{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
740 visninger | Oprettet:

Motivation {{forumTopicSubject}}

Puha jeg synes altså det er svært at finde motivationen til at blive ved med at træne akademisk....Arbejder STADIG med jordarbejdet (kun på volte) og er ikke engang kommet til sidebevægelserne endnu. TRÆNGER bare til et komme ud og ride i naturen og tænker på om jeg helt skal droppe det akademiske...Suk.
Hvad gør i andre? hvor ofte træner I for at få lidt fremskridt? min vallak har stået stille i 14 dage nu og jeg har helt vildt dårlig samvittighed :-(.
Kan i ikke lige give mig lidt motivation...Knus Mai


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Motivation
  • #3   21. sep 2010 Som de andre siger, så er det psykiske også vigtigt.

    Hvor ofte leger du med ham? - der findes også masser af tricks til at pifte en træning op med (bruger Kiwa og jeg meget smiley )

    Bom arbejde + løsspringning er heller ikk dumt.

    Jeg rider ikke selv, men kan sagtens finde motivation til alverdens ting, også akademisk - men for at hverken Kiwa eller jeg går død i det, så træner jeg det kun 2 max 3 gange om ugen (og det sker det kun er 1 gang..) Ellers er det leg, tricks, bomn/løsspringning og ture i terrænet (gå ture hvor jeg er ved siden af). På sin vis går det langsommere, I guess... Men jeg får samtidig altid ros for vores fremskridt når vores underviser(Katja Døi) kommer eller de gange hvor kiropraktoreren(Rikke Andersen) kom ofte.

    Hvem får du undervisning af ? Kan se du kommer fra Østjylland, så maybe jeg kan hjælpe smiley


  • #4   21. sep 2010 uha kender det alt for godt! Har selv haft syg/skadet/et-eller-andet hest i omkring 4 år nu, og man bliver nemt lidt træt af bare at lave det samme hele tiden uden at mærke fremskridt!

    Og som de andre siger er det vigtigt med humøret, ellers bliver det at have hest nemt til en (nu overdriver jeg altså lige) plage frem for at være en fornøjelse.

    Jeg har gået rigtig mange ture i skoven. Du kan jo gå ved siden af stien i stedet for på selve stien, dette styrker jo også hestens muskler smiley


  • #5   22. sep 2010 Kom i hallen igår, trænede fra jorden som sædvanligt, oh kunne med stor glæde se at min bette hest stadig kunne huske det hele, Jubiiiii.
    Det endte med at jeg kravlede op og sad på ham, bare for at se hvad han sagde til det, og han var da kold! Det var super fedt med en ny ting selvom det var en lille en smiley


  • #6   12. okt 2010 hei! jeg har gået på samme måde og trænet fra jorden i et helt år! og puha det kunne godt bliver noget ensformigt, men det var bare så godt og sundt for min hest, som havde dårlig ryg. Det er ihvertfald den motivation der holdt mig oppe- at det virkelig gør meget for din hest! men hvis man har bug for der sker noget nyt kan du jo bringe en masse leg med ind i hverdagen! vi afvekslede med boldleg, træning med pressening og slalom. bare en masse lydigheds og tillidsøvelser.. jeg får nu undervisning af både en akademisk underviser men også en hms træner for at lave og fokusere på noget forskelligt:)

  • #7   13. okt 2010 Mia: hvem har du til at undervise i akademisk?

  • #8   14. okt 2010 jeg får undervisning af Annette Klausen. Hun holder til i Århus området, men kører vidst også længere ud. www.harmonisk-ridekunst.dk..
    hun er super dygtig og inspirerende og tilfører nye ting i hver time:)


Kommentér på:
Motivation

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce