{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Motivation
  • #1   14. aug 2013 Ridder du det samme hver dag, er der problemer med hesten, dårlig træner? eller er der dårlig stemning mellem dem der er hvor hesten er? smiley
    er du der alene?


  • #2   14. aug 2013 Rider ikke hver dag. Min pony står hjemme. Jeg har den bedste underviser. Rider mest dressur, men engang i mellem hygge rider vi eller, springer små spring. (Har haft og er næsten af med KÆMPE STORE nervøsitets problemer) Jeg er sammen med min søster og engang i mellem min far smiley

  • #3   14. aug 2013 Motivation: Lyst, Grunden til at ride... smiley

  • #4   14. aug 2013 Jeg holdt en "ridepause", arbejdede en helvedes meget fra jorden og lagde alle mine kræfter og alt min energi i det med min gamle part, om han lige gik fra en spinkel bange nervøs flugthest til en stor smuk stærkt og modig afslappet hest fra jorden, og alt dette kom senere også i ridningen. Startede med bare at trække ham en tur i grime og træktorv i ridehuset, gik bare rundt med løst torv, klappede ham, snakkede med ham, og kiggede på hans kropssprog, lod ham gå rundt og opleve tingene stille og roligt, snuse til spejlet og lære at han faktisk var inde i det men man kan ikke nå sig selv i et spejl, og det kunne der gå meeeeget lang tid med at finde ud af. Prøvede at sætte ham løs, og fandt så en skammel at sidde på midt inde på banen og så kaldte jeg på ham en gang i mellem hvor han så fik en godbid og så gik han ud igen og løb rundt, så engang i mellem løb jeg rundt med ham og nogle gange over bomme, generelt lavede jeg nogle hyggelige ting og lærte rigtig meget at kigge på hestens signaler. Jeg satte ham for nogle udfordringer som jeg selvfølgelig hjalp ham med at gennemføre, nogle ting kunne tage uger(but never give up, and i never gave up on him, he was everything) imens andre ting hurtigt blev opfanget og kun tog en time. Han var f.eks. meget bange for plastikbolde, så lod ham igen løbe rundt frit, men med en plastikbold i det ene hjørne og den nysgerrige hestebasse fandt hurtigt ud af den var sjov og ville spille bold, hehe, den hest kunne få mig til at smile! I den periode vi trænede så meget sammen og på den måde blev han til noget jeg ikke kunne leve uden, og tro mig, uendeligt mange tårer løb ned af mine kinder da jeg måtte af med ham... Man havde givet ham alt og ville ikke ødelægge det igen, det fortjente han ikke!:)

  • #5   14. aug 2013 Lav et mål..:)

  • #6   16. aug 2013 1000 tak begge to smiley Jeg har et problem mht. til det hele! Jeg har kun udendørs ridebane hvilket jo vil sige regnvejr, blæst og sne ikke er så fedt at komme ud i... smiley

  • #7   17. aug 2013 Så må du smide et dækken på hesten og en jakke på dig når det er blæser og er koldt, og ellers kan du jo bare hygge inde i stalden;)

Kommentér på:
Motivation

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce