{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
520 visninger | Oprettet:

Biotin {{forumTopicSubject}}

Min hoppe har dårlige hove og vil nu forsøge mig med noget biotin. Men er der forskel på biotin?

Jeg har hørt at St. Hippolyt skulle være godt, men også dyrt? Men også brogaarden?

Jeg er ikke så meget inde på det marked, så er der nogen der har nogle erfaringer med noget godt biotin?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Biotin
  • #1   28. jun 2011 Æhæhæ, der er sådam noget biotin i en blå kasse. Det kan helt klart anbefales :D! Jeg ville virkelig gerne gå ned og kigge mærke og det hele, men jeg har desværre ikke noget hjemme.
    Det eneste jeg kan sige er at der er omkring 50 i en pakke, og den er blå (:

• #2   28. jun 2011 50 i en pakke? Er det sådan nogle tabletter eller hvad? smiley

• #3   28. jun 2011 Solanum Mega biotin indeholder en meget stor procent biotin i forhold til andre produkter. Har selv prøvet den og har været meget tilfreds med den.
    Kerabol er også god. Begge er desværre lidt pebrede smiley

har også hørt meget godt om den fra Blue Horse.

• #4   28. jun 2011 Det er blå kasse er Hoof Maker

• #5   28. jun 2011 Vores er i sådan en hvid spand, tror der er 3 kilo i - og vores er pulver?..

• #6   28. jun 2011 Det knytter ikek at give biotin, hvis ikke alle de mange andre stoffer, der sikrer god og sund hornvækst, er til stede. Derfor skal man bruge et mere bredspektret produkt, støtter alle strukturer i hoven, fx hoofmaker eller farriers formular.

• #7   28. jun 2011 Hoofmaker er nok det bedste. Men det er også pænt dyrt.
    Man kan også købe en god kvalitet af Biotin, men man skal regne med først at se forbedringer efter 5-6 måneder.

• #8   28. jun 2011 Efter 5-6 måneder?! Hold da op.. Ja så tror jeg da vi prøver med vandbad først..

• #9   28. jun 2011 Altså biotin og andre FODER tilskud, hjælper jo ikke på den eksisterende hov - det forbedrer jo kun den nye hov, der vokser frem og en hov tager jo ca 9-12 måneder om at fornyes fra top til tå. Det tager tid,men vil man have sunde gode hove, så skal det komme indefra - det hjælper ikke at behandle udvendigt, hvis hesten ikke fodres tilstrækkeligt.

• #10   28. jun 2011 Ja det tager lang tid da man jo først kan se det på det nye hov der vokser ud.
    Jeg har givet biotinkur siden midten af marts og jeg kan kun se et par centimeter af det nye hov, men det ser tilgengæld også rigtig pænt ud og der er klart forskel

• #11   28. jun 2011 Jeg har købt biotin gemmen P.Lindberg.dk. det er ikke særlig dyrt og det virker!! Men som nogen af de andre skriver, går der lang tid før hele hoven er i orden, da det jo kun er den nye hov det virker på, det vil jo sige at det først virker når den har haft smed så mange gange at hele den gamle hov er væk... Så du skal nok forvente ca 12 mdr. Derefter er det vigtigt at foder med noget godt foder, ellers er det hele spildt, da forkert ernæring, kan se meget hurtigt i hoven. Kan helt klart anbefale at starte behandlingen, da det jo ikke er sjot for hesten at ha dårlige hove...

• #12   28. jun 2011 Jeg har altid givet Kings knight Biotin, og hans mor fik det fra jeg købte hende mens han lå i hendes mave. Han har den dag i dag, hove som beton, og kan tydeligt mærke forskeld, på hans mors hove siden hun har fået det.
    Der er dog det med biotin at det tager lang tid om at virke, da det ikke virker på den eksisterende hov men først på det nye hov. Det tager derfor over 1 år får du kan begynd at mærke det, men for mit vedkommende vil mine heste altid få det livet ud for det virker.

I mellemtiden så vil jeg varmt anbefale noget der hedder: Cornucrescine og det er helt igennem fantastisk.

• #13   29. jun 2011 Kerabol er flydende og optages hurtigere i hestens system - kan varmt anbefales.

• #14   29. jun 2011 Anette W D
    det fås også i pulverform smiley

Kommentér på:
Biotin

Annonce