{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
560 visninger | Oprettet:

Sort eller hvid til stævne? {{forumTopicSubject}}

Når du slæber den lækre gule med til stævne, er det så hvidt underlag/bandager eller sort? Og jeg tænker primært til dressurstævner smiley

Jeg skal ud og starte for første gang i laaang tid på min gule, og jeg er selv tilhænger til sort, men hvad bruger I? Og har I evt. billeder? smiley

Mette og Tulle

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning og tilslutning af lamper 2.500 kr.
  • Skabslåger hvor hængsler er i stykker. Ordne plasticsfløb under vask 1.140 kr.
  • Radiatorer der ikke varmer og skabslåger i køkken der hænger ikke lukket 1.200 kr.
  • Skifte 2 stophaner/kugleventiler 1.550 kr.
  • Hjælp til at lave emhætte 1.970 kr.
  • opsætning af tandkrusbeholder i badeværelse 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sort eller hvid til stævne?
  • #1   4. okt 2010 HVIDT: underlag, bandager blusen indenunder jakken og ridebukserne.
    SORT: din jakke (og helst sort hjelm, det syntes jeg iværtifald er pænest, så det hele macher)

• #3   4. okt 2010 ddet skal udnberlaget og bandagerne også, hvis du kommer med et sort underlag, kn du risikere at blive disket.

og jeg ved hvad jeg taler om, rider stæver, stortset hver anden weekend (nogle gange hver weekend)

• #6   4. okt 2010 Det er bare et lille klubstævne, så ville ikk blive disset til det her. smiley Okay, tak for svarene. Troede der var flere, der benyttede sig af at have en lys pony så man kunne lave en kontrast smiley (selvom kun 3 har svaret ind til videre) smiley

• #7   4. okt 2010 + hvis din fjolle har lang man SKAL den flettes (sosenknupper eller hingstefletning), men det skal den ikke når den har stritman

• #9   4. okt 2010 Ja det ved jeg godt smiley Har trods alt redet stævne før på min den anden smiley Nu var det her mere et spørgsmål om, om der var nogen der brugte sort til stævner, da det er mit første på min fjord smiley

Hvis det skal være rosenknopper, så må manen også være ordenlig til det (kort og tynd) - hvilket er svært med fjordmaner. Hvis du kan komme til det, synes jeg en fransk vil være pæn. Bare hold den langs halsen og ikk gå skråt ned, som man tit laver den. Hvis du forstår.

• #11   5. okt 2010 altså jeg har også redet med rød et par gange til klubstævner smiley
    men jeg synes nu at både sort og hvid er rigtigt flot! smiley

dog fortrækker jeg hvid i dressuren smiley
    men synes det er lidt ligemeget smiley

• #12   5. okt 2010 Der er en regl om, at hvis du rider med sort underlag, så kan du blive disket.. smiley Så du SKAL ride med hvidt underlag.. Rent faktisk SKAL du have, hvide bukser, hvid skjorte + plaston med en nål i, hvide hansker, en mørk jakke og sorte støvler (legins er ikke ok, medmindre du har spurgt dommeren af først.. Disse ting SKAL du have for ikk at blive disket, hvis du tager bandager på, så skal de være hvide. Men du må kun ride med bandager til og med LA3 for heste og LB3 for pony..

• #13   5. okt 2010 Rytterens beklædning er jeg klar over, og skal jeg starte andre steder end hos min egen klub, spørger jeg dommeren om lov, hvis jeg rider med sort. smiley

Så folk rider næsten kun med hvid på deres fjord. Kedeligt smiley

• #14   5. okt 2010 Jeg kan godt finde på og ride med brunt underlag til fjordhestestævner, men det er også fordi jeg ved, at vi må selv bestemme til fjordhestestævner undtagen når det er DM eller lign.. Hvis jeg skulle have andet på end hvid, ville jeg ikk vælge sort, sort er alt for kedeligt, synes jeg. Jeg har sådan en mørke brun en, det er ikk almindeligt stof, det er med lidt 'pels' på hvis man kan sige det sådan. Det er sådan, at hvis solen skinner ned på det, så giver det genskin.. smiley - Det er flot.. smiley Men man kan heller ikk diskutere hvad der er flot og hvad der ikk er flot, da deter smag og behag..

Kommentér på:
Sort eller hvid til stævne?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce