{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.841 visninger | Oprettet:

Simple Balance hestefoder, hvem er på? {{forumTopicSubject}}

Jeg blev jo voldsom insprireret efter Karsten og Utes foredrag og har lige bestilt Total Eclipse til Jack og når Camino har spist sit Equifirst op, skifter jeg også ham over. Men Nr. Nebel er lidt lagt fra Vejle, så hvis der er flere der gør det samme som jeg herfra området, kunne vi måske hjælpe hinanden lidt i fht afhentning osv. Man kan jo bare købe over nettet så ingen skal til at ligge penge ud, og så aftale at en af os henter alles?

Mange hilsener
Mette

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hul i udhæng 3.500 kr.
  • Efter rengøring af ovnen slår sikringen fra, når man forsøger at tænde den. 910 kr.
  • Ophængning af lampe 590 kr.
  • Rengøring af tom lejlighed 1.200 kr.
  • Beskæring af efeu 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Simple Balance hestefoder, hvem er på?
  • #1   24. sep 2010 Jeg er helt sikkert klar. Vi to kunne evt køre til haderslev en dag i næste uge. Her kan du nemlig også afhente og købe!!

• #2   24. sep 2010 Charlotte og jeg fodrer jo med sagerne, så vi er også med, når vi altså skal have igen (-;

Hvis vi er nok er der mulighed for at få en hel forsendelse - kan ikke huske hvor mange sække det drejer sig om - sendt gratis hjem til en af os.

• #3   24. sep 2010 Jeg er også helt sikkert med. Men jeg ved ikke hvilket foder jeg skal vælge til de forskellige endnu. Måske en sæk af hver og så blande det?

• #4   24. sep 2010 Vi har en gruppe her inde om foderet. Jeg har jo fodret i snart 6 måneder med det, og har løbende opdateret i den gruppe. Den hedder simple balance - simple system smiley
    I må også meget gerne spørge, hvis I er i tvivl om produkterne og forholdende smiley
    Ham Karsten er genial!

Kommentér på:
Simple Balance hestefoder, hvem er på?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce