{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
666 visninger | Oprettet:

hun er agressiv!? hjælp!? D; {{forumTopicSubject}}

Jeg har leget og trænet hms med Ófeig siden sommeren 2009 og vi har fået et fantastisk stærkt bånd, men for noget tid siden begyndte hun på at lægge øre af mig og vifte agressivt og irriteret med halen, når jeg løb med hende og når jeg bare skønnede lidt på hende eller på anden måde ville have hende til at løbe.
Jeg har så opdaget på det sidste at hvis jeg løber tæt op af siden på hende så læggerhun ikke øre af mig.

nogen der har et godt råd til hvad jeg kan gøre ved det og hvad det mon kan skyldes da jeg altså ikke mener at hun har gjort det før i tiden, altså i starten. ???

Jeg håber i kan hjælpe!! smiley

Mvh Anna Sofie

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hun er agressiv!? hjælp!? D;
  • #2   14. okt 2010 Bruger du godbidder? smiley

• #3   15. okt 2010 ja jeg bruger godbider, men jeg tror altså ikke at det er det smiley

• #4   15. okt 2010 det kan være at du skal lade være med at skynde på hende og i stedet for lade hende bestemme tempoet eller lav noget tillids øvelser og se om hun er som hun plejer eller om hun opføre sig anderledes smiley

• #5   15. okt 2010 R.I.P. spøjs altid husket aldrig glemt! !
    Tillidsøvelser? kan du henvende til nogle bestemte øvelser (; Det lyder nemlig som en god ide, men jeg har også tænkt på at hun måske bare er "hoppet" altså sådan: mobset som vi piger jo er lidt kendt for hurtigt at kunne blive. Hun skal nemlig også altid brokke sig lidt med nogle bestemte hvine-lyde når der er noget hun syntes lige var strengt nok ;b hvis du kan forstå hvad jeg mener smiley

• #6   15. okt 2010 du kan lave en øvelse som jeg også bruger meget det er at du skal gå lidt rundt med hende og i skal bare gå i skridt, og så stop hende og tag torvet af (hvis i bruger torv) og så gå lidt væk fra hende og så skal du trække vejret igennem næsen og det skal være dybe og vennelige vejrtrækninger, og så sætter du dig på hug foran hende, eller lidt væk fra hende, og hvis hun ikke virker intra i dig så skal du række hånden frem imod hende, OG HUSK ALDRIG kig på hende når du gør det, og igennem hele øvelsen skal du trække vejret på den dybe og vennelige måde.

hvis hun ikke kommer med det samme så skal du bare blive ved med at komme men hvis du har prøvet 10000000 gange og hun bare ikke kommer så skal du bare prøve at tage et laaaaangt torv i hende og bare tage lidt i det og så som hun bliver bedre til øvelsen så tag mindre i torvet og tilsidat helt væk med torvet. smiley hvid der er mere du gerne vil vide eller andre øvelser så kan du bare spørge smiley

OBS: når i har fuldført øvelsen så må du kun rose så må du ikke tale til hende men give hende en godbid (hun må ikke blive tiltrukket af godbidderne for hun skal jo ikke kun komme pga. godbidderne) og så skal du nusse hende stille på halsen eller under hoved .

• #7   16. okt 2010 jamen jeg kan ikke se hvad den øvelse skulle hjælpe? smiley

• #8   16. okt 2010 det vil vise om hun gerne vil være sammen med dig eller om hun har noget imod dig og derfor er begyndt at opføre sig sådan smiley

• #9   16. okt 2010 Greystone* : Jeg tror sådan set også det er det der er galt.. Hun er utilpas med min måde at starte en trav på..
    Det her er et meget godt billede af hvordan jeg oftes løber med hende: (link fjernet)

Jeg er bevidst om at jeg ikke skal kigge på hende da det kan virke meget overvågende og irreterende for hende, men det tror jeg mange ville komme til når man jo "bare lige" skal se hvor hendes øre er (;

I dag forsøgte jeg mig frem og det er bare noget med at jeg skal være mere diskret med min måde at skynde på hende på (;

Tak for hjælpen alle sammen smiley

• #10   18. okt 2010 VMS : hvad er det ved teksten du ikke forstår da? (;

• #11   18. okt 2010 øhh okay?
    Men problemet er løst ellers tak for rådet smiley

mvh AS

Kommentér på:
hun er agressiv!? hjælp!? D;

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce