{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.201 visninger | Oprettet:

Jeg er så stolt! {{forumTopicSubject}}

Hej HG,

Jeg vil egentlig bare fortælle jer noget, som jeg virkelig er så stolt over. Og alle mine veninder er ikke lige hestepersoner, så ja.

Jeg fik Tulle for knap 3 år siden, efter en lang pause fra ridningen. Da jeg var 14-16 sprang jeg MB-MA niveau på hest, men efter at have fået barn, blev jeg virkelig bange for det. Tulle er en meget fremadgående gammel military hest, og har ofte følt at jeg ikke kunne styre hende.

I lang tid har jeg sprunget MINI spring (30-50cm) med hende. Hun er altså 168 i stg. så hun synes ikke det er så sjovt. Men igår sprang vi tempospring og jeg kom over 80cm! Mit mål er pt at springe 100cm så man kan sige at jeg er TÆT på!

Har i nogle succeshistorier i kunne tænke jer at dele?

(Vedlægger lige et billede af springet fra igår!)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er så stolt!
  • #1   6. apr 2015 Sejt! smiley

  • #2   6. apr 2015 Noget af det bedste jeg ved, som fuldt ud dressurrytter, er når nogle af de ting man har gået og øvet på og døjet med i længere tid endelig lykkedes for en. Jeg har f.eks. skulle øve nogle versader op ad langsiden på min hest, og jeg har virkelig døjet med, at han skulle gå på to spor og ikke bare bøje halsen, men også flytte sin forpart. Og så her for en uges tid siden, der var den der bare. Han gik lige så fint, flyttede sin forpart. Det er sådan noget man kan blive helt høj af, når det endelig lykkedes for en, efter at man bare har kæmpet med det over længere tid.

  • #3   6. apr 2015 Hehe en pony som jeg kun har travet 2 lang sider 2 volter og 2 skråt igennem på før tog jeg lige og sprang 100 cm på

    skal lige siges jeg ikke har redet seriøst og slet ikke spring i ca 1 1/5 år og før det har jeg Max sprunget tror 70

    og en anden ting er at
    jeg kan ikke lide at ride andre end min egen pony

    så slog lige min spring rekord på en pony jeg ikke har sprunget på før eller redet mere seriøst på

    jeg er stolt smiley


  • #4   6. apr 2015 Hvor er det bare super godt gået!! smiley Jeg ved hvordan det er at have sprunget ret højt, og så pludselig har mistet modet, men ikke lysten.. Så virkelig sejt gået!!

    Tja, jeg fik en hest for snart 2 år siden (Macho) som var så forkert redet, da de i Spanien jo bare skal godt op i nakken og ind med næsen og så cyklende ben..
    Men ja, det dur bare ikke til alm. ridebrug.. Så efter halvandet år med ungheste ridning har vi fået ham 'vendt'..
    Så jeg nu endelig kan se den træning jeg har troet på hele tiden, endelig bærer frugt.. Det er så dejligt!

    Billedet: Før til højre og nu til venstre.. smiley
    Og der kommer lige et billede mere.. smiley


    profilbillede
  • #5   6. apr 2015 Ja, til venstre er så langt han kunne komme ned før.. og til højre er fra december.. smiley

    profilbillede
  • #6   6. apr 2015 Rigtig godt gået smiley
    Ja jeg har endelig begyndt at ride ture på Tindur smiley vi startede tilridningen i august. Han er 4 1/2 år og vi rider ture på 6 og Ca 9 km alene smiley

    Mvh TT


  • #7   6. apr 2015 Hov.. Glemte da et billede smiley

    profilbillede
  • #9   6. apr 2015 Jeg var oppe og ligge på min nye hoppe på 4 år for første gang! Og hun var helt ligeglad, jeg er så stolt smiley

    profilbillede
  • #10   6. apr 2015 Super sejt gået! Jeg har selv i en lang periode slet ikke turdet at ride på min hest.. Jeg har kæmpet og kæmpet med frygten. Jeg turde ikke ride alene på banen og jeg måtte ofte have trækker på, bare for at turde skridte stille og roligt rundt.
    Nu, godt nok for lidt tid siden, er jeg begyndt at turde ride selv igen. Jeg er ikke bange mere og rider bare som jeg gjorde før min angst kom smiley jeg er utrolig stolt over at have overvundet min angst :))


  • #11   8. apr 2015 Hvor er i alle sammen bare seje! Fedt at overvinde en frygt!

Kommentér på:
Jeg er så stolt!

Annonce