{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.462 visninger | Oprettet:

tips til at blive brun? :o {{forumTopicSubject}}

jeg alle hg'er!
jeg skal holde fødselsdag her på lørdag, og får mange gæster. jeg vil derfor gerne blive dejlig brun inden. mest på benene og i ansigtet, da jeg er blevet det på armene og på ryggen smiley
jeg har ligget i solen her de sidste par dage i 25-30 graders varme, men det er som om mine ben ikke tager imod solen? ö
har i nogle gode råd til hvordan jeg kan få brune ben, af solen? nogen prudukter man kan putte på, så man bliver hurtigere brun eller sådan noget?
HG! hjælp! o;

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tips til at blive brun? :o
  • #1   4. jul 2010 Tillykke..
    Der er mange som går i solerie. Men det synes jeg er en dårlig ide` da det er usundt for huden. synes også at det er en god ide` med at tage på stranden det er i hvert fald en bedre ting. en solarie. hvis ikke du vil bruge bruncraem. men hvis du vil ligge i solen synes jeg du skal huske at tage noget over hovedt . eller ha hovedt i skykke så du ikke for solstik og hvis du for det skal du bare tage noget koldt overhovedt.. hvis ikke du allerede vidste det thihi.. men synes også det er en god i det med at ligge dig ud i solen.. hvis du husker solcream hehe men håber det lykkeds for dig.
    og stort tillykke igen.
    - Jasmin

• #4   5. jul 2010 min veninde går i solerie de der 3-4 gange om ugen og hun har været til lægen og hvis ikke hun stopper med det får hun hudkræft.. men det sker self ikke for alle.. men tror ikke der sker noget ved at du gør det den ene gang eller flere... *Team MWAM* det er rigtigt det med affalds stoffer. og det ikke er usundt* men det er det hvis man gør det for tit for så kan man få læderhud... osv

• #6   5. jul 2010 nej det ved man aldrig;D

• #9   24. jul 2010 Kirsti:
    skriv når du har prøvet det så xD

Kommentér på:
tips til at blive brun? :o

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce