{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
679 visninger | Oprettet:

Gode råd til en begynder {{forumTopicSubject}}

Hej alle foto-freaks smiley

Jeg skal ud og investere i et spejlreflekskamera her inden så længe smiley Jeg er lige blevet konfirmeret, og vil bruge nogle af mine penge på det. Jeg tror jeg skal ud og købe et på fredag smiley

Men altså jeg er jo sådan rimeligt nybegynder hvad angår fotografering. Mine forældre har et digitalkamera - dog et af rimelig dårlig kvalitet - og det har jeg tidligere taget lidt billeder med. Jeg elsker at tage - og se - billeder, og jeg håber at jeg kan få taget nogle super gode billeder med mit kommende spejlreflekskamera.

Jeg har fulgt lidt med i indlæggende herinde de seneste måneder, og har kigget en hel masse fotoalbums igennem med billeder af god kvalitet, taget med et spejlrefelkskamera, så jeg ved lidt om hvad lukkertid, ISO, skarphed osv. er.

Men har i nogle gode råd til en nybegynder? Altså hvad er det mest almindelige at have lukkertid, ISO osv. på, hvad betyder de forskellige ting helt præcist osv.

Nu har jeg jo ikke kameraet i hænderne endnu, så de helt store ekspertråd kan jeg nok ikke lige følge med i endnu :b

Jeg vil egentligt også godt lige have forklaret det med ISO & lukkertid og andre sjove ting én gang til, så jeg lige er helt med på hvad det er smiley

Håber på nogle gode råd fra nogle gode amatørfotografer(:

-<b>Rikke

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gode råd til en begynder
Kommentér på:
Gode råd til en begynder

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce