{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg vil ha langt hår!!
  • #2   4. apr 2010 Gider ikke bruge extensions smiley mit hår skal være mit eget smiley

  • #3   5. apr 2010 lad være med at klippe det? (: fuck det om det bliver ødelagt i enderne, lad det gro så langt som muligt så meget som i nu kan holde til ikke ta blive klippere, sig i kun lige vil have klipper 2 cm. af selvom det er ødelagt længere oppe. bliv ved sådan intil i har en længde hvor i synes i kan tillade jer at klippe 5 cm af.
    hvis i hver måned klipper 2 cm af vokser jeres hår jo aldrig, kan ikke huske hvor meget hår vokser om måneden men det er ca 2 cm..


  • #4   5. apr 2010 Der er ikke noget grimmere end langt ødelagt og slidt hår!! smiley

  • #5   5. apr 2010 Håret bliver slidt i enderne hvis man slet ikke klipper det smiley

  • #6   7. apr 2010 Jeg har ikke klippet mit hår i et halvt år, og det er så langt og pænt! Har ikke i sinde om at blive klippet. I don't care, hvis det er slidt.. Jeg elsker mit hår! Man ligger altså ikke mærke til det. smiley

  • #7   8. apr 2010 ALLE er fucking misundelige på mit hår! jeg får det klippet hvert halve år, hver dag får jeg kommentarer til hvor flot og skinndende blødt og sundt hår jeg har, jeg glatter hår flere gange om dagen! men er begyndt at bruge varme beskyttende nu, så det er bestemt ike rigtigt at slidte spidser er grimme. mine er også slidte, men når du så lige glatter dem over og kommer lidt produkt i dit hår fx noget til at samle spaltede spidser, så kan du næsten ikke se det, det er et spørgsmål om hvor meget arbejde du vil ligge i dit hår (:

Kommentér på:
Jeg vil ha langt hår!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce