{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til mit føl
  • #2   21. sep 2010 Jeg havde dyrlægen ude til min i går men 2 hævet bagben, hun skulle have medicin og smertestillende..

    Jeg havde dog det problem at jeg ikke kendte alle regler, så hun måtte ikke udlevere medicin til mig da mit føl ikke havde chip og pas endnu, så det måtte jeg få lavet med det sammen for at få medicin


  • #3   21. sep 2010 jeg har heller ikk fået pas endnu og men mit føl er så kun 9 måneder

  • #4   21. sep 2010 Øh ikke forstået. En Dyrlæge skal vel behandle en syg hest? Også selv om det "kun" er hævet ben?!
    Min uden chip og pas fik da smertestillende!!


  • #5   21. sep 2010 okay min dyrlæge var her igår... og hun sagde hun ikke måtte udlevere medicin så længe hesten ikke havde chip og pas, så for at få medicin til mit føl måtte jeg få chip og pas samtidig..(jeg ville have det lavet næste månede sammen med den siste vaccine)

    Ydermere er mit føl nu udelukket fra konsum for altid fordi jeg selv give hende hendes medicin i de næste 5 dage fordi jeg ikke har medicinhåndterings kursus


  • #6   21. sep 2010 det var første gang jeg havde dyrlæge efter vi var flyttet så jeg tog bare den nærmeste

  • #7   21. sep 2010 okay så er det sku underligt at min skulle alt det igennem igår... Baby var lidt sur på mig efter at dyrlægen havde stukket i hende 7 gange inden for 15 min,,,

  • #8   21. sep 2010 Ja jeg sys os det lyder underligt hvis hun kunne vælge ikke at give mig medicin til hende når hun mente hun skulle have det i 5 dage, men jeg gjorde jo bare hvad hun sagde og venter på en stor regning

  • #9   22. sep 2010 den skal da bare være chippet inden 2011, så det kan dyrlægen da ikke tvinge dig til at chippe den nu. mit føl er chippet og har pas (er 3 mdr), og har lige været igennem længerevarende medicin beh pga brækket kæbe og landbo højskolen siger det ikke skal stå i passet fordi den ikke er konkurrence pony. så du skal bare underskrive at den ikke må slagtes indenfor nogle uger. det skulle jeg skrive under på, men intet andet

  • #10   22. sep 2010 Okay jeg måtte få hende chippet og lavet pas for at få udleveret medicin til hende..

    Hun sagde til mig at det kom til at stå i passet at hun ikke måtte slagtes og at jeg så kunne behandle alt det jeg ville på hende


  • #11   24. sep 2010 behøves i og snakke på mit emne her????

  • #12   24. sep 2010 undskyld men er det ikke det et forum er til????... at komme med gode ideer og fortælle hvad man selv har gjort i samme situation, så andre kan bruge vores viden.


Kommentér på:
hjælp til mit føl

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce