{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.171 visninger | Oprettet:

hjælp til stald/gårdnavn.... {{forumTopicSubject}}

Som flere ved har vi overtaget en hesteejendom fra 1 maj, og jeg glæder mig sååå meget...

Men vi skal have lavet et navn til denne stald/gård...

Lidt om mig/os:

Jeg hedder Karina Stackelies og er den som skal stå for alt arbejde med hestene og i stalden. Min mor for regnskab og diverse pengesager, min far skal agere vicevært.

Gårdens adresse er:
Østerbyvej 19
Østerby
6580 Vamdrup

Min hest er en fuldblodaraber der hedder Kamran Shah.

Mit bedste bud er intil videre:

Stald Østerby
V/ Fam. Stackelies.

Og der er ingen tvivl om at logo'et ska være et billede eller siluette af min araber.

Men hvad kunne I have af gode ide'er dertil... Gerne lidt mere fantasifuldt end mit forslag... Og spørge gerne om andet info hvis det er noget som kan bruges.

mvh.

Karina og Co.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til stald/gårdnavn....
  • #1   14. feb 2010 Vi er også kun én familie i hele dk som hedder det... men jo vi har diskuteret det lidt, men ved bare ikke om det er et navn folk vil kunne huske... griner... som om de vil huske os på vores bette gård...Ha hah ha...

  • #2   14. feb 2010 Har selv leget meget med tanken om evt stutteri stackelies... men hvornår kan man kalde sig et stutteri... for er mere til stutteri stackelies, end stald stackelies og team stackelies...

  • #3   14. feb 2010 yja jeg ved det heller ikke... har fået en masse forslag, og tager dem lige sammen med familien... de har jo også en smule at sige... og vil gerne en gang avle lidt selv, og så kan man vel godt kalde sig et stutteri...

  • #4   14. feb 2010 Ja, stutteri stackelies er måske ikke så dumt... men nu må vi se hvad resten af familien siger til alle forslagene...

  • #5   14. feb 2010 men hvis man får lavet et flot logo og skriften skrevet i en flot prinsesse agtig skråskrift så tror jeg overhovedet ikke du ser noget nazistisk i det... griner....

  • #6   14. feb 2010 Jeg melder mig på heppeholdet under "Stutteri Stackelies" - det lyder da super godt! Og så kan du tage det med dig, uanset hvor du bor. smiley

  • #7   14. feb 2010 "Stutteri Stackelies"
    Jamen, du har jo hverken hingst eller hoppe? Er du sikker på, at du vil være STUTTERI? Du MÅ selv bestemme, hvornår du kalder dig stutteri, men debatten har jeg set i mange tråde... Syns faktisk lidt, det er at lade hånt om de, der har avlet professionelt i mange år, eller går meget op i avl...
    Desuden er der, rent markedsføringsmæssigt, noget hyggeligt og rart over 'Stald'. Drop Stackelies - det er ikke til at stave for folk, der ikke kender dig, og websiden bliver umulig.
    Og HVAD ER DER GALT MED "STALD HØ-STACK" Ha ha ha ha...
    Ej, seriøst... stald 'et-eller-andet"... Noget der afspejler dig/jer... Noget hjertevarmt og ærligt - ikke fancy pancy stutteri hovski-fint-på-den... og slet ikke det der Nazi til Stackelies. Så hellere 'Stald Kalle K' efter din første hest...
    Pas på med, hvem du udelukker med det navn du vælger. Ønsker du dine opstaldere skal være snobber, popper eller som du selv, ærlige, lige til, masser af plads og rum, lidt løjerlige men med humor og smil på læben?


  • #8   14. feb 2010 Og BESTEMT ikke TEAM!
    Der er 2266 profiler her inde, der hedder noget med TEAM *SUK* og ikke en af dem, hedder moonlight-shadow-dancer-mit-showshine-forever-<3 smiley <3 smiley ?!?!?


  • #9   15. feb 2010 "Stald Stacke"
    Det ligger godt på tungen og kan huskes. Det er unikt og linker til jeres familienavn uden at det er det samme smiley

    Jeg tror som minimum man vil forvente et antal hopper og en enkelt hingst før det kan betegnes stutteri - men som flere er inde på, så er der navnefrihed og stutteri er ikke et beskyttet navn smiley

    Og nej! Bestemt ikke TEAM! Helt enig Pauline - det smager sku for meget af teenager! (sorry Kamille! Jeg skylder dig noget flydende!)


  • #10   15. feb 2010 Mit lille hoved knager.... knirk knirk...

    intet er bestemt endnu, og hvad det nu ender med at blive, skal det være noget jeg føler for, noget der siger mig noget, ja noget der betyder noget for mig... eller hvordan jeg nu lige kan forklare det.

    nu ligger det rimelig meget i min natur, at jo mere folk siger, at det kan man ikke, og det må man ikke, mm. jo mere for jeg lyst til det... smiley

    og nej det bliver overhovedet ikke team...

    måske noget med arabians, (min venindes kommende araber-galopper kommer også som opstalder, når tiden er inde...)

    eller måske ..... sport....

    det må tiden vise...


Kommentér på:
hjælp til stald/gårdnavn....

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce