{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
995 visninger | Oprettet:

Dilemma - hvad skal jeg vælge? {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley

Jeg vakler lidt mellem, om jeg skal give min hest Naturmüsli fra Hippolyt, eller Videbæk Hestekraft ekstra.
Jeg er fattig studerende, så jeg søger en billig, men absolut god, måde at fodre på. Prisen på disse to mængdemæssigt vil ca komme ud på det samme.

Hvad ville I vælge? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dilemma - hvad skal jeg vælge?
  • #1   10. mar 2010 Har du overvejet danish agro heste havrefri? Den har jeg lige skiftet til og er super glad for smiley

  • #3   11. mar 2010 Jeg ville også vælge hippolyt naturmusli.
    Selv om sækken koster 180 kroner, så skal din hest kun have 100g pr 100kg til vedligehold. Så hvis din hest laver meget skal den have 100g pr aktivitet.
    Virkeligt et super foder, bruger selv deres produkter.


  • #4   11. mar 2010 hvis din hest kan trives på det - altså er en nøjsom type - hva mange oldenborg er, er den absolut billigste måde at fodre på :

    vitaminblanding + lucerne

    og så al det hø den gider æde smiley

    det overvejer jeg at gå over til, når der kommer næring i græsset igen.
    Min får lige nu
    500g D&H Leisure mix
    125 gram racing minerals,
    en håndfuld lucerne, og alt det wrap han gider æde, i den tid de er indendøre.
    og han holder huld FINT smiley


  • #5   11. mar 2010 Hvis jeg skulle vælge mellem de to blandinger du nævner, så valgte jeg uden tvivl naturmûslien fra Hippolyt. Den er sundest for hesten, netop pga sukkerindhold, som skrevet længere oppe.
    Hvis du har en trivelig hest, så er den billigste fodring nok Travosport E og masser af hø/wrap. Det fodrer jeg mine med. smiley


  • #6   11. mar 2010 Tusind tak for alle svarene smiley