{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
369 visninger | Oprettet:

Fra klump til guldklump.. {{forumTopicSubject}}

Jeg vil blot lige dele min glæde med jer...
Min lille Cendi blev oprindeligt købt, udelukkende fordi hun var meget selvstændig og tillidsfuld. Hun viste rigtig meget talent for tricks og show, som jo var det jeg skulle bruge, så på trods af, at hun nok ikke lige var det smukkeste jeg havde set i mit liv, blev den lille bjørn hevet hjem i stalden.
Cendi har ikke skuffet. Hun har vist sig at være præcist det talent jeg havde håbet på, hun er meget meget let at håndtere og hun er bare super cool at have med i byen i det hele taget.
Nå, men her til aften stod jeg så og kiggede på hende... og gud hjælpe mig, om damen ikke er gået hen og faktisk også er blevet ret lækker at se på!
Maven er kommet op, og røven er fin og hjerteformet. Hun har tabt sig omkring 15-20 kg., og krop og hoved ser mere ud til at høre sammen... I det hele taget, blev jeg egentlig overrasket over, hvor pæn hun er blevet på kun 1 måned... men vurder da lige selv smiley
(link fjernet)
Og fortæl mig gerne, hvad I syns om min lille pony, som blev købt SELVOM at hun var relativt grim... Jeg syns jeg har kysset frøen!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fra klump til guldklump..
Kommentér på:
Fra klump til guldklump..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce