{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
489 visninger | Oprettet:

TIL PARTER - Hvordan gør I? {{forumTopicSubject}}

Hej.

Dette er spørgsmål til alle dem der har private parter på heste (altså er parten)
Muligvis også dem der har parter på deres hest, eller folk der har været parter.

Her er nogle spørgsmål:
Hvad var vigtigt for jer, da i søgte part?
Hvad kiggede i meget på ved stedet? Ved ejeren? Ved hesten?
Hvad var jeres største krav?
Hvis I har haft en part, hvor længe holdt den så, og hvorfor stoppede I?

Spørgsmålene minder nok meget om hinanden, men det er de emner ved det jeg godt kunne tænke mig, at I kom ind på.

På forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  TIL PARTER - Hvordan gør I?
  • #1   9. okt 2010
    Hvad var vigtigt for jer, da i søgte part?
    at stedet var ordentligt og lå rimelig tæt på, og self. at hest og rytter passer sammen.
    Hvad kiggede i meget på ved stedet? Ved ejeren? Ved hesten?
    ridehus, ridebaner, foldmuligheder. staldforhold.
    - ejeren: skal være en man kan sammen med, og stille nogle krav, så man ikke ved de er ligeglade.
    - hesten: du skal jo først og fremmest kunne lide den. om den har nogle unoder du kan få mén af.. eks; har den været skadet og skaden kommer igen, skal du være opmærksom på at have lavet en kontrakt, så det ikke er dig der står med ansvaret, og skulle måske af med mange penge..
    Hvad var jeres største krav?
    at det hele passede med mine ønsker og behov.
    Hvis I har haft en part, hvor længe holdt den så, og hvorfor stoppede I?
    jeg har haft flere forskellige, men en af grundene til jeg stoppede med den ene var at den blev flyttet, den anden at den blev aflivet..
    og den sidste jeg har haft havde jeg i 10 måneder, og stoppede fordi han var for ustyrlig, begyndte at rende ud foran biler, og var uberegnlig.. det var ikke særlig sjovt for mig, så det var grunden til jeg stoppede dér.. :d
    håber du kunne bruge svarene til noget. :))


  • #3   9. okt 2010 Hvad var vigtigt for jer, da i søgte part?
    For mig var det jo vigtigt med hestens højde, størrelse og afstanden smiley Self. Ville jeg også gerne have at mig og hesten kunne sammen, og at ejeren var åben og sød smiley

    Hvad kiggede i meget på ved stedet? Ved ejeren? Ved hesten?
    Ved stedet var det nok muligheder, bokseforhold og... Njaa, at der ligesom var nogle som man kunne spørge lidt til hvis man havde problemer smiley
    Ejeren skulle jo gerne være sød og rar, og være glad og frisk smiley Ejeren af min gamle part var altid frisk på ture og en god springtime, selvom aldersforskelen:)
    Hesten skulle self. kunne passe til mig og mine ambitioner, dvs Det hele men mest spring smiley Og så skulle den heller ikke være for lille smiley Det var min part så desværre, men plusene var, at han var dygtig, frisk og kendte til en smule af det hele smiley

    Hvad var jeres største krav?
    Ikke rigtig noget smiley Stedet skulle være i orden og det skulle ejeren og hesten self også smiley

    Hvis I har haft en part, hvor længe holdt den så, og hvorfor stoppede I?
    Fordi at der foregik nogle ting bag min ryg, noget som jeg ikke rigtig kan skrive om her smiley Og den holdt nok i et ½ år, Pga størrelsen og andre problemer smiley


  • #4   9. okt 2010 Okay. Tak for jeres svar. Skriv gerne flere smiley

    Spørger fordi jeg selv har været ubeskrivelig uheldig, så jeg ville lige høre med andres erfaringer.


  • #5   10. okt 2010 Hvad var vigtigt for jer, da i søgte part: at hesten er sød mm,
    Hvad kiggede i meget på ved stedet? Ved ejeren? Ved hesten: hesten stod på min rideskolen da jeg fik part, det var en der lige var kommet der over, hende og hendes ejer, men hun havde stået et sted hvor den ikke fik mad/vand i en måned:( men hun var den sødeste frieser. men en dag gik det galt:( skriv i pb hvis du vil vide hvad der gik galt:)
    Hvad var jeres største krav: hesten var sød på stald og når man går med den og når man rider:)
    Hvis I har haft en part, hvor længe holdt den så, og hvorfor stoppede I: Min frieser part er lige stoppet her til en lørdag i sidste måned;:;) pga,. hun ikke kunne rides mere, og fordi det var en for stor mundfuld for ejern selv og derfor solgte hun hende:(
    Du kan se hende på min profil:) Er nu avlhoppe


  • #6   10. okt 2010 Okay. Tak for jeres svar smiley Skriv gerne mere smiley

Kommentér på:
TIL PARTER - Hvordan gør I?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce