{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tatoo gør det meget ondt?
  • #1   21. sep 2010 der er mange delte meninger om det gør ondt, men kommer jo helt an på hvor man skal tusses, og hvor høj ens smertetærskel er smiley Er desuden enig med Mimmi.

  • #2   21. sep 2010 Er det i lysken?? Eller hvor mener du?? Undskyld....

  • #4   21. sep 2010 Det skal bløde.... smiley

  • #5   21. sep 2010 Ja selvfølgelig kan det da gøre ondt når man bliver tatoveret. Vi snakker en nål der stikker 1000 gange i min. og an på om den kun tegnes op eller om der skygger og farve, bruger de jo flere nåle på en gang. :s Men min mening er at bliver man tusset kan man ogs' klare smerten. smiley Tit glemmer man smerten fordi man bare gerne vil have den lavet! smiley

    Udover det så vent til du gammel nok, tænk over hvad du vil have, betydning eller ej, og vær lige vokset ordentligt ud.. Den kan blive deform i forbindelse med at du vokser.


  • #6   21. sep 2010 kommer an på hvor meget smerte du kan holde ud . jeg har min søn's navn på anklen, gjord slet ikke ondt, så har jeg en tribal på skulderbladet, gjord heller ikke ondt, også har jeg 2 bittesmå hjerter i nakken, de gjorde mega ondt .

    Så det er meget forskelligt ..


  • #7   22. sep 2010 Jeg har en i lysken, og nej, det gør ikke ondt, og er sagtens til at holde ud smiley

  • #8   22. sep 2010 okay okay okay... Hvis det er lysken vi snakker om, så fik jeg en der da jeg var 15, synes ikk det gør ondt, kun lige lidt hvis man er over hofteknoglen, men min er ødelagt nu, pga jeg har taget på.... Så den går fx også i stykker når du bliver gravid....

  • #9   22. sep 2010 Jeg har selv fået lavet en fra hofte og ned af benet til min ankel-- Det gjore ondt ved knæet og på baglåre, ellers ikke mere end det var til at holde tilt.. Har også en på lænden, og det gjorde ikke ondt, kun lige når rygraden rammes.... Har også en på indersiden af håndledet, og den gjorde mest ondt da den skulle tegnes op igen.. Men kommer helt an på ens smerteterske...:) Men som en af de andre siger, vent til du er 18 år, og få det lavet ved en proff, for det kan jo ikke bare vaskes af igen, og man skal leve med det hele livet...:)

Kommentér på:
tatoo gør det meget ondt?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce