{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
365 visninger | Oprettet:

det knækker mig! /; {{forumTopicSubject}}

Det er nu snart et år siden The King Of Pop forlod os og jeg har <b>ikke</b> på noget tidspunkt ladet ham glide ud af hovedet på mig!

Hvorfor ham? Hvorfor den mand? Hvorfor den person der gav så meget støtte til velgørenhed, bombede fans med utallige hits og hjalp mig og sikkert mange andre igennem vanskelige tider ved bare at tænke på: "Michael er med mig" Og den stærke tro han har på tingene!

Han er fantastisk og jeg føler mig så ynkelig over jeg stadig bryde sammen i gråd på de mærkeligste tidspunkter ved bare at høre hans store hit: "Heal the world" og bare tænke på ham ...
Jeg kendte ham ikke personligt, men jeg er utrolig følelesmæssigt ramt af hans død at jeg ikke kan sætte ord på det!

Jeg skulle havde været til nogle af hans koncerter i London men står nu uviden om hvordan det er til en MJ koncert da jeg først lige er blevet gammel nok til rigtig at kunne nyde den men <i>aldrig</i> fik/får det prøvet! /;

MEN ..
Det holder mig ikke væk fra stadig at rejse til London.
Jeg har nemlig fået en tur af min mor og far til london, hvor vi sejler derover og bor på hotel og skal rundt og se en masse.. Bla. ind i butikken med MJ ting, se det store sted han skulle holde koncerter i, på voks museum og meget andet - selvfølgelig ville jeg helst se ham i live, men den støtte fra mine forældre og familie er jeg utrolig glad for, T A K! Jeg elsker jer!

I love you Michael, du er den bedste og du har helt klart sat sit præg i tusinder, nej millioner, NEJ milliarder af mennesker! May you rest in peace baby!

OBS: dette indlæg er hverken for at skabe debat, få opmærksomhed eller blære mig!
Jeg savner manden og har brug for at komme ud med nogle blandede følelser! /:<3

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  det knækker mig! /;
Kommentér på:
det knækker mig! /;

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce