{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  NY STALD
  • #1   23. mar 2010 Dejligt!!

    Håber på at det er et sted, som du synes om.

    (",)


  • #2   23. mar 2010 Tak er så spændt min hyp er nu i jylland så håber det er lidt dyrt men oki 3200,-

  • #3   23. mar 2010 Jubii Gigi kan komme hjem i næste uge !!! men skal lige tænke lidt....

  • #4   24. mar 2010 Ja både og har ikke sovet hele natten... har tænkt og tænkt og føler jeg har en sten eller er blevet sparket i maven... jo stedet var hyggeligt og folk utolig søde... så intet at klage over der.
    Men boksene er lukket med tremmer det vil sige Gigi ikke kan stå og se ud på staldgangen... hvilket jeg ved betyder meget for hende.... vinduerne kan dog lukkes op så hun kan se ud men det må hun kun om sommeren pga det klima tam tam i stalden....

    TIL ALLE
    Gigi har stået på en rideskole hvor hun begyndte at sparke som en sindsyg !! Dette holdt hun op med da hun stod et sted hvor hun kunne se ud... Der er havre i fodret hvilket ikke er super for hende...
    Boksene skal laves om efter de ny regler...
    Det er et sted hvor der pænt og planer om endnu et ny ridehus evt udeboksemen planer i fremtiden....

    Jeg er skrevet op et andet sted men er nr 2. lige så langt fra mig som nu der kan de se ud og der skal jeg selv købe foder.... der er dog ikke ridehus...

    HVAD VIL I GØRE ???

    Er ikke meget online de næste dage !! I dag skal jeg spise morgenmad med kollegaer samt senere frokost... imorgen står det på job og Bent Falberts afskeds reception !!! fredag aften står den på mad og ølsmagning på jobbet...


  • #5   24. mar 2010 Oki nu skal jeg finde en løsning kan tude snot pt !!! Fik denne besked...

    ja hun ligende lort, og hun var meget sulten, så hun fik bare love og spise alt det fodre der var i spanden også fik hun masser af godbider.....lyder dejligt at hun kommer over til dig igen, hun savner dig rigtig meget smiley er det mandag i påsken du kommer hjem?


    --------- Forrige besked ---------
    Fra: Tanja M
    Sendt: 24-03-2010 17:19:57
    Emne: hej

    har fået boks til Gigi i kbh dyrt men ok koster 3200 pr måned, lignede hun lort da du tog dækkenet af ?? Er så irriteret på min far syntes simpelhen han er en idiot til dyr... Vil dog gerne ride med dig på ismulerne.. er hjemme d 5/4 hvis det er....og flytter Gigi denne dag...


Kommentér på:
NY STALD

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce