{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ukoncentreret hest? - ja tak.
  • #1   7. aug 2010 Hmm.

    Set med det komiske øje er det da lidt sødt.


    Men hold op, hvor den hest bare giver fingeren.
    Undskyld min kommentar, men det havde min hest skis'me ikke fået lov til. Og slet ikke stille sig foran mig stejle.

    Men det er da et stærkt moder instinkt den har.


  • #2   7. aug 2010 haha, smiley Værsgo at holde hende, når hun løber, så løber hun -.-'
    Kan du holde 500 kg hest der løber?


  • #3   7. aug 2010 fuck den hest tager røven på jer for hårdt........!

    det er sjovt/kært lige indtil den dag en eller anden, eller hesten kommer til skade


  • #4   7. aug 2010 Har du set min hest?

    500 Kg er lavt sat.


  • #5   7. aug 2010 ja ja ja.. Klogehoveder, altid godt.. xD

    - Hvad mener du Pernille K?


  • #6   7. aug 2010 hvis man nu lod være med at være "putte nutte bidløs" fan, så kunne man måske styre sin hest i sådan en situation...

    jeg synes det er FINT at være bidløs og jeg tager VIRKELIG hatten af for dem som har STYR på deres hest på den måde...

    men har man ikke styr på sin hest er det altså for farligt


  • #7   7. aug 2010 tja. smiley er selv bidrytter, og hvis min veninde vil være bidløs, er hun bidøs, jeg tager hatten af for hendes arbejde. smiley
    - men ja, farligt er det da også med bid.


  • Therese R
    Therese R Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 22
    #8   7. aug 2010 Jeg kan da godt forstå hun gerne vil hen til hendes føl.
    Jeg forstår så til gengæld ikke hvorfor I bliver ved med at arbejde med hende, når hun hidser sig sådan op over det. Jeg tror ikke der kan finde ret meget indlæring sted, når hesten er et helt andet sted mentalt.

    Men det er jo nok bare mig smiley


  • #9   7. aug 2010 ED: Min hest vejer 7-800 Kg.

    Og han tror han kan styre hele verden, men får han lov til det, ja så er fanden ski løs.

    I denne situation bestemmer du ikke en disse, din hest har fuldstændigt styringen, hvilket den bare ikke skal have.
    Så er det ridning og omgangen med heste bliver farligt.


    Jeg er 100% enig med Sandie.


  • #10   7. aug 2010 Therese
    Det er ikke hendes føl, såeh smiley
    Min veninde som ejer hesten longerede hend epå banen, og så kom der et føl forbi, som skulle på fold nede bagved.

    Pernille
    Det er min venindes og hendes hest.
    Hesten var 100 gange sværer at styre med bid, da den sparkede, bed og var fuldstændig sindsyg.

    Og hvor mange heste er ligeglad i sådan en situration? Føllet var ikke i snor, så løb rundt inde på banen, og bukkede og stejlede. Selvfølgelig bliver en hest gejlet op over det. Og det er en hest, så den skal sku have lov til at opfører sig som en.


  • #11   7. aug 2010 Hvorfor så overhovedet træne med moderen uden, at have kontrol på føllet?

    Og ja, en hest skal have lov til, at opføre sig som en hest. Men i denne her flok er det ski dig, der skal være leder. Når du siger stop, skal den stop, når du skridt er det skridt osv osv.




  • #12   7. aug 2010 Hesten på videoen er IKKE moderen, for en i *** -.-'
    Der kom en hoppe forbi med hendes føl, som skulle på fold inde på højre bag træerne. Føllet var ikke i snor og var rimelig vild, så var også inde på banen..

    venskab er lige for lige, ingen leder o.O


  • #13   7. aug 2010 Så har du jo menneskeliggjort din hest fuldstændigt. En hest kan ikke fungere uden en leder. Dig og din hest har (sort på hvidt) ikke et venskab, men en flok. En flok fungere ikke uden en leder. Hvis det ikke er dig der er lederen, så er det hesten. Lederen bestemmer. Ergo bestemmer hesten over dig.


    Og hvis det ikke er moderen til føllet, så er det da først en fuldstændigt uhørt opførsel.


  • #14   7. aug 2010 jamen hvis man så skulle have noget indlæring ud af situationen, og hesten er mere sindsyg med bid end uden osv osv osv osv...!

    så kunne man måske have trænet hesten i at parere istedet for at fortsætte hvad der allerede var gået galt og blevet en farlig situation....!

    ja venskaber skal være lige osv osv... men lad være med at menneskeliggøre hesten.... den er et stort dyr er farlig at have fri uden styring.....

    ellers kunne man måske indhegne ridebanen ordentligt, så hesten ikke har muligheden fra at stikke af


  • #15   7. aug 2010 genial video :D!

    - det er ikke hendes hest, hun kan ikke styre hvordan hendes veninde arbejder med hesten eller hvornår smiley


  • #16   7. aug 2010 endelig en normal person smiley

  • #17   7. aug 2010 det da på en måde meget sødt,

    men nøøj hvor den hest tager pis på dig, og forstår ikke du lader det gentage sig, for hvis den altid slipper afsted på den måde, så kan jeg godt forstå den bare løber fra dig på den måde.


  • #18   7. aug 2010 så enig med Pernille K!!!!

  • Therese R
    Therese R Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 22
    #19   7. aug 2010 Jeg synes egentligt det er ret flabet at betegne andre mennesker som unormale, bare fordi de ikke synes videoen er sjov.

    Jeg skrev mit indlæg, fordi jeg synes det virker farligt at hesten render på den måde, og fordi jeg synes din veninde skal arbejde med det, så ingen kommer til skade.

    Men hvis du synes det er unormalt, så kan du da bare ignorere det. Så håber jeg bare ingen af jer kommer til skade.


  • #20   7. aug 2010 har set mange videoer af hesten og hun plejer ikke at gøre det der, min gamle pony blev også lidt vild når den så et føl smiley
    hesten plejer at gå fint efter det jeg har set smiley


  • #21   8. aug 2010 hver sin mening... -.-
    kan ikke passe maan ikke kan lægge en video ind, uden at folk kommer med dumme kommentarere -.-!!!!


Kommentér på:
Ukoncentreret hest? - ja tak.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce