{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.037 visninger | Oprettet:

Det sidste farvel.... {{forumTopicSubject}}

Ja jeg ved ikke lige, hva jeg skal sige. Min guldhest Lotte er i dag blevet aflivet efter en uge på hestehospital. Hun har haft en mave/tarm infektion, hvor at der var 10 % chance for overlevelse mandag aften. Det så bedre ud tirsdag morgen, og der har kun været fremgang siden. Men omkring klokken 8 i morges ringede dyrlægen så og fortalte, at det hele havde taget en drastisk drejning i løbet af natten, og at han nu synes det var på tide at slutte. Dette kom helt bag på mig, da jeg lige var begyndt at tro, at hun kom hjem til os igen. Vi fik hurtigt fodret hestene, og kørt mod Ålestrup hestehospital. Jeg skyndte mig ind og se efter Lotte, som jeg hørte før jeg fandt. Hun prustede og stønnede imens hun lå og rullede sig i boksen. Jeg blev med et helt afklaret med, at hun skulle aflives: min lille pige som havde været så sej, lå bare der og havde så ondt, trods hun var blevet fyldt med smertestillende. Kvart over 10 ca fik hun så fred. Jeg var der ved hendes side, selvom jeg var ved at bryde sammen. Men hun faldt hurtigt, som om hun ikke magtede mere... Ja hvad skal man med sådan et indlæg? Jeg ved det ikke - måske det bare er rart at få det ud smiley Jeg savner hende allerede, og jeg ved ingen kan erstatte hende. Hun har været min ven, som har båret mig igennem både gode og dårlige dage. Så mange minder hun har givet, og mange rosetter for sit smukke udseende. Hun var smuk selv da hun døde...

Jeg savner dig Lotte-pigen, og håber du har fundet dit paradis med dejlige grønne græsmarker. Til vi ses igen min smukke pige...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det sidste farvel....
Kommentér på:
Det sidste farvel....

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce