{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dyrplageri
  • #1   7. aug 2010 hej det er så forfæteligt og jeg for det så dårligt og har lyst til at smadre de små idioter!! men hvor ved du fra at coca cola støtter dette? for vil gerne læse det med mine egne øjne for det kan simpelthen ikke være rigtigt at nogle støtter totur af så slem karakter!!!

  • #2   7. aug 2010 You make me shine: han siger yilsidst sådan ca: Så lad venligst være med at støtte deres sponsoner: Coca Cola (Og så en masse andre )

    HOLD KÆFT HVOR ER DET LEDT! Jeg skal aldrig mere drikker det lort! Jeg viser det til alle i min familie så vi alle kan stoppe med det! Det er bare for meget! Hva fander tror mennesker de er!!!??


  • #3   7. aug 2010 sorry så ikke det hele da jeg simpelthen ikke kan holde det ud! men det fint at vide for så ved jeg hvem jeg ikke skal støtte. never more coca cola... tænk at et firma som coca cola sponsorere så frygtelig totur! jeg fatter det simpelthen ikke!

  • #4   7. aug 2010 det svineri!!!!!! virkelig uselt!

  • #5   7. aug 2010
    ^<( !!you make me shine!!)>^ < det siger de på videoen..
    Mathilde Mijakowski det var min kæreste der viste mig det, fordi han ville ind og se en masse forskellig ridesport.. men jeg bliv bare så sur da jeg så dette her klip.. jeg mener alle spise steder sælger de coca cola og det støtter så det ulovlige dyrplegeri i USA.. det skal lige siges at det er blevet ulovligt der over, men som de siger i videoen må man ikke filme medmindre man er familie medlem eller noget andet.. det vil ikke have disse her film ud i til offig skue fordi det er ulovligt.. og så synes jeg personligt at man har lov til at vide som forbruger hvad nogle af deres støtte penge går til.. det er grunden til at jeg vælger at smide det herind.. for nu ved du hvad det blandandet støtter når du køber coca cola..




  • #7   8. aug 2010 Det er forfærdeligt!:'(

Kommentér på:
dyrplageri

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce