{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.910 visninger | Oprettet:

Når drenge græder falske tåe {{forumTopicSubject}}

*Når drenge begynder at græde falske tåre*

I har vel næsten alle sammen prøet at der er en dreng der har leget godt og grundigt med ens følser..

Men jeg bliver simpelt hen nød til at komme ud med min historie. I er advaret det bliver nok langt...

Jeg går på Teknisk skole og er igang med grundforløbet til Motorcykel mekaniker, dvs en masse drenge, hvilket ikke har generet mig dte meste. og er fine venner med de fleste.

Men da vi havde været der i 4 uger, var der den her dreng, jeg langsomt begyndte at ligge mærke til.. En "lilel dreng" ikke ret høj men meget robust og en der står fast, dog 1år yngre end mig.
Han fornemmer nok jeg ligger mærketil mig får han begynder at gøre sig "uheldig bemærket" ved mig hele tiden.... Og som mine "venner" sagde var det fordi han sys det var sjovt jeg ligger mærke til ham og ja det var det nok...

Vi begyndte lige så stille bare at skrive sammen over facebook.. bare hver anden aften og det var bare om skolen osv..
Men en aften var vi igang med en god diskution og han får så min nummer. og ja vi skrev sammen konstant...
Vi begyndte langsomt at snakke meget mere sammen i skolen osv...

Efter hånden udviklede det sig lidt.. han kav min hånd små klem i løbet af dagen krammede mig ofte kunne godt finde på at stå og holde om mig. og jeg troede virkelig på det.

En dag da vi har teori sider jeg i den ene ende ende af lokalet og ham i den anden vi siger så og skriver sammen, og lige pludselig bliver dte bare underligt det han skriver til mig. og glor så der over og så det hans "bedste ven" der sider og skriver..
Jeg blev simpelthen så ked af det, og han fik den største sviner. og resten af times ca 1½time ligger han bare hen over boret, og den ene gang han kigger over på ham har han tåre i øjne. jeggiver han dræberblikket for hold op hvor kunne jeg slå ham ihjel..
Da vi så har frikvarter kommer han langsomt hen til mig og sprugte om du kunne snakke så vi snakkede frem og tilbage ganske roligt. og han undskylder. og da jeg får et kram visker han i mit øre "Jeg holder for meget af dig til at miste dig du en af de bedste veninder jeg nongen side har haft"

Dagene går og vi skriver/snakker meget sammen, og samtalerne drejer sig ind på problemer hjemme osv så vi kommer rimelig "tæt" på hinanden. og han spørg ofte om jeg ikke lige skal på toilettet hvor vi så har sidet og snakket ud epå gangen fordi at der er sket et eller andet hjemme hos ham som han er ked af.

Da det så blev mandag spurgte om jeg ikke ville med oer på hans værelse og snakke efter skole, jeg siger jo, for hvad skulle der ske.
Han havde bare lige glemt den detalje at han skulle op og slå op med sin daværende kæreste efetrskle, så jeg bruger min dag på at få ham i bedre humær osv. men vi hygger os igen..

Sådan går dagene de næste uger..
vi skal så have efterårsferie og han begynder at snakke om jeg ikke kommer en tur hjem til ham(i sorø) og jeg siger så selvfølgelig ja. og da dagene kommer tager jeg så der op.
Det skal lige siges jeg aldrig har mødt hans forældre eller noget.

Men de 3 dage jeg er der oppe hygger i os ernormt og kommer rimelig tæt på hinanden, men dog ikke lænere til at ligge tæt flette fingre osv..
da jeg så kommer hjem skriver vi igen konstant og vi snakker om dagene..

en dag kommer han og siger at han nok er lidt underli for der er sket noget ikke så godt hjemme jeg acceptere så og lader ham være dog er der stadig lidt intime beskeder imellem..

men pludselig får jeg kune kolde sar osv, og prøver så at finde ud af hvorfor men på dne måd ejeg ser på ham kunne man godt se den er helt galt..

Så igen i en teoritime, sider jeg og skriver sammen med en af de andre drenge om hvor latterlig vores lære er.

ligepludselig modtager jeg en sms fra et nuummer jeg ikke kender. og på det der står i beskeden kan jeg se det er en der sidder i lokalet. når men jeg svare og jeg ser bare dte er henne ved ham der sider ham og hans venner og griner.

´jeg skriver så til ham at han ikke skal dele mit nummer med andre og om han ikke syntes han har gjort mig nok til grin.. dte ender så ud i en støre diskution... jeg holder fast på det er ham der har givet mit nummer ud for der er ham og ham jeg diskuterede vores lære der havde mit nummer.. jeg finder ud af det er han der sad ved sidenn af ham der har mit nummer..

Men han kommer ned i kantinen og skælder mig ud for at beskylde ham for det med dte nummer der. og jeg siger bare det er den eneste mulighed. og at jeg ikke stoler en skid på ham længere..
han blier så ved med at skrive,, men inden timen spørg han så om vi ikke kunne snakke sammen og jeg tænker bare jo jo.

vi snakker så sammen og den lange smørge kommer så igen med
" Han havde problemer og han havde lige droppet sin eks han var små forælsket osv" samtalen sluttede af med vi bliver enige om det var forkert af mig..

men siden den dag har han irkelig bare røvrendt mig, og jeg føler mig virkleig udnyttet...

og jeg saver dne dreng jeg var vild med totalt megte, men på samme måde gør det bare så ondt og dre bliver dannet så megte had i mig så jeg har så svært ved med i skolen at ikke give ham en flad og jeg er så teret af at skulle glo påham 5 dage om ugen,..

har så fundet ud af det hele har været en stor joke, og hans adgans billet til den seje og store clike.. og han går og snakker om mig bag min ryg osv...

Ja sådan føles det at blive røvrendt af en dreng.

-Mich

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge et 85” TV op i stuen. Gasbeton mur beklædt med gipsplade. 400 kr.
  • Opsætning af reol, hylder, stor billedramme og TV 1.800 kr.
  • Rengøring 1.500 kr.
  • Fjernelse hvepsebo 500 kr.
  • Oprydning og rengøring i havestuen 2.000 kr.
  • 12 volts LED lys i have 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Når drenge græder falske tåe
Kommentér på:
Når drenge græder falske tåe

Annonce