{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
790 visninger | Oprettet:

Søger en person ??? {{forumTopicSubject}}

Ja det er helt rigtigt jeg søger en bestemt person, jeg ved bare ikke hvem det er endnu !!!

Øhm det i skal gøre er bare at besvare nogle spørgsmål der kommer om lidt !!!

Konkurrencen slutter først når jeg har fundet personen, personen skal være en der tænker lige som mig, i skal self. svare ærligt som i tænker !!!

1. Hvad tænker i når i ser eller høre om en rose ???
2. Hvad tænker i når jeg siger hest ???
3. Hvad vil man gøre hvis man ikke ønskede sig mere i livet ???

Besvar ærligt og så vinder man hvis man tænker de tre ting ligesom mig !!!
Præmien bliver lidt ligesom denne: http://images.hestegalleri.dk/uploads_alb_large_wm/5007620_l.jpg + Høj til alle heste smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger en person ???
  • #1   16. aug 2010 Godt bud men dsv. ikke den person jeg søger...

    GERNE LIDT MERE TEKST TIL DE NÆSTE DER SKRIVER smiley


  • #2   16. aug 2010 1. Hvad tænker i når i ser eller høre om en rose ??? sorg men også også kærlighed
    2. Hvad tænker i når jeg siger hest ??? et vidunderligt du er og en sjæleven forevigt!
    3. Hvad vil man gøre hvis man ikke ønskede sig mere i livet ??? den dag man kan tænke "nu har jeg ikke mere at lave om på eller ønske mig" er man nok død...


  • #4   16. aug 2010 1. Hvad tænker i når i ser eller høre om en rose ??? Sikke smuk & dejlig den ser ud! Måske skulle jeg tage et billede af den?
    2. Hvad tænker i når jeg siger hest ??? Åhh hvor jeg savner Sigurd&Acett!
    3. Hvad vil man gøre hvis man ikke ønskede sig mere i livet ??? Sin helt egewn hest! smiley


  • #5   16. aug 2010 1. Hvad tænker i når i ser eller høre om en rose ???
    En flot blomst, som på en eller anden måde gør mig glad? De er flotte, store, og var de levende, kunne de nærmest være stolte af sig selv.
    2. Hvad tænker i når jeg siger hest ???
    En rigtig ven! Den lytter, hvis man har brug for at tale ud om noget, og kommer aldrig med irriterende spørgsmål. Men også et dyr der skal respekteres, da det er et stort dyr, som vælger at lade være med at stikke af osv. og det skal man have respekt for
    3. Hvad vil man gøre hvis man ikke ønskede sig mere i livet ???
    Kede sig! intet at glæde sig til, intet at spare op til, intet at være lidt misundelig over, intet at være stolt af og vise frem for andre !


  • #6   16. aug 2010 Der skal mere tekst på, og hvorfor svare næsten alle det samme ??? ØV jeg finder måske aldrig en person som mig smiley Nedtur

  • #7   16. aug 2010 1.. Hvad tænker i når i ser eller høre om en rose ???
    Romantik,noget så smukt,men det kan visne
    kærlighed

    2. Hvad tænker i når jeg siger hest ???
    min pony mango der betyder alt og jeg havde planer om at have hele livet indtil han ikke kunne mere ,,,,,+ jeg tæbker på nogle fantasktiske dyr der ikke siger noget vidre ens trofaste ven

    3. Hvad vil man gøre hvis man ikke ønskede sig mere i livet ???
    leve ensomt ,med 0 kærlighed


  • #9   16. aug 2010 I har kommet med gode bud, men ingen af jer er tæt nok på smiley

  • #10   16. aug 2010 1. Hvad tænker i når i ser eller høre om en rose ???
    Jeg tænker på et forhold: det er meget skrøbeligt, det er smukt, men det kan gøre meget ondt (dette symboliserer tornene)
    2. Hvad tænker i når jeg siger hest ???
    jeg tænker helt klart frihed. Jeg tænker historie, og arbejde, og jeg tænker på venskab, støtte, ømhed, omsorg, pleje, og kærlighed...
    3. Hvad vil man gøre hvis man ikke ønskede sig mere i livet ???
    Jeg ved ikke hvad "man" ville gøre, men jeg ved hvad jeg ville gøre - jeg ville prøve at finde lykken igen, at leve er en gave, som ikke bør tages for givet, hvis alle gik rundt og tog det for givet, ville verden være et forkert sted at være...ordet at "være" eksisterer ikke, hvis ingen kunne lide at leve...


  • #11   17. aug 2010 1. Hvad tænker i når i ser eller høre om en rose ???
    -- Kærlighed til en person , familie , HEST

    2. Hvad tænker i når jeg siger hest ???
    -- På min dejlige pony som har et godt live uden den bliver mishandlet og slået og har et drømme heste liv.

    3. Hvad vil man gøre hvis man ikke ønskede sig mere i livet ???
    -- man ville nyde livet. man har jo kun et og det skal man nyde i altid.
    Jeg har det sådan at i mit liver er der INDET jeg vil lave om INDET ! man lære af sine fejl og vi er så heltige at være her og det er den største gave man kan få i livet.


  • #12   17. aug 2010 Den person jeg nu engang søger, bliver nok en person der har skrevet 5-6 linjer ved hver smiley Men nu ser vi smiley

Kommentér på:
Søger en person ???

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce