{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
747 visninger | Oprettet:

*INTET NAVN* del 2 :D bedøm :D:D {{forumTopicSubject}}

2. del af min historie smiley - hvis ikke du hhar læst del 1, så find den længere nede i forummet smiley
- tak (:



Strandfest

Jeg fik en dejlig fornemmelse i maven, når jeg arbejdede sammen med Josh. Jeg havde aftalt med Ben, at jeg arbejdede/hjalp Josh, hver dag i stalden. Der var kun gået 3 dage, men det føltes som om mig og Josh havde kendt hinanden i flere måneder.
"Oppe i byen, holder de strandfest. Vil du ikke med? Du kan bare følges med mig og mine venner," spurgte Josh. "Jo, meget gerne, hvornår er det?" "Kl. 16:00, starter det." Jeg smilte for mig selv, det skulle nok blive sjovt. Josh blinkede til mig med det ene øje, samtidig med at han lavede et sødt smil. Jeg grinte lidt genert og lavede foderet klar til i aften. Jeg kiggede på mit ur - 14:53.
"Nå, jeg er sådan set færdig nu, mødes vi i aften eller?" spurgte jeg og lænede min arm op af dørkarmen i foderrummet. "Jeg kommer og henter dig, skal vi sige kl." Han kiggede på klokken og tænkte sig lidt om.. "Kl. 10 min. i 4?" fik han stammet frem. "Ja super," sagde jeg og smilte. Jeg stod og overvejede om jeg skulle kramme ham eller om det ville virke for underligt. Jeg tænkte på - hvad kunne der ske? Mit hjerte bankede hurtigere, men jeg tænkte - man må jo tage nogle chancer i livet ik'?.. Jeg tog et skridt hen mod ham og gav ham et lille kram, mens jeg sagde: "Vi ses." - Jeg turde næsten ikke se på ham, i frygt for hans ansigtsudtryk. Men mit venstre øje, strejfede ham på vej ud af døren, og han så godt tilfreds ud.
Rigtig nok, kom Josh kl. 10 min. i 4. Jeg havde taget en sort/hvid, blomstret nederdel på, og en sort stropbluse. For at det ikke blev for kedeligt havde jeg nogle farverige accesories på. Mit hår var fikset med en saltvandsspray, så det lavede nogle flotte strand-krøller. Jeg hoppede ind i Josh' bil, og sagde hej. Der var ret stille et stykke til, før Josh tog sig mod til at sige: "Du ser godt ud i aften." Han turde dog ikke kigge på mig. "Tak," sagde jeg og smilte. "øøhm.. bare så du ved det, så hedder mine venner, Michael, Jim og Alex.." "okay.. er det normalt at her er strandfest?" spurgte jeg. "Ja, det kommer en gang hver sommer."
Jeg kunne tydelig se at vi var her. Der var en masse mennesker, både på gaden og nede på stranden. Josh parkerede og vi gik hen af den fyldte strandpromenade. En dreng stak en arm i vejret og råbte: "Hey Josh, her ovre man!" Vi gik over til dem og Josh presenterede mig: "Det her er Selena,." De var meget åbne, og vist lidt fulde.. "Hey, vil du med over og spille volley? pigen må gerne være med," sagde den højeste af dem, det var vist Alex. Yes, tænkte jeg. jeg elsker volley! Og hvis jeg selv skal sige det er jeg ikke så elendig.
Vi gik ned på stranden, hvor der var et stort net. 2 drenge spillede, så Jim spurgte: "Kan vi være med? Vi kan lave nogle hold." Det sagde de ikke nej til, så det ene hold blev Mig, Alex, Michael, og en af de drenge der var der, og det andet hold blev, Jim, Josh og den sidste dreng. Jeg blev placeret tæt ved nettet. Det var Jim, der skulle serve. Han gjorde sig klar, og servede i mod mig. Han regnede sikkert med at jeg ikke spillede så godt. Men 2 års volley, kan vel hjælpe lidt.. Jeg gjorde min hånd parat og smashede den tilbage. Josh var nærmest, men han kunne ikke nå bolden, så 1 point til os! "Wow! Jeg vidste ikke du kunne spille sådan!" sagde Jim med næsten åben mund. "Undervudér aldrig en pige.." sagde jeg og smilte.
Vi spillede i ½ time.. det endte 7-7. Drengene var blevet sultne, så mig og Josh gik ned og satte os på stranden. Vandet var næsten stille. Der var kun et par små bølgebrus. Det var begyndt at blive mørkt, men månen og stjerne lyste. Der blev stille et øjeblik, og så tog Josh forsigtigt min hånd. Vi kiggede på stjerne sammen, da et højt pift afbrudte mine tanker. Det var Alex. "Hva så? har vi et kæreste par??" sagde han med et drillende blik, så Josh skulede ondt til ham.
Resten af aftenen gik godt. Det var rigtig hyggeligt og jeg tror Mit venskab med Josh har udviklet sig lidt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  *INTET NAVN* del 2 :D bedøm :D:D
Kommentér på:
*INTET NAVN* del 2 :D bedøm :D:D

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce