbred. De ligger jo tit i gulvhøjde hvor alt træk også kommer..

Sikke en smøre ;o)

• #9   13. feb 2010 Det er rart at få bekræftet det er ok at være forsigtig. hun er jo vores lille skat smiley Og er vores pligt at passe på hende, for hun kan ikke selv sige fra hvis hun ikke kan klare tingene...

• #10   13. feb 2010 Jeg fik min vilje. Min datter kom med hjem efter et kort visit ved farmor og farfar. Vi var der i 4 timer, hun var ude og sove i de 3. Så håber det går.

Min mand muler fordi han stadig mener jeg bare er lidt for hys. Men det er sku hans problem. det kommer jo nok flere episoder hvor han syntes jeg er dum og omvendt smiley

• #11   14. feb 2010 Hehe... Lad du ham bare mule..
    Det er ikke altid sjovt at skulle bøje af når ens mor ønsker... smiley

Bare ros dig selv, du er nemlig også mor men ikk for ham.

• #12   14. feb 2010 Jeg har ikke astma eller noget - men jeg bliver belastet af byggestøv. Så jeg ville absolut sige at ikke denne gang, men gerne når hun er rask og de er færdige med at bygge om smiley

• #13   14. feb 2010 Læste så lige resten - godt at høre at du fik din vilje smiley mon ikke han bliver god igen snart. Hellere det end at skulle have en syg bette pige igen

Kommentér på:
Er jeg for pylret (ang min datter)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce