hun er agressiv!? hjælp!? D; {{forumTopicSubject}}
Jeg har leget og trænet hms med Ófeig siden sommeren 2009 og vi har fået et fantastisk stærkt bånd, men for noget tid siden begyndte hun på at lægge øre af mig og vifte agressivt og irriteret med halen, når jeg løb med hende og når jeg bare skønnede lidt på hende eller på anden måde ville have hende til at løbe.
Jeg har så opdaget på det sidste at hvis jeg løber tæt op af siden på hende så læggerhun ikke øre af mig.
nogen der har et godt råd til hvad jeg kan gøre ved det og hvad det mon kan skyldes da jeg altså ikke mener at hun har gjort det før i tiden, altså i starten. ???
Jeg håber i kan hjælpe!!
Mvh Anna Sofie
feb 2007
Følger: 182 Følgere: 279 Heste: 2 Emner: 196 Svar: 1.723
eller måske er hun forvirret?
maj 2008
Følger: 23 Følgere: 18 Heste: 5 Emner: 63 Svar: 247
sep 2007
Følger: 124 Følgere: 125 Heste: 2 Emner: 190 Svar: 608
Men dit problem er jo heller ikke når du kommer tæt på, men mere når du er på afstand? Hvilken position er du i når han bliver aggrasiv?
Men vis det er hver gang hun skal fremad, kan det også være smerter? Er det kun når hun skal i trav? Er det kommet over længer periode, eller er det kommet fra dag til dag?
maj 2008
Følger: 23 Følgere: 18 Heste: 5 Emner: 63 Svar: 247
Min positon er forskellig, men det er normalt hvis jeg løber lige ved hendes hovede eller et stykke væk, men hvis jeg laver løstrænning hvor hun jo helt selv må bestemme om hun vil være med så gør hun det ikke når vi bare løber sammen. Det er hvis jeg disideret skynder på hende. Jeg tror ikke det er smerter da hun ikke lægger øre eller viser agressivitet når jeg ride hende frem i trav.
Hvad mener du med længere periode eller fra dag til dag?
ps. hun løber jo også på folden, dog meget meget lidt, men det vælger hun jo også selv og hun løber fint (;
hun er agressiv!? hjælp!? D;
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside