{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
648 visninger | Oprettet:

ny sadel hjælp! :s {{forumTopicSubject}}

Hej folkens..

jeg har en veninde som har reddet hygge dressur ridning og hun er kørt træt i det.. så prøvede hun så min pony som er western fjolle også var det bare sagen! smiley (heldigt for mig) smiley nå men nu er vi så nået til at skulle havde fat i sadel og hun har ikke så mange penge.. så mit spørgsmål er kender i et sted man kan købe bilige og gode western sadler? håber i kan hjælpe mig..

Knus Simone & ponyen<3

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ny sadel hjælp! :s
  • #1   14. jul 2010 Jeg købte en hos JNT westerncenter, hvor jeg fik sadel set efter og prøvet på hesten (:
    Så du kan finde rigtig fine brugte sadler (man skal bare kigge rundt), men prøv den på hesten inden i køber og få en til at hjælpe på vej for at finde den helt rigtig sadel..
    Så den ikke lægger forkert s:

• #2   14. jul 2010 Gode sadler er ikke billige - så lad dig ikke friste af dem til et par tusinde - det bliver du rigtig ked af i længden..

• #3   15. jul 2010 lad være med at køb sadler der koster under 10000kr, det er pap sadler og ødelægger dig og hesten

• #4   15. jul 2010 Mich hvorfor under 10.000 kr????? du kan købe en super godt brugt sadel. til 5500 kr. min koster 9.500 kr. den er købt brugt.

Så jeg vil gerne vide din begrundelse til hvorfor under 10.000 kr.

Ingen der kommer ind i denne verden har en ærlig chanse så, unden de har røven fuld af penge.

• #5   15. jul 2010 10000 var måske lige i overkanten smiley Min er en lækker kvalitetssadel - jeg købte brugt for 8000 og fik så lidt ekstra med..

Så lyt til Trine - hun ved hvad hun taler om smiley

• #6   15. jul 2010 har ogs en super sadel til 400 BRUGT

jeg snakker om ny prsen, for jeg har endnu da aldrig set en rigtig god kvalitete sadel for ev. cirkel y hvor ny prisen er under 10000

• #7   15. jul 2010 Altså jeg har en sadel jeg har købt for 2500 kr, og den er tjekt med alt hos en prof (:
    Self er det ikke sådan en super flot sadel men sølv og det der, og heller ikke den bedste.
    Den kan gå til let konkurrence ridning (: Så man skal lede og få en der virkelig ved noget om det til at tjeke den...

• #8   15. jul 2010 I ny sadler kan du godt finde en under de 10.000 kr. det er de helt skrabet modeller. Det er sadler folk KUN bruger i trænings øje med.
    de er ofte lavet i noget ruskin. de sælgers ikke så meget her i dk. for folk i dk rider i det daglige i deres show sadler ( selvfølelig alt efter pris ).

så det er bare med at holde øjnene åbne og få den tjekket på ryggen af din hest af proff. der skal være plads til skulderene. ryggen mm.
    Hehehe det er en længer forklaring.

Feks så har westernoutfitter lige pt en Brugt Garland sadel med sølv til 6,900 kr.

Og de har en SPRIT ny Reinsman Cordura Distance trail sadel til 5,895

Så nej bare ud og kigge. tit kan man få RIGTIG meget for sine penge

• #9   15. jul 2010 ja, jeg vewd godt man ikke skal købe de billige som er nye.. de alle sammen er stort set ren tottur for hesten men en brugt af de gode kan jeg godt få under 10 men det er bare lige hvor? og du for mig ikke til at tage ud til McCabes.. dem er jeg ikke vilde med (ingen kommentar) JEg har altså redet i fem år.. og selv hest og go' sadel men veninde skulle havde en som er god.. jeg er ret ligeglad med om det er en brugt (og det tror jeg også min veninde er) den skal bare ik koste mere end 9 da hun jo også skal købe andet udstyr.. men ellers tak for svarene smiley

Kommentér på:
ny sadel hjælp! :s

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce