{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
650 visninger | Oprettet:

en god dv hingst? {{forumTopicSubject}}

jeg har en hingst efter cajus som jeg ønsker at kåre i F1 næste år og ifole, men jeg ved ikke rigtig med hvad?

jeg vil gerne have noget meget gang i hende, hun er enlig meget godtgående men ikke så dressurbetonet som jeg kunne ønske mig.. springningen er ikke afprøvet hos hende, men jeg forstiller mig føllet vil blive brugt til dressur af mig og military af kæresten når den tid kommer.. jeg synes hun er ret lang og er meget lidt indfodet på fobenene. jeg vil gerne beholde det ædle hun har.

så en god allruond hingst, der kan tilføre noget mere gang og gerne vil højde.. hun er selv ca 165 cm..

http://images.hestegalleri.dk/uploads_alb_large_wm/4872602_l.jpg

http://images.hestegalleri.dk/uploads_alb_large_wm/4872620_l.jpg

http://images.hestegalleri.dk/uploads_alb_large_wm/4872614_l.jpg

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  en god dv hingst?
  • #1   3. aug 2010 jeg er selv helt vild med fassbinder, han har bestemt heller ikke skuffet, med hans føl årgang

• #2   3. aug 2010 hej smiley

Lige et par råd inden du bevæger du ud i avlen smiley

Hoppen videregiver op til 70 % dvs at selvom du putter en ultra dyr og virkelig godt gående hingst på din middel dressur hoppe, vil du stadig kn få et middel dressur føl, men putter du en middel hingst på en god hoppe vil du få et godt føl smiley

Self ska man avle hvis det er det man har lyst til, men det er træls at avle efter noget, som man ikke får... Jeg disser ikke din hoppe, du skriver selv hun ikke er så dressur betonet som du selv kunne ønske dig, og vuder derfra at hun er middel/lidt over middel i sine gangearter...

Jeg vil gerne forklare mere om avl om "hvordan det virker" hvis du kunne have lyst til det smiley Jeg har selv været på kursus hos nogle fra USA, dette var dog i miniature avlen, men princippet er det samme om du avler miniature eller DV smiley

Håber ikke du finder min kommentar stødende eller på andre måder træls, blot en oplysning inden du bruger åndsvagt mange penge, uden at vide om du får det ud af det som du enlig gerne ville:)

//Louise

• #3   3. aug 2010 **Stald Lille T** .

jeg tror ikke din terori helt holder, det er jo forskelligt.. jeg har fx haft en hoppe der intet gav fra hendes andet ind hendes sind..

jeg tror det er meget forskelligt fra hoppe til hoppe man avler.. hvis man kommer en tung hingst på et let hoppe kommer der jo ikke det middelt yungt føl ud - de fleste gange meget barokagtige..

jeg vil meget gerne høre mere om din viden....

• #4   3. aug 2010 jeg har kigget en del på stevie wonder og synes virkelig godt om ham.. han er heller ikke så lang i den..

jeg har set et rigtig lækker afkom efter ham herinde på hestegalleri, vil vil det blive for ædelt?

Kommentér på:
en god dv hingst?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce