Er jeg for pylret (ang min datter) {{forumTopicSubject}}
Min datter på 14 måneder har begyndene lungebetændelse og er derfor på penicilin samt en ekstra dosis Spiocort (astmamedicin)
Min svigermor har tit haft hende på overnatning, hun går hjemme på førtidspension og syntes det er så dejligt at have hende, (hun må ikke have min mands lillebrors børn for svigerdatteren, men det er en anden historie.)
De er pt ved den helt store ombygning af deres hus, i forbindelse med rotteangreb, gulve i hele underetagen er revet op og støbt om, det er rå beton nu, køkkenet er ved at blive samlet, samt lofterne er revet ned. Nu vil svigermor så gerne have min datter fra lørdag til søndag, jeg har flere gange sagt til min mand at jeg syntes det er en meget dum ide, pga den øget støv mængde sammen med min datters astma og nu også lungebetændelse. Men det syntes han ikke er noget problem...
Jeg har aldrig før sagt nej til hun kunne komme på ferie ved farmor...
Så er mit spørgsmål så, er jeg bare pivet eller skal jeg holde fast i min beslutning...
HJÆLP...
jun 2007
Følger: 62 Følgere: 56 Heste: 2 Emner: 99 Svar: 1.992
aug 2007
Følger: 179 Følgere: 187 Heste: 4 Emner: 1.012 Svar: 8.106
Så ville bestemt ikke mene at du er pyldret
jun 2007
I guder mand... Tør da næsten ikke tage på visit dernede i morgen...
feb 2008
Følger: 27 Følgere: 31 Heste: 4 Emner: 260 Svar: 2.358
Synes også som tingene er nu, at hun skal bsøge jer, hvis hun vil se jeres datter.
aug 2007
Følger: 179 Følgere: 187 Heste: 4 Emner: 1.012 Svar: 8.106
jun 2005
Følger: 37 Følgere: 35 Heste: 4 Emner: 29 Svar: 206
Din datter er ikke så gammel, får astmamedicin og har haft / eller er ved at være færdig med en lungebetændelse.
En af de ting jeg tænker på er kulde da der ikke er færdiglavet gulve i stueetagen endnu samt evt træk fra lofter der mangler at blive sat op. Dette kan jo også give træk og derved en ny omgang lungebetændelse.
Til slut som mange andre har skrevet så er byggestøv noget af det værste at få i lungerne. Det er meget fint støv, tit gammelt og så ned i sådan nogle bette lunger er noget skidt.
Syntes måske at du kan snakke med svigermor og manden om evt hyggebesøg hos jer til deres hus er kommet mere i orden.
Så din lille guldklump ikke mister farmor, ej ikke så dramatisk men, i denne kolde tid skal man ikke spøge med små børns helbred. De ligger jo tit i gulvhøjde hvor alt træk også kommer..
Sikke en smøre ;o)
jun 2007
jun 2007
Min mand muler fordi han stadig mener jeg bare er lidt for hys. Men det er sku hans problem. det kommer jo nok flere episoder hvor han syntes jeg er dum og omvendt
jun 2005
Følger: 37 Følgere: 35 Heste: 4 Emner: 29 Svar: 206
Det er ikke altid sjovt at skulle bøje af når ens mor ønsker...
Bare ros dig selv, du er nemlig også mor men ikk for ham.
okt 2006
Følger: 40 Følgere: 40 Heste: 6 Emner: 75 Svar: 3.124
okt 2006
Følger: 40 Følgere: 40 Heste: 6 Emner: 75 Svar: 3.124
Er jeg for pylret (ang min datter)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside