{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.112 visninger | Oprettet:

Erfaringer med Biotin? (: {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen :o)

Jeg vil meget gerne hører jeres erfaringer med Biotin?

Jeg har nemlig købt Blue Hors Biotin Complex, og vil gerne vide hvilke erfaringer andre har med det. Om i føler at det hjælper, eller om det bare er "spild" af penge.

Der står nemlig på hjemmesiden, at det skal gives i minimum 1-2 år, for at opnå virkning af hele hoven.
- Men føler i at det hjælper hurtigere.

Det kunne være super godt, hvis der var nogle som ville uddybe deres svar, så jeg evt. kan vide hvorfor i føler det virker. - For mange skriver: "Jeg føler det hjælper" eller "Jeg føler ikke det hjælper".
Det får man ikke altid så meget ud af :o)

MVH Louise :o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaringer med Biotin? (:
  • #1   2. aug 2010 --> PernilleHøj <--
    Det lyder godt nok som om det har hjulpet så ! smiley
    Mange tak for dit svar.

• #2   2. aug 2010 kigger med (:

• #3   2. aug 2010 jeg har brugt hoofmaker i stedet og det hjælper rigtig godt, indenfor 3 mdr er der resultater

• #5   2. aug 2010 Jeg bruger ikke Blue Hors men noget andet som hedder Viking Biotin køber det i Land og Fritid . Jeg har en hest der er forfangen og det hjælper ham så utrolig godt, efter ½ år kunne han rides igen - godt nok ikke lange ture på ove 5 km så begynder han at halte men han hove er blevet meget bedre efter vi begyndte på biotin . Før i tiden flækkede hans hove også meget nemt da vi jo vokser anderledes, de flækker ikke mere . Min springpony får det også, godt nok går den med 4 sko men det er enlig bare år at styrke hendes hove smiley Kan klart anbefale biotin .

Hvor meget giver du får Blue Hors Biotin?

• #6   2. aug 2010 omg det var dyrt . jeg giver 89 kr. for 1,5 kg og det holder et ½ år til to ponyer smiley

• #7   2. aug 2010 måske længere tid, kan ikke helt huske det smiley men er det så kun til en hest/pony den holder 1-2 år?

• #8   2. aug 2010 Jeg bruger også det fra Blue Hors og det er et super godt produkt.
    Det har et stort indhold af biotin, man kan nemt blive snydt af andre produkter hvor der er mere i men ikke meget biotin;-)

• #9   2. aug 2010 Biotin er nytteløst uden bl.a zink så hvis det er ren biotin man giver er det spild af penge, da hesten ikke kan optage det.

St. hippolyts hovkur (kan ikke huske navnet) Er rigtig god og virker hurtigt.

• #10   2. aug 2010 godt ;D

• #11   2. aug 2010 Jeg kunne allerede se forskel efter en måned og efter ½ år kunne han undvære sko på baghovene. Forhovene var også stærke nok, men dem sled han skævt.
    Det er absolut pengene værd.

• #12   2. aug 2010 Jeg gav biotin i godt stykke tid ved siden af, indtil jeg købte foder hvor det var i I forvejen. Cody havde fået meget dårlige hove pga tidligere smeds dårlige arbejde, hvor han hele tiden trådte skoen af, og det var ikke særlig godt for hans hove, så de var også svære at sætte sko i, så han fik biotin,og nu har han nogle super fine og sunde hove, og der er virkelig ingen tvivl om det er hjulpet, for det er meget sjældent han smider sko :o)

• #13   2. aug 2010 Jeg bruger osse Viking Biotin fra land og fritid.

4 kg til 142 kr.

Det virker som det skal til min hest.

Der har aldrig været noget med hans hove. Jeg stoppede for en periode tidligt sommer og hans hove er fuldstændig ødelagt nu og han har været halt pga. en hov.

Jeg er begyndt igen og kan se inde i hoven at den er bedre, dog stadigvæk blød.

• #14   3. aug 2010 Dejligt at høre mange føler det har hjulpet smiley

Jeg købte 1 kg Blue Hors Biotin Complex, for 349 kr. Så jeg håber da det vil hjælpe!
    Så det Viking er meget billigere.
    Med det afhænger nok også af kvalitet, - Pris og Kvalitet går tit hånd i hånd :o)

• #15   3. aug 2010 Mine erfaringer med Biotin har kun været positive..

Min hoppe's pandelok, var også ret kort da jeg fik hende, og den ville bare ikke vokse sig længere..
    Så kom hun på biotin pga. dårlige hove, og vupti, så voksede hendes pandelok også. Hovene's kvalitet blev også betydeligt bedre.

Her er et billede fra min hoppe inden hun fik biotin:

(link fjernet)

Og her er et billede efter biotin-kuren:

(link fjernet)

• #16   3. aug 2010 Har købt en spand kun biotin (uden vitaminer og mineraler) i horse house for ca. 130kr der vist 2 kg i har været super glad for det. giver sådan en øse om dagen den har holdt i ca 6måneder spanden, så det ikke så dyrt, og jeg slipper for at frygte overdosering af vitaminer og mineraler, som mange af de andre kommer i deres biotin blandinger, da jeg har hørt dette er meget slemt for deres organer.
    Og min er dækket ind af dette gennem alm. foder.

smiley

• #18   5. aug 2010 MC:

Hun fik biotin i efterår/vinter perioden 2008, og det sidste billede er fra juni 2009.. Så godt og vel et halvt års tid for pandelokken så sådan ud.

• #20   8. aug 2010 biotin er tilskudsfoder der styrker hestens hove og giver pelsen glans, det er fuld af vitaminer og hjælper også med at styrke imun-forsvaret. godt til alle heste/ponyer og er ikke særlig dyrt.

det kan fås på: www.horze.dk

• #21   20. aug 2012 Jeg har desuden læst at Biotin også er godt ved hudproblemer.. Jeg har lige afsluttet en behandling for sarcoider på min hest og tænkte at det måske var godt at give hende biotin i en peride.. Hun kom efterfølgende på en penicillinkur, så tænker også lidt at hendes immun-forsvar er lidt svækket.

Kommentér på:
Erfaringer med Biotin? (:

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce