{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
923 visninger | Oprettet:

Klipning af heste {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg overvejer at klippe min islænder da hun er ret våd efter rideturene. Jeg rider hende næsten hver dag. Hvordan klipper i jeres heste? Fuldklip eller kun en stribe under halsen / maven. Skal den gå med vinterdækken ligemeget hvad. Jeg har hørt at hensten kan blive alvorlig syg hvis man klipper den. Hvad er jeres erfaring


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Klipning af heste
  • #1   24. okt 2010 Vi klipper vores heste hvert år!
    Vi klipper dem fuldt! Det vil sige undtaget ben og hoved, det er kun til hvis vi skal til de store stævner!! For det ser pænere ud!

    Men man kan også klippe noget man vist kalder islander klip eller jagt klip, kan ikke lig huske det!

    Hvor man klipper noget i den her stil:

    (link fjernet)

    (link fjernet)

    Men så skal den også have et dækken eller vinterdækken på, ville jeg mene!! smiley

    Hvis du næsten ride ham hver dag ville jeg mene at du skulle klippe din hest sådan...

    ----> Jeg har aldrig hørt noget farligt i at klippe hestene!! Og vi har altid gjort det og min mor har nu gjort det i over 35 år nu, og der er aldrig sket noget!! smiley

    Håber du har fået noget ud af det! :]


  • #2   24. okt 2010 ved ikke lige hvorfor den ikke vil hvis det første billede!!

    (link fjernet)


  • #4   25. okt 2010 Der er jo sådan set noget der hedder et islænderklip, så jeg synes ikke islænder folket skal holde sig tilbage smiley
    Jeg klipper i øvrigt for 250 kr smiley


Kommentér på:
Klipning af heste

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce