{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.152 visninger | Oprettet:

Forslag til hingst {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

mangler lidt inspiration til hingstevalg til min trakehnerhoppe - måske nogle har en ide...

det er en skimlet hoppe på 14 år, 163 cm, spinkel af bygning. lidt vigende overlinie, god skulder og lang hals med god nakke, lille ædelt hoved. Meget skøn hoppe. kåret i HT med forholdsvis gode karakterer.

hun er efter silvermoon med maerchenprinz til morfar og petrisky til mor.

hun har under rytter et lidt hidsigt temperament, men om det skyldes hård ridning tidligere eller om det er hesten vides ikke rigtig. i stald og fra jorden er hun blid som et lam og meget rar og omgængelig. til stævner kigger hun meget og spænder sig.

hun skridter godt, har en uovertruffen trav med super forben. Hendes galop er ok, men mangler indundergriben og rummelighed og til tider takt.

han har god forståelse for det svære øvelser og har meget nemt ved samlede øvelser i trav. det kniber lidt mere i galop.

hun har startet og vundet alle La klasser og skulle have startet middelsvær i år. hun kan de fleste øvelser - dog er changementer ikke hendes stærke side...

jeg forestiller mig, at det skal være en forholdsvis stor betydelig hingst. Det skal have en god galop og et fornuftigt temperament.

nogle der har en ide til hingstevalg ud fra beskrivelsen - billeder af hoppen kan ses på min profil - det er pochahontas.

håber nogle har en ide... er nybegynder på avlsfeltet


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forslag til hingst
Kommentér på:
Forslag til hingst

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce