{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
452 visninger | Oprettet:

Jeg er så træt af det!... {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg er simpelhen så træt af de mennesker her inde som bare ikke kan acceptere at jeg er jb fan. De har virkelig brug for at sige nedladende ord om ham og disse ham. Seriøst, jeg er så træt af at høre på det!. Det er så lavt af dem at gøre det. Jeg kan igen og igen skrive en lang roman til dem om hvad en bøsse er, og de har åbenbart ikke forstået hvad ordet 'bøsse' betyder. De siger jo at jb er bøsse?!:O. Det er han self ikke. Og hvis han var så var der jo heller ikke noget galt i det?!.

ork :Dskulle bare lige ud med det! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg er så træt af det!...
  • #1   12. jan 2011 det træls at høre på! smiley

• #2   12. jan 2011 Jeg er så pisse træt af det! Virkelig! Kan de ikke bare holde deres mening for sig selv? Vi er jp pææænt ligeglad med om de kan lide ham eller ej? De skal altid komme med kommentarene "han er bøsse" "han synger som en pige" ehmm nej han gør ej? Han synger bedre end du nogensinde kommer til og hvis han er 'bøsse' hvorfor er der liiige så mange billeder af fx ham og jasmine, eller ham og selena? Så var det en fra min klasse der kom "wow! Selena? Det er da osse heeeelt vildt?" ironisk, få kom jeg "sødeskat? Det er højre end du nogensinde kan nærme dig? Det er enda for højt for dig, selv i dine drømme!" så blev han mundlam:) men jeg syntes også det er mærkeligt, hvis de hader ham så meget, hvorforcgider de få bruge deres tid på at lave hater grupper, eller skrive kommentare på youtube, eller andre steder? Det er sku da lavt?

• #3   12. jan 2011 ja mega!!! ;-* smiley

• #4   13. jan 2011 Det' så irreterende -.-'
    - Og så er det altid Justin det går ud over!! -.-' Der er jo mange andre sangere og kendte der bliver disset, og har mange haters, men ikke halvt så mange som Justin smiley

Kommentér på:
Jeg er så træt af det!...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce