{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.355 visninger | Oprettet:

Tattovering - beslutning :) {{forumTopicSubject}}

Halløj mennesker.

Jeg har i lidt over et år, gået og overvejet at få en tattovering. Min, daværende, kæreste tegnede en flot en til min hofte, men da jeg er ret "bred", synes jeg slet ikke at det var passende at få den der.. Tror i længden også at jeg var blevet ret ked af den. Det var mit stjernetegn, Jomfruen (M-agtigt tegn) og min daværende kærestes navn startede også med M.

Nå, nu er jeg så kommet frem til, at jeg altså VIL have en - og denne gang har jeg besluttet mig for, at det skal være mit navn (Natascha), da jeg jo ved at jeg vil blive ved med at hedde dette fremover smiley hehe. Jeg har tænkt på at få den på foden ude i siden under anklen.. lidt længere fremme, hvis I forstår?

Er der nogen der har nogen indvendinger til hvor ondt det gør at få lavet dernede? Og nogen idéer til hvilken skrift man evt. kan bruge? .. synes den skal være feminin.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tattovering - beslutning :)
  • #1   1. mar 2010 L'F
    Jeg synes bare ikke at jeg har andre "gode" steder til en tattovering - og har altid været vild med min venindes, som hun har på foden smiley


  • #2   1. mar 2010 Hvad med et symbol, som betyder noget for dig? Jeg synes alt for mange får tatoveret deres navne/fødselsdatoer.. Og hvorfor gå rundt og ligne alle andre? (:

    Du kunne få den lavet med celtiske bogstaver eller runer, hvis du vil have dit navn..?

    //Hilsen en, der er villig til at få tatoveret de mest særprægede (og selvfølgelig også noget, der betyder noget for mig) ting, bare for originaliteten's skyld ;D


  • #3   2. mar 2010 *Malle*
    God idé.. Må sidde og kigge lidt inden vi tager afsted smiley Skal nemlig først lige finde en god tattovør. Hehe.

    L'F
    Super god idé smiley ..


  • #4   2. mar 2010 Jeg har ikke selv fået lavet en tattoo på foden, men kunne ikke forestille mig at det er særlig smertefuldt, i forhold til så mange andre steder.

    Har set fået lavet en på skulderen og på lænden og den sidste sidder bag mit øre. Den der gjorde mest ondt er den på lænden, især i området over rygsøjlen. Skulderen var den anden værste, omend ikke så slem alligevel. Som du så nok kan regne ud var den bag øret mindst smertefuld. Området er ligesom på foden med tyndt skind og derfor kunne jeg ikke forestille mig at det ville gøre så ondt. Altså taget i betragtning af, at det er en tatovering, for selvfølgelig gør det ondt ;o)


  • #5   2. mar 2010 Tanja
    Jeg fik engang af vide af en, at det gør mest ondt, der hvor der faktisk er mest kød/fedt? Men ved jo ikke om det passer. Min veninde sagde, at det kommer jo an på ens smertetærskel. Hun fik lavet en på håndleddet og den kildede mere end den gjorde ond - og min eks fik også lavet en på sit håndled på et tidspunkt og den gjorde sindssyg ondt smiley

    Men tager gerne udfordringen op.. Vil super gerne ha' en på foden.


  • #6   2. mar 2010 Ja jeg har også hørt at det er stederne med fedt og muskler der gør mest ondt og det gjorde det i hvert fald på mig, bortset fra lige over rygsøjlen... Og har en veninde der fik en delfin på den ene balle og den gjorde rigtig ondt sagde hun.

    Ja jeg kunne ikke lade være med at grine da jeg fik den bag øret. Det kildede helt vildt XD


  • #7   2. mar 2010
    Har selv fået lavet en lige under ankel og hen af foden ...
    det gør ondt i forhold til de andre tusser jeg har..
    -men det er ikke så smertefuldt, at man ikk kan holde det ud (:


  • #8   2. mar 2010 Tanja
    Så må der være noget om snakken.
    Kunne også godt tænke mig en bag øret, men nu starter jeg lige med den på foden først smiley Tror også at rygsøjlen i forvejen er et ret ømt sted - hvis man bare prikker til mig med en finger, svajer jeg hele ryggen, så tror ikke at jeg ville turde få dér.

    TripBaby2006
    Hvad fik du lavet? Dejligt at hører en med erfaring smiley


  • #9   3. mar 2010

    ©NOW * {Carpe Diem}

    Har fået lavet en blomst med sort "tribal" .. men i en meget mere feminin form .. Der ska laves mere på den senere, da jeg ikke er helt tilfreds.. (:

    Men som sagt, det kan mærkes...
    vil dog sige, det er værst helt ude ved tærene, og ovenpå foden..
    i siden er det slet ikk så slemt (:
    men ska ikk være smerten der holder en tilbage smiley


  • #10   3. mar 2010 TripBaby2006
    Tror nu heller ikke at jeg vil synes at det gør ondt. Kan modstå meget smerte, så hvis det gør nas, så er det sådan det skal være smiley Hehe. Jeg regner med at det skal være ude på siden, men ved ikke lige helt hvordan den skal se ud endnu smiley


  • #11   3. mar 2010 ©NOW * {Carpe Diem}

    plejer heller ikk at være pyllert..
    men måtte lige tag en dyp indånding en gang el. 2 ;D

    http://www.google.dk/#hl=da&source=hp&q=tattoo+galleri&meta=&rlz=1R2GPEA_da&aq=0&oq=tattoo&fp=4d9c36a486e9ac48

    så er det bare i gang med at kigge.. smiley


Kommentér på:
Tattovering - beslutning :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce