{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.833 visninger | Oprettet:

JEG ER SÅ RASENDE !>:( {{forumTopicSubject}}

Hej HG
Som nogen af jer har læst, har jeg haft en tråd omkring, at min mor gemte mit rideudstyr pga hun ikke vil have jeg rider... Ja jeg samlede så lige mine nosser op, og konfronteret hende med det i dag! smiley

- Efter 1 time og 35 min diskussion, siger hun " Ja, men det synd... Det smidt ud"

Smidt ud? smiley >:( smiley >:( smiley Hun har smidt udstyr ud for 4.500kr.. Så tænker man jo,at fair nok... Hun erstatter det? smiley

Nej.. Jeg skal satme selv bestale det for nyt.... smiley >:( smiley >:( smiley

Beklager... Skulle lige ud med det...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  JEG ER SÅ RASENDE !>:(
  • #1   20. jul 2014 Undskyld Jesper. Men med alle de løgne du har fyret af.. Så tror jeg ikke på det.

  • #2   20. jul 2014 Nøj, jeg var belevet tosset!!! smiley >:( smiley

    Er der ikke noget du kan gøre?


  • #3   20. jul 2014 Din mor skal fanme da ikk bestemme om du vil ride eller ej - jeg var flippet fuldstændig rådne skråt !!!

  • #4   20. jul 2014 Havde det været mig, havde jeg givet min mor et ultimatum..

    Enten erstatter du mit udstyr (eller finder det der er smidt ud), ellers er jeg den der er smuttet....


  • #5   20. jul 2014 Og så havde jeg taget hendes smykker eller andet værdifuldt , og gemt dem - uden for huset og truet med st smide det ud eller sælge det ..
    medmindre hun købte noget nyt . Noget for noget ..


  • #6   20. jul 2014 Valleskat: Spøg Laks, dodi og lea... det brude bekræfte din mistanke...

    Til jer andre: Jeg er også så gal så det halve havde været nok


  • #7   20. jul 2014 Sig det til hende!

  • #8   20. jul 2014 West & Nadia: Hun har smidt det i en container ved hendes arbejde, der blev tømt i torsdag...

  • #9   20. jul 2014 West & Nadia, sige hvad, til hende?

  • #10   20. jul 2014 Jamen, så konfronter hende med at du er sur over det. Og hun har bare at erstatte det. Du bruger tid på noget du godt kan lide, i stedet for at rende rundt på gaden og lave lort. Hun har valgt at få dig, så har hun også bare at støtte dig i de ting du interesserer dig for, hvis hun fortsat vil være en del af dit liv.

    Jeg tager gerne en snak med din mor..


  • #12   20. jul 2014 Nøj hvor var jeg blevet sur! D:

  • #13   20. jul 2014 Hvorfor vil hun ikke have at du rider? Mærkelig holdning at have ! smiley


  • #14   20. jul 2014 West og Bybell: Hun er slet ikke i tvivl om at jer er sur.. Hun fylder år i morgen, og der er jeg sjovt nok ikke hjemme...

    Den med erstatning kommer senere...


  • #15   20. jul 2014 Kathrine S: Fordi jeg i november 2012 styrtede brækket mit kraveben og blev slået belvistløs på en crosser

    og senere kort efter jeg var startet til ridning, blev jeg smidt af en hest og ødelagde min ryg.. derfor..


  • #16   20. jul 2014 Min papmor er også faldet af og brækket ryggen, men hvorfor stoppe med at ride? Så længe sikkerheden er iorden. Du kan ride med sikkerhedsvest!

  • #17   20. jul 2014 Det er det punkt der ikke er gået op for hende..

  • #18   20. jul 2014 Synes du skal tænke dig godt om, og så sætte dig ned med hende og fortælle hvad du mener og få hende overbevist om det bedste er at komme op på hesten igen!

  • #19   20. jul 2014 Katrine S: Det var det jeg brugte 1 time og 35 min på i aftes, som endte med, at jeg fandt ud af 3/4 dele af sidste månedsløn er røget i en container


  • #20   20. jul 2014 Det kan man bare ikke tillade sig, undskyld mig men hvad vil hun ikke sige hvis du tager hendes ting og smider ud..

  • #21   20. jul 2014 Jesper, det virker lidt som om at du ikke vil videre.... Vi giver dig råd til hvad du skal gøre... Hvis i har snakket, og der ikke er kommet noget ud af det, så snak med hende igen. Ellers har det jo ikke noget formål? smiley

  • #22   20. jul 2014 Så boede jeg ikke hjemme mere... Men det faktisk ikke det der gør mig sur at hun har smidt det ud... Herregud det kan købes igen.. men at hun ikke vil erstatte det.. det gør mig rasende!

  • #23   20. jul 2014 West: Jeg har skam tænkt mig, at snakke med hende igen... Tvivl ikke på det, og jeg beklager rigtig meget hvis jeg virker indelukket lige nu, men tænker virkelig ikke klart lige pt.. Grundet at jeg er så sur som jeg er

  • #24   20. jul 2014 Sikke en god fantasi :o) Du burde skrive en roman!

  • #25   20. jul 2014 Bidløs Madsen hvad mener du med det?

  • #26   20. jul 2014 Bidløse: Hvad mangler du nu af bevis?

  • #27   20. jul 2014 Kathrine S: Hun mener det med det, at for LAAAANG tid siden fucket jeg godt og grundig op... det en længere historie, men vælger ikke at forklare den, da jeg helst ikke vil rippe op i det igen.. Men lad os bare sige jeg ikke holdt mig helt til sandheden,


  • #28   20. jul 2014 Okay, men hvis hun har et problem må hun jo holde sig ude af debatten, ingen har spurgt om hendes mening..

  • #29   20. jul 2014 Katrine, har du slet ikke hørt om alt det, han har løjet med? Han har mistet både sin far, sin bror og sin bedste ven. Og alle hans venner hader ham. Og han har en sygdom, som gør at han ikke kan lade være med at lyve.

    Eller også var det hele løgn? Ligesom det her? ..... jeps, det var det.


  • #30   20. jul 2014 Tænker bare, folk giver jo bare råd.. Så må han tage dem eller lade være om det så er sandt eller ej?

  • #31   20. jul 2014 Min mening er vel på sin vis blevet spurgt om, idet Jesper har oprettet et offentlig tilgængeligt debatforum, hvor alle er velkomne til at komme med input.

  • #32   20. jul 2014 Bidløse: Det med min ven var så sandt nok? Thanks! Ret sikker på du finder en artikkel med det hvis du søger på Andreas crossulykke på google der er en gruppe der hedder R.I.P Andreas på facebook

  • #33   20. jul 2014 Synes bare det er dumt at blive uvenner over en gammel ting.. Alle laver fejl

  • #34   20. jul 2014 Bidløse Madsen tror desværre også at du lider af en sygdom... At være et ubehageligt menneske og nedgøre andre...

    Hvis du IKKE MED 100% sikkerhed kan sige at Jesper lyver, så lad vær.. I det hele taget, hvis du ved han lyver, forstår jeg ikke at du gider bruge tid på at påpege det.
    God aften, håber du finder noget bedre at lave, end at være efter Jesper smiley

    PS: hvis det er sådan som du siger, bliver han jo bare til sidst bidt i røven, ligesom historien om "ulven kommer"...


  • #35   20. jul 2014 Jeg vil meget gerne vide hvor fra du ved at han lyver?

  • #36   20. jul 2014 West & Nadia
    Jeg synes bare det er ærgerligt. Specielt fordi jeg er klar over, hvor mange piger herinde, der havde forsøgt at støtte Jesper i al hans "sorg" dengang. Tænk en masse tid de har brugt på ingenting. Grunden til jeg påpeger det igen er, at der her på HG hele tiden kommer nye til. Nye, der intet ved om gamle historier. De skal vel advares af nogle :o)


  • #37   20. jul 2014 Bidløse: jeg har skrevet undskyld osv til samtlige

  • #38   20. jul 2014 Nu har jeg været her i mange år, og har aldrig hørt om Jesper før.
    Og hvis trunterne har lyst til at støtte Jesper, så lad dem! Folk lærer af deres fejl.
    Selvom jeg bliver advaret om en person der er dum, snobbet, klam osv.. ville jeg da ALDRIG dømme personen, hvis jeg ikke selv var sikker på hvad tilfældet var! Heldigvis er vi folk så forskellige (GUDSKELOV) så for mit vedkomende ville jeg ikke høre på sladder fra andre, jeg ville selv finde ud af det.
    Skulle det så også ske at man måske bare ville have opmærksomhed, så lad barnet! Heldigvis er det ikke ulovligt at søge opmærksomhed, folk kan bare vælge at ignorere hvis de ikke vil deltage i "legen" smiley


  • #39   20. jul 2014 Og fordi det ikke er ulovligt at lyve, er det så moralsk korrekt at lyve sin halve familie død? For at få sig en netkæreste?

  • #40   20. jul 2014 Det var ikke en netkæreste

  • #41   20. jul 2014 Hvis han vil lyve for opmærksomheden, så lad ham, det er jo folk der går så meget op i det der hopper i med begge ben?

  • #42   20. jul 2014 Beklager, men du gør mig træt i hovedet :-((

  • #43   20. jul 2014 HG... Jeg præsentere her med Bidløse Madsen som ved præcis hvordan hun pisser folk af...

    Til jer der skulle tvivle på dette forum så skriv det endelig jeg har nok beviser til det modsatte


  • #43   20. jul 2014 Jeg må indrømme at jeg ikke helt ved om jeg skal tro på det her.

    Men håber du er oprigtig.
    Snak med hende, og hvis det ikke virker, er egen medicin nok det eneste der virker..

    Det virker sgu lidt mystisk at hun smider det ud. Hun må da vide at andre kan bruge det, eller hun kan få penge for det.. Dét virker altså mærkelig.


  • #44   20. jul 2014 Team AP, tror ikke man tænker på penge i sådan en situation smiley

  • #45   20. jul 2014 Så du går meget op i det, Katrine S?

  • #46   20. jul 2014 AP: Kan kun give dig ret. Men ja det så sådan min mor er..

  • #47   20. jul 2014 Lige gyldig hvor sur man er, er det de færreste der kassere så meget udstyr.

  • #48   20. jul 2014 Jesus, Bidløse find da forhelvede noget andet at bruge din tid på

  • #49   20. jul 2014 Kunne faktisk godt forestille mig det... Min mor havde egentlig nok også valgt at smide alt mit gamle fodboldudstyr ud, hvis ikke det var fordi jeg stoppede selv. Men det er nok mest fordi min mor, ikke ønsker at jeg ender i en kørestol resten af livet, fordi jeg (måske) kunne have undgået det ved at stoppe med at spille smiley (har MEGET fodbold udstyr)

  • #50   20. jul 2014 Team AP det var 2 bukser, støvler sikkerhedvest

  • #52   20. jul 2014 Ja okey..
    Ville min mor aldrig gøre..
    men kan du ikke ride uden? indtil hun kommer til fornuft. Du må da kende nogle du kan låne af?


  • #53   20. jul 2014 Anemone: Ja det har du ret i. Men nu kommer den periode hvor jeg skal have bil, så pengene er der bare ikke lige havde beregnet det til at holde ca 2 år

    AP: jo jeg kan godt rideuden. Men bare ikke det jeg lyster for da sikkerheden ikke er den samme.. Har en dårlig ryg og skulder jeg gerne vil passe lidt på.. Men kommer jeg til skade. Kan jeg jo sige "det ville ikk ha været sket hvis du ikke havde smidt mit udstyr ud"


  • #54   20. jul 2014 ulven kommer
    haha snydt i troede på mig

    ulven kommer
    haha snydt i troede på mig

    ulven kommer hallo ulven kommer virkelig hey seriøst ulven kommer i skal tro på mig hallo


  • #55   20. jul 2014 Safety first

  • #56   20. jul 2014 Well hallo Ina

  • #57   20. jul 2014 Snotunger.... undskyld mit sprog!

  • #58   20. jul 2014 Hvem hentyder du til? Mig?

  • #59   20. jul 2014 Jeg er også forvirret hvem du mener smiley

  • #60   20. jul 2014 Nej ikke dig AP smiley

  • #61   20. jul 2014 Mig :(?

  • #62   20. jul 2014 Snotunger står i flertal, så nej...

  • #63   20. jul 2014 Wow siden hvornår kender du min veninde Lea? smiley

  • #64   20. jul 2014 Enig Nadia, tror vi tænker på de samme snotunger smiley

    Hvad er det dog for en måde at skrive til Jesper på? Det er bare IKKE i orden!
    - Så er i jo ikke en skid bedre selv..


  • #65   20. jul 2014 DD: en kompliceret historie. Men var nede og ride hos hende fra D. 1-4 juli

  • #66   20. jul 2014 Har lige skrevet med hende, og fik det samme at vide. Tænkte bare whaaaat nu du da tæt på haha smiley

    Og hey, tag dig ikke af de meningsløse personer. Alle kan fejle, og du har vel lært af det smiley


  • #67   21. jul 2014 Jeg kan bekræfte at hans mor er imod hans ridning, og det er korrekt at han har været hos mig i starten af måneden, hans profilbillede er også af min hest, tjek evt min profil.

    Jesper, du bliver nød til at gøre noget seriøst ved det her med din mor, det kan hun fandeme ikke være bekendt. Nu har du endelig fået parten i hus, og det virker som det perfekte for dig, ifølge annoncen med hestene. Jeg synes du skal se om du ikke kan tale hende til fornuft, stil hende et ultimatium , et eller andet, og bevis hende du virkelig VIL ride. Og jeg kan sgu bekræfte, du vil og du KAN!
    Knus til dig min ven. smiley


  • #68   21. jul 2014 Det er vel en slags tyveri, når hun har taget det uden din viden.
    Hmm, fedt med en mor der stjæler fra en, det er da med at låse alt inde, eller flytte hjemmefra.
    Det var ik gået lydløst hen her i huset, hvis noget forsvandt.


  • #69   21. jul 2014 laksen
    fint nok hvis det er rigtigt men man får bare så satans svært ved at tro folk når de har løget før (se min fine fortælling om ulven)
    og den konsekvens må løgnerene leve med for de var selv udenom det og at folk bliver ved med at advare om det for hvad nu hvis det ikke passer så er flere folk blevet snydt og sårret

    nu som bidløse sagde før der var RIGTIG mange som havde ondt af jepser og hjalp ham for ingen ting og det bliver folk sure over og sårret over for det er da dybt forkert at gøre andre kede af det på ens vegne hvis det bare er løgn og det er dybt forkert at spilde folks tid


  • #70   21. jul 2014 Skammeligt at folk synes det er i orden at køre sådan på dig, Jesper. Jeg havde blokeret hele bundet, det gad jeg godt nok ikke finde mig i.

  • #71   21. jul 2014 Ny synes jeg du skal stoppe Ina!
    Hvorfor træde mere i det? Det skal Jesper sgu ikke leve med resten af livet, hvad er det for noget at skrive?

    Og den fortælling med ulven, bare pak det væk. Du går over grænsen, og JEG er overrasket over at Jesper ikke blokere..


  • #72   21. jul 2014 når jeg så har skrevet det så står der jo i Jespers profil at han er 17
    = hans mor bestemmer over ham
    = hun bestemmer om han må ride eller ej

    ja det er forkert at smide andres ting ud

    men så må man som barn rette sig efter sin mor
    men det er lige før man kan give skylden tilbage til mor for det er jo hende der har opdraget barnet =hende som har opdraget barnet til ikke at lytte efter


  • #73   21. jul 2014 Ina
    Hvorfor gøre det værre end det er.. Jesper har haft en hård periode på det tidspunkt hvor han skrev det med hans familie var døde, og jeg var sgu også gal og har kimet ham ned, flere gange.. Men seriøst, han har lært sin lektion, hvis I ikke bryder jer om han er her, så kig da væk, svære er det da ikke... smiley


  • #74   21. jul 2014 Du skal overhovedet heller ikke kommentere på Jespers mors opdragelse! Hvad bilder du dig ind?

    Det er ALT for meget!


  • #75   21. jul 2014 Ina: ja, Jesper har begået en kæmpe fejl, men han har undskyldt og ved at der er forkert. Så kom dog forfanden videre og lad være at lev i fortiden. Giv ham en chance. Det respektløse pjat du fyrre af hjælper ikke, det forværre det kun
    kun. Kom ud af børnehaven..


  • #77   21. jul 2014 Fy for den da hvor er I uforskammede, fis af med jer pattebørn!

    Fokuser på fremtiden og glem fortiden!


  • #78   21. jul 2014 Jeg er 13 år, en del yngre end jer.

    Jeg kan stadig ikke forstå hvordan i kan tillade jer at skrive sådan til Jesper?

    - Undskyld, men det kan jeg virkelig ikke.


  • #79   21. jul 2014 team mølkjær

    og jeg syntes du skal gøre dit og dat og dut
    men alligevel kan jeg (om jeg skriver det eller ej) ikke få dig til at gøre det

    og det med opdagelsen det er sgu da rigtigt undskyld

    men det er jo forældrene der opdrager og lære barnet at barnet skal lytte efter og gøre dit og dat og lade være med at gøre dut og dot

    hvis barnet så gør det modsatte så er det jo opdagelsen som er fejlet på et tidspunk det er almen viden


  • #80   21. jul 2014 Hvad skal jeg gøre? Forstår ikke rigtigt hvad du mener?

    Du skal da på ingen måde kommentere Jespers opdragelse, hvad er det dog for noget?
    Det kan jeg overhovedet ikke se du skulle havd behov for.


  • #81   21. jul 2014 Min mor skulle da godt nok ikke bestemme om jeg skal ride eller ej, den slags magt har hun slet ikke over mig. Hun ville heller ikke forbyde mig det. Det er bestemt ikke okay hvad din mor har gjordt.

    Folk seriøst, er der nogle af jer der er fået psykiske mén, eller andre varige skader, af Jespers lille løgn historie for laaang tid siden? Nej? Godt, så kom videre.
    Hvis i klager over at have spildt jeres tid med at svare seriøst, hvad er det så ikke lige i gør nu? Desuden, det her er da ret uskyldigt, om det passer eller ej.
    Jeg syntes i tager ting meget seriøst..


  • #82   21. jul 2014 Ikke kun forældre opdrager. Samfundet, miljøet og medmennesker har også en stor og vigtig rolle.

    Og nej Ina. Almindelig viden er at børn ikke altid gør hvad forældre siger, men gerne det modsatte.


  • #83   21. jul 2014 Det er rigtigt DD, men jeg forstår ikke at Ina skal til at kommentere på hans mors opdragelse? smiley

  • #84   21. jul 2014 Men for at komme til lidt mere besvarelse af emnet, så virker din mor på et punkt overbeskyttende. Hun har set dig lide, hun har været bekymret og ked af det, når du er kommet til skade ... Jeg tror hun er bange for der sker dig noget grimt, men Hey... Grimme ting kan ske, HVER dag, du ved aldrig hvad i morgen bringer. Så spørg din mor, Jesper.. Hvorfor har hun smidt dit udstyr ud. Og husk at opdater mig smiley

  • #85   21. jul 2014 Mølkjær

    Næ det er vel blot hendes opdragelse der fejler lige der smiley


  • #86   21. jul 2014 Tjaa DD, det tænkte jeg også smiley

  • #88   21. jul 2014 team mølkjær det er et eksempel derfor skriver jeg dit og dut og dat
    men jeg kan ikke få dig til at gøre det lige meget hvad

    så når du skriver jeg syntes du skal gøre sådan og sådan Ina

    så kan du skrive til blinde øjne for jeg gør det ikke med mindre jeg selv har lyst



  • #89   21. jul 2014 Ha, undskyld men jeg aner ikke hvad du mener?

    Jeg har ikke prøvet at få dig til noget, du er gået langt over grænsen.

    Altså ved ikke helt hvad du nu snakker om??


  • #90   21. jul 2014 dd så er det forældrenes ansvar at få det som samfundet miljøet og medmenneskerne har opdraget pillet af børnene igen hvis det ikke er aceptabelt

    og når børn de gør det modsatte så sætter man dem på plads når det er små så man ikke har problemerne når børnene bliver unge


  • #91   21. jul 2014 Nu skal du igen kommentere, bare fordi folk ikke gør alting end, betyder det ikke at den ene ting er forkert.

  • #92   21. jul 2014 kommentar 71
    skrevet af team mølkjær
    Ny synes jeg du skal stoppe Ina!

    du mener jeg skal gøre noget og jeg kan skrive det samme til dig men vi ved alle sammen af vi 2 ikke lytter til hinanden så du skriver til blinde øjne


  • #93   21. jul 2014 Åh Ina. Nu er vi igen ude i det, hvor du taler som har du forstand. Du kommer bare igen den dag du selv for børn, så må vi jo se hvor nemt det hele virkeligt er. For så nemt, som du stiller det op, er og bliver det aldrig.

    Ved mindre du vil afholde dit barn fra omverdenen, venner, skole osv, så er det ikke BARE lige sådan at pille det af dem som de lære.
    Heldigvis bliver alle børn forhåbentligt voksne en dag og falder til ro helt af sig selv.


  • #94   21. jul 2014 men er det rigtigt at lade børnene gå med fx narko vrag fordi sådan ser samfundet ud

    så siger man til børnene /skælder dem ud at det må de ikke og man holder dem fra det så når det bliver store ikke selv opsøger narko vrag


  • #96   21. jul 2014 Årh hvorfor skal du nu komme ind på narko? Forhold dig nu til emnet, det har intet med emnet at gøre altså?

  • #97   21. jul 2014 Ina

    Igen forkert. Hvis man går og siger 'du må ikke, du må ikke, du må ikke' så bliver det netop interesant og spændene at gøre det forbudte.

    Det ses så ofte at børn der er 'spærret inde' og intet må, går helt agurk en dag, hvor imod dem der har haft løse tøjler, ikke engang gider.

    Kaldes omvendt psykologi, og er meget normalt hos børn, eller mennesker generelt..

    Desuden siger samfundet ikke 'du skal tage narko', her ville det være miljøet barnet vokser op i, og der kan vi så vende den om og sige at forældrene ikke burde få børn sådan et sted.


  • #99   21. jul 2014 Nu er jeg jo selv et "barn" og jeg kender godt til det DD skriver smiley

    Når man for af vide at det er farligt eller at man ikke må, bliver man nødt til Liiige at prøve.

    Det har INTET med opdragelse at gøre, mennesket er skabt sådan, alle mennesker er nysgerrige.


  • #100   21. jul 2014 dd og du kan også virkelig udtale dig smiley

    jeg har ikke sagt det er nemt at have børn
    men det bliver sgu klart nemmere når man tager det fra de er små og bygger mere på løbene og ikke først starter som 15 årig


  • #101   21. jul 2014 Hold da op Linnea, hvis du kalder den løgn med hans familie for 'en lille løgn' så vil jeg fandme ikke høre en stor løgn! Det er en kæmpe løgn!

  • #102   21. jul 2014 Jeg synes det kommer lidt ud på et sidespor nu, og jeg forstår ærligtalt ikke meningen med at kritisere på Jespers mors børneopdragelse, når vi ikke kender til den...

  • #103   21. jul 2014 Ja jeg kan udtale mig Ina, ellers ville jeg ikke gøre det, i modsætning til andre smiley

    Selvfølgelig skal der opdragelse til fra start. Men det betyder bare ikke barnet ikke ændre sig som teenager. For det er netop DET der er normalt. Det er her der skal testes grænser, findes ud af hvem man er, prøve alt det man ikke må osv. Og det er nu bare menneskeligt.
    Nej ekstremer som Jesper her, er self ikke 'normalt' det er tegn på svigt, fra det ene eller andet sted fra. Og selv det betyder ikke det er forældrenes fejl, eller noget de 'bare' kunne have banket til rette i ham da han var lille.


  • #104   21. jul 2014 Enig Lea, jeg har hele tiden sagt at det er over grænsen at kommentere på opdragelsen.

  • #105   21. jul 2014 Enig igen DD, vi ka' vores shit smiley

  • #106   21. jul 2014 Fordi han har løget betyder det jo ikke lige med det samme at hans mor har fejlet i opdragelse, der kan være mange grunde til at lyve, og Jesper har nogle grunde, og det er nok ikke nogle han vil sidde og hamle op med her, for det vil ikke hjælpe alligevel...

  • #107   21. jul 2014 Hvor må det være fedt at have en ven så god som dig Lea! Hvor er det fedt at se du bakker Jesper så meget op smiley

  • #108   21. jul 2014 dd og team
    og det med lige at prøve det gør man kun 1 gang og andre gange der lytter man

    hvis man som lille har fået afvide man må ikke løbe med løse snørrebånd for man kan falde slå sig og at man så løber og slår sig
    så har man lært at næste gang mor siger lad vær med at gør det og det
    så lader man sgu vær fordi mor ved bedst

    nu var narko vrag kun lige et eksempel
    vi kan da sige lad vær med at hold med det danske fodbold landhold
    et eller et eller andet andet så

    miljø og samfund er i mine øjne det samme for miljø går ind under samfund for miljø er jo en del af samfundet


  • #109   21. jul 2014 Hvor du sød Team mølkjær smiley jeg har bare haft så mange samtaler med ham på Skype og over telefon, det sjældent man finder en som ham, og jeg vil altid støtte ham! Han har trods alt, efter sit styrt, sat sig op på min hest med en kæmpe angst, og bare bidt det i sig! (Jeg tvang ham også. Muhaha) Jeg vil altid stå bag ham smiley

  • #110   21. jul 2014 Nu var det så ikke lige snørrebånd jeg tænkte på..

    Utroligt at det kan være SÅ svært at forstår et Stop, Ina.


  • #111   21. jul 2014 Du virker virkelig til at være en ven i verdensklasse! Alle burde have en ven som dig, Lea smiley

  • #112   21. jul 2014 Ina
    Hvad har alt det der med Jesper at gøre, og hans problem med hans udstyr,,, i don't get it? smiley


  • #113   21. jul 2014 og så siger jeg tillykke med den lille ny dd blev det en dreng eller pige smiley

    har barnet arvet dine eller sin fars øjne smiley (håber dine for de er sgu da flotte smiley )



  • #114   21. jul 2014 Om det kun er én gang kan du så heller ikke bare sige nej. Det er nemlig også menneskeligt, liiiiige at prøve igen. Og måske igen. Alt efter hvor slemt det gik første gang eller om det gik godt smiley

    Miljø og samfund er ikke det samme når jeg skriver det. Miljø, der mener jeg der man vokser op. Storby? Landet? Fattige steder? Rige steder? Steder med mange kriminelle? Steder med ældre eller unge? og og og. Der hvor STEDET du opvokser påvirker dig, altså evt forkerte venner osv.
    Med samfund mener jeg samfundet. Det DK/medierne/politikerne/lærene osv ønsker at formidle os.

    Hvis det er mig der tager fejl af de 2 ord, beklager jeg, men så fik jeg forklaret hvad jeg mente med dem nu smiley


  • #115   21. jul 2014 Hvad snakker du om Ina?

    Er jeg den eneste der ikke forstår det eller hvad? smiley


  • #116   21. jul 2014 Ina

    Det kommer ærlig talt overhovedet ikke dig ved, men takker for rosen smiley


  • #117   21. jul 2014 Vi to Team Mølkjær... Synes det virker ret umodent det hun skriver....

  • #118   21. jul 2014 Tjaaa, helt normalt lyder det ikke..

  • #120   21. jul 2014 laksen
    det har det at gøre med at det i sidste ende er det jespers mors egen skyld at hun står med at problem at jesper ikke vil stoppe ridningen fordi da han var lille var hun ikke var konsekvent nok og lære ham at det er for at passe på jesper selv at hun siger som hun gør


    OG NEJ jeg siger ikke det er okay at smide hans udstyr ud dybt forkert det er hans slut færdig


  • #121   21. jul 2014 Eftersom Jesper før har snydt det meste af HG med sine løgne over længere tid er det nu ikke så svært at forstå hvorfor folk reagerer som de gør når han forklarer om sin næste store tragedie i sit liv.

    Jeg aner ærligt talt ikke hvad jeg selv skal tro, så jeg holder mig ude af det. Men er det sandt, så håber jeg at du finder ud af det med din mor, Jesper smiley


  • #122   21. jul 2014 Forstår ikke lige det med den DD baby, er jeg gået glip af noget?

  • #124   21. jul 2014 Åh jøsses, så er vi tilbage ved start. Sådan fungere børn stadig ikke Ina.
    Og nej det behøver stadig ikke være moderens fejl. Hvad med faderen evt, opdrager disse ikke i din verden?

    Det ihvertfald ikke kun Jespers mor der har fejlet i opdragelsen her...


  • #125   21. jul 2014 team jeg forklare mig da bare til laksen da hun stiller et spørgsmål og så får hun mit syn på det en gang til forklaret lidt anderledes smiley

  • #126   21. jul 2014 Jeg ser nu mange og jeg mener MANGE konsekvente forældre der får børn der ikke lytter efter en skid og gør som det passer dem... Men det du skriver ina, det giver ikke mening i mit hoved...

  • #128   21. jul 2014 Jeg tror Lea har forstået det, er det 10 gange du efterhånden har kommenteret på Jespers opdragelse? smiley



  • #129   21. jul 2014 Ja, jeg har nu læst hele tråden smiley

  • #130   21. jul 2014 Det godt Lea, Jespers mor har da bare fejlet totalt med den opdragelse, kan du ikke se det?

    *Ironi kan forekomme*


  • #131   21. jul 2014 dd i min verden så opdrager forældrene sammen far og mor

    og stedforældre skal kun bakke op om hvad de rigtige forældre har bestemt indtil nu (hvis det nu ender i skillsmisse)

    og nu var det bare lige hans mor som blev nævnt i starten hvis det var hans far som blev nævnt så havde jeg kun sagt far for går da udfra at man som far og mor bliver enige i hvordan man opdrager barnet


  • #132   21. jul 2014 Og du glemmer så bare igen at sådan fungere børn stadig ikke, mhs til 'sig nej som lille og så er de søde for altid'.
    Samt pædagoger, samfund, miljø osv også opdrager på 'barnet'. Så reelt set aner vi intet om hvem der har fejlet. Én eller anden har fejlet ja, men det er ikke os der kan udpege hvem.


  • #133   21. jul 2014 Ina, hvordan vil du så have opdraget Jesper? Han er faldet af hesten, har slået ryggen og kort inden har han brækket et krageben, hvad vil du gøre, sige han ikke må have med levende dyr og motor at gøre mere?
    Lad os spærre ham inde i en uge, eller hvad siger du Ina? smiley


  • #135   21. jul 2014 Det ihvertfald ikke kun Jespers mor der har fejlet i opdragelsen her

    et punkt har min mor da været god til at opdrage hvis det er du sender den linje er til mig dd smiley

    har da flere gange hørt andre forældre sige til min mor nej du har et nemt barn hun gør som der bliver sagt og mange gange af sig selv (pudser lige min og min mors glorie her :D)


  • #136   21. jul 2014 At du ikke må ride fordi du er styrtet af en hest!! OMG så må hun sku styre sig.... jeg er vant til at tilride og ride problem heste... jeg er styret 10000 gange, men hver gang har min forælder og især min mor fortalt mig at hun er stolt over at jeg har mod til at forsætte og at jeg ikke bare giver op..... hun skal sku støtte dig op om det du elsker... ens mor er der til at støtte en og tro på en... man skal som forælder tage ansvar og støtte op om ens børn... kunne forstå hvis det var på grund af du var narko misbruger, at hun så smed din narko ud... men det her er noget du elsker og vil, og så skal du sku også have lov til det....

  • #137   21. jul 2014 Bare fordi du synes du er en god pige, betyder det da ikke, bare fordi Jesper har knas i familien, at han er opdraget forkert? Han er meget høflig og anstændig kan jeg lige fortælle dig! Og nu er han også ældre end dig, du seksten, der er ikke så mange problemer dér...

  • #139   21. jul 2014 Jeg er sikker på at Jesper er et virkelig rart menneske, det virker meget sådan.
    Lea virker godtnok også til at være en helt igennem fantastisk ven!

    Så du behøver faktisk ikke kommentere på deres opdragelse mere, hvad for du ud af det?


  • #140   21. jul 2014 Nu vil jeg gå i seng, for jeg er nemlig så bad, jeg har været længe oppe i dag... Det simpelthen fejl i min opdragelse... Øvøv

  • #141   21. jul 2014 Ina

    Om det er din mor eller en anden, så er du ihvertfald ikke blevet opdraget mhs til hvordan verdenen fungere og hvad man burde blande sig i og hvad ikke. Det betyder ikke du ikke er fantastisk opdraget på andre punkter.

    For at tage et eks i mig og min tidl veninde:
    Min mor har også altid fået at vide hvilket fantastisk barn jeg var, kom altid hjem med gennemsnit på 12 i skolen, drak mig ikke i hegnet, havde ikke 45 kæreser osv.
    Men jeg er tilgengæld opdraget med 'du må gerne gøre hvad du vil, men du skal fortælle mig det og lyver du, slutter de løse tøjler. Dummer du dig er jeg skuffet.'.
    Jeg fik enda lov i en alder af 15, at færdes alene i Hamburg, med fremmede fyre og tøser. Og alligevel har jeg altid udvist den store respekt over for mine forældre, at ringe og høre om jeg må drikke lidt, ringe og sige godnat, fortælle at jeg har kæreste osv.
    Hvorfor? Fordi mine forældre har udvist stor tiltro og respekt for mig som selvstændig person, at jeg helt naturligt har udvist samme respekt over for mine forældre og derfor ikke gjordt grumme ting.
    Jeg havde derimod en veninde, som ikke fik lov til en dyt indtil hun blev 17. Hun havde enda sengetider. Som 17 årig prøvede hendes forældre stadig holde hende 'inde' men hun rebelerede fuldstændigt. Hun var indtil den dag en sød og stille pige som hoppede når mutti sagde hop. Lidt ligesom det du forlanger forældre burde gøre.

    Ifølge dig Ina, burde jeg jo være en narko vrag, fordi jeg ikke fik kæft trit og retning fra 0 år og op efter. Og min veninde være den søde og perfekte fordi hun blev 'opdraget' fra start. Gad vide hvad der så gik 'galt' her siden det ikke lige var tilfældet.


  • #142   21. jul 2014 Du burde skamme dig Lea!

    Er det kun mig der synes det er forkert at rette sådan op andres opdragelse, eller er jeg nu også opdraget dårligt?

    Godt skrevet DD! smiley


  • #143   21. jul 2014 På visse punkter mener jeg det er helt ok at påpege andres opdragelse. Men jeg mener ikke det er ok at pege fingre af hvem der har fejlet, for der er ikke kun forældre nu til dags der kan fejle. Der er så mange flere detaljer der skal tages hensyn til.
    Og hvem der har fejlet, ved fremmede jo ikke. Så hvorfor gøre sig til herre over det?


  • #144   21. jul 2014 Jeg synes bare det er dumt at kommentere på, når man INTET aner om det. Hvad skulle jeg få ud af at skrive at feks DD er dårligt opdraget? Hvad er meningen?

  • #145   21. jul 2014 laksen vil lige sige jeg ikke er enig i at jesper ikke skal have lov til at ride/køre motorcross igen (medmindre en læge har sagt han ikke må ride/køre mere)

    nu har hun jo givet ham lov til de ting på et tidspunkt så kan hun jo ikke bare trække det tilbage igen med (mindre en læge siger noget andet)

    og som lille der opdrager man så barnet til at hvad lægen siger det lytter man efter
    (ja læger kan fejle det kan forældre også det kan IT også) men nu er læger jo uddannet til at vide noget som man ikke selv kender til (derfor man går til lægen for at afvide hvad der er galt ) så derfor lytter man

    og hvis jespers mor har været i mod motorcross/ridning fra starten af så skulle hun have været mere bestemt i sit NEJ det må du ikke Jesper og givet ham eksempler på hvad der kunne ske inden for de sportsgrene

    (nej måske ved hun det ikke fra starten af hvad farene er i de sportgrenene men man har kunne haft mulighed for at tage en telefon og en telefonbog og ringe til en Rideklub eller motocrossbane og høre skramme historierne og give dem til jesper)

    og hvis man som forældre siger nej og barnet bliver ved med at plage så lærer man barnet at plageri er ikke en god ting fx hvis man bliver ved med at plage om slik så får man slet ikke noget slik = hvis barnet bliver ved med at plage om at starte til ridning så siger man nej og hvis du bliver ved så får du SLET ikke lov til at starte til ridning

    problem løst


  • #146   21. jul 2014 ina nu skriver du den der med ulven kommer.... der råber han det tre gange og han får tre chancer for at bevise at han ikke bare er en løgner... her får Jesper kun en chance og efter den chance har i dømt ham.... skal jeg så også dømme dig ud fra det du skriver, for det gør jeg gerne...

  • #147   21. jul 2014 Ina

    Så hvis et barn har en drøm, skal forældrene bare forbyde det fordi DE er bange for det?

    Igen stiller du børn hen som hunde hvalpe. Børn fungere ikke sådan Ina.


  • #148   21. jul 2014 dd en del af opdragelsen er jo at man også får løsere tøjler med alderen og lære at klare sig selv

    man sætter nogle faste rammer og så får man en bonus for at kunne holde rammerne få nogle større rammer og nogle mindre rammer hvis man bryder dem der i allerede er

    din venindes forældre lavede den fejl at ikke give ros og bonus for at holde reglerne og gøre det sjovt at holde dem


    fx tilbage til plageri et barn skriger om slik inde i bilka moren siger til barnet hvis du ikke stopper NU så kan du være helt sikker på du IKKE får noget slik

    barnet holder kæft resten af turen i bilka og moren siger til sidst i køen du har været så dygtig fordi du stoppede med at plage da jeg bad dig om det og derfor får du lov til at få lidt slik fra denne hylde

    eller du får lov til at være ude til klokken 22.00 du kommer hjem klokken 21.30 derfor får du næste gang lov til at være ude til 22.15

    men hvis du kom hjem klokken 22.05 så er det ikke til klokken 22.00 du måtte være ude til næste gang så er det kun 21.30


  • #149   21. jul 2014 Ina

    I det er jeg helt enig. Men det er ikke helt det samme du skriver mhs til Jesper smiley


  • #150   21. jul 2014 smiley

    Det er er vildt spændende. smiley
    TEAM DD... smiley


  • #151   21. jul 2014 dd
    ja indtil de er 18 år gamle og selv økonomisk kan følge drømmen

    jeg har også en drøm om at få en Lamborghini og køre rundt i med en hastighed på 200 og sygt kilometer i timen (og lige en kørebane at køre på )

    men det vil min mor nok ikke have at jeg gør selvom hun havde råd til det (det har næsten igen råd til men det er ikke pointen)
    derfor må jeg vente til jeg er minimum 18 og har råd til at få en Lamborghini og en kørebane så jeg kan køre de 200 og sygt kilometer i timen


  • #152   21. jul 2014 dd det vil jeg nu mene for det jeg kritisere jespers mor for det er at hun ikke har lært ham at det er klogt at lytte til sin mor = nu har hun problemer med at få ham til at lytte

    dig og barnet i bilka lytter = får en bonus men hvis i ikke havde lyttet efter så havde i fået en koncekvens

    hvis nu jesper lyttede til sin mor så havde han ikke fået smidt sit udstyr ud

    (jeg siger ikke det er okay at smide udstyret ud) og det er ikke jespers fejl at han ikke lyttede for et eller andet sted må hans mor have givet ham lov til ikke at lytte efter en gang da han var mindre eller ikke givet bonus for at lytte og nu er kommet i en sen trods alder

    fx når han plagede om slik i bilka og ikke stoppede så fik slik alligevel
    eller hvis han fik afvide at han skulle være hjemme klokken 22 og kom hjem 22.05 og der ikke var nogen konsekvens i at han kom forsent

    eller hvis han nu altid var stille i bilka og aldrig fik en lille bonus for det
    eller hvis han altid kom før hjem ikke fik ros for det

    smiley


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #153   21. jul 2014 Jesper: hvad er det du gerne vil have HG skal gøre? Fortælle dig at din mor er en idiot eller hvordan?

    Måske burde man ikke "bede" internettet om en mening om ens mor - syntes ikke det er iorden, og slet ikke iorden at prøve at blande internettet ind i en sag som ikke vedkommer dem.

    Det virker lidt som om at du gerne vil have at alle folk skal syntes din mor er en idiot - uden rigtig at vide hvordan det hele forholder sig, ud fra de få facts du er kommet med..

    Syntes det rigtig ærgeligt at man finder sig i at ens mor bliver set som en idiot..

    Syntes du skal slette emnet (også fordi folk har kørt det helt ud på et sidespor), tage en dyb indånding, og blande internettet uden om en personlig konflikt. (Også huske på at du er 17, så din mor bestemmer) smiley

    Min ikke at i kan tale om det når du er faldet lidt ned?


  • #154   21. jul 2014 Ina
    Du har altså nogle lidt sindsyge samligninger. At sammenligne at et barn ønsker gå til ridning eller lign og så ønsker få en lamborghini er liiidt langt ude og der er en enorm forskel.

    Dine børn for det virkelig ikke rart, hvis du vil isolere dem fra verdenen indtil de er 18 år, blot fordi DU som mor evt skulle være ræd...

    Og så med dine sammenligninger igen som før. For at bruge mig selv igen, jeg havde ikke alle de tåbelige regler og respekterede stadig mine forældre. Havde de dog isoleret mig, som du ønsker, så var jeg kravlet ud af vinduet hver dag, uanset straffen.
    Desto flere regler, desto værre. Det er min erfarring, og det plejer være tydeligt at kunne se ved børn/unge/voksne.


  • #155   21. jul 2014 cecilie for at gå tilbage i tiden så var der

    1 hans far
    2 hans bror
    3 noget med at han kørte med en heste trailer og en syg dame kørte lige ud foran ham
    4 at han var ældre end han faktisk var for ja han er jo 17 og har ikke kørekort = kan ikke køre med hesten

    4 ting som jeg kan huske han har løget om ikke kun 1


    jeg er også en som tilgiver folk efter 1 fejl
    (hvis du kan huske michelle hun fakede en masse heste)
    første gang hun fakede ja jeg var sur på hende men tilgav hende for ja det er synd hun ikke kunne få nogen hest men så fortsatte hun så var det slut med at tilgive
    tror hun er endt op på en 40 fakede heste)

    men jesper kan nok også godt takke michelle for jeg nok er blevet alt for kritisk med alt sådan noget for jeg var meget vred på ham allerede første gang og kan ikke helt tilgive det for det er jo også døden han leger med


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #156   21. jul 2014 Ina, dd mm: kan i ikke finde et andet sted at tage jeres diskution??

    Den er totalt irrelevant for Jespersen emne, og diskutionen er vidst kørt lidt ud på et side spor smiley


  • #157   21. jul 2014 Ak jo, kan sagtens stoppe den her, beklager smiley
    Burde alligevel hoppe i sengen smiley

    Fortsat god debat smiley


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #158   21. jul 2014 Ja, det burde du! smiley

    Det burde alke vidst (inkl mig selv) som sidder på HG kl. Lort om natten smiley

    Godnat!


  • #159   21. jul 2014 okay DD så nogle volbeat koncert billetter

    jeg drømmer om at komme til en volbeat koncert har gjort siden 2011 (yes skal lige opdage bandet og så blive fan af det før man kan drømme)

    men min mor kan ikke lide den musik = hun giver min ikke billetter til sådan en koncert slut færdig

    så må jeg vendte til jeg selv har råd til lige at smide 700 kroner væk på 1.5 times underholdning

    (det har jeg men min indre joakim syntes ikke det er klogt at bruge de 700 kroner på det når jeg snart skal flytte hjemme fra (okay der er lige en del år hvis jeg får lov til at bo hjemme til jeg er 23 og er færdig med uddannelse)

    jo jeg må nok godt tage afsted alene = kun 350 men hvor sjovt er det at stå helt selv og høre på musikken og ikke kan snakke om det bagefter med en som syntes det var lige så fedt at være afsted til koncerten

    så jeg må pænt vente til at joakim giver lov og jeg finder en som jeg kan lide som gerne vil med længere er den ikke

    og ja det er pisse træls for hvis jeg var abba fan og abba stadig spillede puha mor og jeg havde nok rejst hele jorden rundt for at komme til koncert men øv bøv jeg er ikke til mamma mia here we go again


  • #160   21. jul 2014 astrid jo så først din besked efter jeg har sendt den lige over mig slutter nu

    og yes jeg skal vist også sove nu men PUHA det er da pisse varmt falder nok først i søvn til september og når man har en kat til at rende rundt i huset så er det bare ikke nemt at lave gennemtræk smiley


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #161   21. jul 2014 Ja, det burde du! smiley

    Det burde alke vidst (inkl mig selv) som sidder på HG kl. Lort om natten smiley

    Godnat!


  • #162   21. jul 2014 Ina

    For hurtigt at svare, kan jeg hilse og sige jeg mener din mor opdrager frygteligt forkert, hvis hun lever efter 'det jeg ikke kan lide eller vil have, skal mine børn heller ikke opleve'. Børnene er alene individer og det er så forkert at prøve behandle dem som andet.
    Men sådan må forældre jo bare opdrage forskelligt og fred værre med det. Jeg er bare glad for jeg fik lov til at kunne lide det jeg ville uden min mor skulle være lyseslukker fordi hun ikke kunne lide det jeg kunne smiley

    Anyways tager den gerne fortsat i PB med dig hvis du vil og ellers må vi hellere holde os til Astrids ord smiley Godnat folkens smiley


  • #163   21. jul 2014 Og forskellen er...!!?? Du dømmer han stadig og det bør man ikke gøre når man ikke kender person personligt

  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #164   21. jul 2014 Cecilie: nu er de stoppet, så burde du også smiley

    DD: jeg er ham der den 82 årige irriterende-svine mand (trollen) - jeg er Gud, tag mine vise ord til jer! smiley


  • #165   21. jul 2014 svinde mand
    astrid

    du er ikke min mor såe de vise ord bliver smidt i skralde spanden smiley


  • #167   21. jul 2014 Ina er du på stoffer eller noget? For hvis du mener at du er godt opdraget og har en ordentlig opførsel er din hjerne (eller mangel på samme) da brændt helt af!

    Du har ikke den fjerneste anelse om børn og opdragelse, men det kan man heller ikke forlange af en der stadig selv er barn..
    Og opdragelse og konsekvenser = verdens nemmeste barn, så bliver du svært skuffet når du engang formerer dig - hvilket jeg vil fraråde, indtil du er langt mere klar og fornuftig i bolden, end du er nu!


  • #168   21. jul 2014 Godmorgen...
    Nu der mangen der spørg hvorfor jeg ikke har blokeret dem der genere og kører i fortiden... Det har jeg af den simple grund ikke, fordi jeg nyder og kan side og læse det lort de lukker ud ( deriblandt ina)
    Og side og tænke hæhææ, godt det ikke er mig der er sunket så lavt... Ja jeg ved udemærket godt jeg lavet en fejl den gang... Men hey vi gør alle engang imellem nogen ting, hvor vi bare ikke tænker os om!

    Og nu skriver Bidløse, at jeg er opmærksomheds kræven? Det vil jeg til de kraftigste benægte og sige det er nok nærmere jer som hakker ned på mig pga den fejl som jeg nu engang har lavet... Fordi de for jo alt fokus rettet over på dem ved at skrive dit og datten om mig...


  • #169   21. jul 2014 Og Ina S: Ja jeg er 17. Men i over morgen er jeg 18.. Om hun havde forbudt mig at ride til jeg blev 18, det havde jeg nok overlevet de 3-4 dage

  • #170   21. jul 2014 Hold nu k... gå amok over at der lyves om alder? seriøst? det gør 80 % af alle kvinder på et tidspunkt i deres liv hvis ikke flere - så må du hade hele verden!

    så vidt jeg har kunne læse mig frem til var bror/far i samme "løgn".. man må ikke lyve og slet ikke om noget så grumt.. Men for mig at se er sådan en løgn et råb om hjælp!


  • #171   21. jul 2014 Camilla hvad mener du med at lyve om min alder?

  • #172   21. jul 2014 Inas besked her:
    # 155 i dag kl. 02:38


    cecilie for at gå tilbage i tiden så var der

    1 hans far
    2 hans bror
    3 noget med at han kørte med en heste trailer og en syg dame kørte lige ud foran ham
    4 at han var ældre end han faktisk var for ja han er jo 17 og har ikke kørekort = kan ikke køre med hesten


    Hvem fanden har igennem et helt liv ikke løjet om sin alder.., når man er ung lyver man sig ældre og når man er ældre lyver man sig yngre - ALLE gør det en gang i livet


  • #173   21. jul 2014 Tillykke du kan husk hvad jeg har løget om... Du har vundet en medalje

  • #174   21. jul 2014 Camilla det er blevendt skrevet af ina..!!! Men igen i dømmer ham ud fra det....

  • #175   21. jul 2014 Hvad fanden snakker du om knægt, jeg ANER ikke engang hvem du er!?

    Jeg laver en REPOST af hvad Ina tidligere har skrevet og kommenterer på det, så tag du lige og slap helt af unge mand! smiley


  • #176   21. jul 2014 Okay fedt for dig?

    Så du spiller klog på Andreas kommentar?


  • #177   21. jul 2014 Jeg fornemmer at det er mandag morgen og folk er lidt langsomt opfattende i denne stund smiley

    Cecilie > jeg skriver netop ina har skrevet: #155 og en kopiering af teksten.. og kommenterer dermed på at ALLE en eller anden gang i livet lyver om sin alder - and so f*cking what?


  • #178   21. jul 2014 Andres***

  • #179   21. jul 2014 Jesper > er du komplet idiot eller fatter du ikke at jeg rent faktisk forsvarer dig overfor Ina?

    Og jeg har da skimmet et par gamle indlæg, men dømmer jeg dig? - NEJ

    Så kan virkelig ikke se hvorfor du er så skide fjendsk overfor mig, super langt ude!


  • #180   21. jul 2014 Armen jeg gider ikke spilde min tid på det..

  • #181   21. jul 2014 Jeg stoppet med at læse fra #71 så hvis har gået glip af noget Then Sorry

    Jeg opfattet det bare som at du var i mod mig... Beklager


  • #182   21. jul 2014 Ja det må du da nok sige.. smiley

  • #183   21. jul 2014 Camilla... Det rigtig dumt at spille flabet... Men det finder du ud af senere i livet smiley

  • #184   21. jul 2014 Det kan godt være Jesper og dig og mange andre i verden har løget om jeres alder.... Og nej det er ikke ok af Jesper det han har gjorde tidligere, men i vælger stadig at dømme ham ud fra de fejltagelser han har begået.... Så er i jo ikke meget beder end de skyldige selv....

  • #185   21. jul 2014 Cecilie > hvad fanden taler du om??
    Jeg forsøger at tage Jesper i forsvar overfor Inas hovedløse kommentarer, følg lidt med eller bland dig dog for pokker udenom!?

    Jesper > nu er jeg en del ældre end dig, da jeg bliver 23 lige om lidt - så jeg har skam "smagt på livets goder"..
    Du skal da bare være glad for at nogen ikke dømmer dig for dine fejl (som sagt ser jeg det som et råb om hjælp), men prøver at tæmme dine ondskabsfulde "stalkere"..


  • #186   21. jul 2014 Du kunne jo lade være med at blande dig i det ina skrev til mig og slette mit navn for oven.... Og nu er det så også inas kommentar jeg henvender mig til og ikke resten af hvad du skriver... Så måske skulle du tage og blande dig uden om en anden gang....

  • #188   21. jul 2014 Du er uden for pædagogisk rækkevide..

    Jeg har kopieret tekst, og tydeligt anført at det er skrevet af Ina..
    Og offentligt forum unge dame, der kan man kommentere på hvad man vil - du skal bare sørge for at have styr på dine facts før du spiller op smiley


  • #189   21. jul 2014 Så jeg må gerne blande mig udenom men det må du ikke smiley og du har vist stadig ikke helt forstået sammenhængen..... Men når det nu er så svært for dig at forstå, vælger jeg bare at lade den ligge her da jeg har beder og vigtigere ting at tage mig til end at hygge snakke med jer smiley god dag og forsat god sommerferie til jer der har det smiley og håber du får dit udstyr igen smiley

  • #190   21. jul 2014 C sværke: Jeg har også skrevet jeg havde forstået det som om hun var i mod mig.. Og har også sagt undskyld for jeg var dum over hende - Så det der var en ganske unødig kommentar

  • #191   21. jul 2014 Cecilie: Tak og i lige måde!
    - Det håber jeg også!


  • #193   21. jul 2014 Folk får igen af samme skuffe som de selv giver... Og især efter jeg har sagt undskyld...
    Havde det været mig der var Camilla, havde jeg nok skrevet : helt i orden det menneskelig at fejle smiley Og havde jeg så ment noget andet havde jeg holdt det for mig.. Almen høflighed er at man tager i mod en undskyldning.. Om man så kan bruge den til noget eller ikke. Det er helt og holdent op til personen selv


  • #194   21. jul 2014 Det er nu også almen høflighed at læse og forstå, før man konkludere smiley

  • #195   21. jul 2014 Korrekt DD. Men som skrevet havde jeg forstået det på den måde at hun var "imod" mig smiley
    Men undskyld mig, min hjerne fungere ikke helt optimalt før kl 10 tidligst smiley


  • #196   21. jul 2014 Jesper citat fra dig selv "Jeg stoppet med at læse fra #71 så hvis har gået glip af noget Then Sorry"

    mit ja det må du nok sige var møntet på at du var gået glip af noget..


  • #197   21. jul 2014 Det er også mandag smiley smiley

  • #198   21. jul 2014 Det ganske rigtig Camilla smiley - i dont Like Mondays

  • #199   21. jul 2014 Tænker også at jeg skider på det hele og tager en lille shopping tur smiley

  • #200   21. jul 2014 Uhh det lyder ikke helt dårlig smiley
    Havde jeg haft pengene havde jeg besøgt den lokale rideudstyrs butik. smiley


  • #201   21. jul 2014 Synd at hovedpersonen forsvinder i folks diskussioner.

    Og forresten Jesper. Tillykke med fødselsdagen i morgen eller hvad du skrev smiley


  • #202   21. jul 2014 Det i overmorgen smiley men takker smiley

  • #203   21. jul 2014 Lige en sidste fra mig ind til næste gang:)

    Ina S: Har siddet og læst, at du mener min mors opdragelse fejler? Lad mig give dig en kort afsnit af mine familie... Da min bror var 8 startede han til Cross stoppede selv da han var 16. Jeg startet da jeg var 7 og stoppet under tvang fra mine forældre da jeg var 17 pga. Efter X antal indlæggelser pga brækket ben osv, hjernerystelser osv.. Denne gang styrter jeg DAGEN efter de kommet hjem fra Spanien (på det tidspunkt går jeg på efterskole) resultatet af der var et brækket kraveben og jeg blev slået bevistløs... Har billeder af min hjelm og nakkekrave er flækket. Havde styret ramt 3cm ved siden af, havde jeg ikke været her i dag!

    En go kammerat siger så, at jeg skulle prøve ridning, det lidt det samme, men bare på en anden måde.. Jeg kom hurtig til at holde af sporten så da jeg styrter uden sikkerhedvest fik min mor lige som nok.. Men efter som man har slidt og slæbt for sport i 10 år og den så bare bliver taget fra dig må du indrette dig efter det, hvilket jeg gjorde...

    Da hun så siger jeg også skal stoppe med ridningen fik jeg ligesom nok.. Når du heletiden har haft noget af give dig til og fra dag til dag skal stoppe. Så kommer du til at savne det. Og især når der er dyr indblandet dem knytter du dig til.
    Jeg er opdraget præcis som jeg skal men har også mine egne holdninger.

    Min far er uddannet mekaniker, min bror sejler hos Mærsk, og jeg selv starter i mesterlære hos MAN 1/8 så det ligger lidt til familien smiley

    Skulle du tvivle på at jeg er styrtet min hjelm osv er flækket har jeg billeder af det... Kan også meddele dig at, jeg blev kørt til Herning sygehus med udrygning da de troede jeg havde et brud på ryggen

    Skulle du have have spørgsmål så spørg endelig så svare jeg alt efter hvor personlig det er smiley

    Mvh Jesper Jensen


  • #204   21. jul 2014 Må en mor lige komme med en kommentar??

    Husk - at din mor kun har et mål med det hun har gjort, og det er at passe på dig:-). Det er en handling gjort ud fra tanken om, at hun ikke ønsker du kommer til skade mere. Jeg har selv to piger på 17 og 21 år, så jeg forstår særdeles godt, hvorfor din mor handler, som hun gør. Vores unger er det dyrbareste vi har, så ja - vi går langt for at beskytte dem......:-)

    Måske skulle du overveje at gå til blokfløjte istedet for......!!

    Nej spøg til side.... Inviter din mor med ud til hesten, så hun kan se, hvad du laver derude og hvordan det foregår. Ofte er det uvidenhed, der resulterer i dumme handlinger, så hvis hun ved, hvordan det foregår, så kan det være hun ændrer mening. Hvis ikke, så husk hende på, at vores fornemste opgave som mødre er, at give vores børn de bedst redskaber til at klare sig selv. Det er SVÆRT at give slip, men du lyder til at være en rimelig fornuftig ung herre, som mon ikke det virker??

    Hilsen en mor der ville kunne bide, sparke, slå og begå handlinger (jeg senere fortryder), hvis det ville hjælpe og beskytte mine skønne tøser smiley


  • #205   21. jul 2014 Jesper, i dit svar nummer 168, skriver du, at jeg skriver, at du er opmærksomhedskrævende. For tre timer siden postede du den.

    Er du sød at blande mig udenom dine svar herinde? For det første fordi jeg er stoppet med at kommentere herinde. For det andet fordi jeg lå og sov indtil for 2 timer siden, og min seneste besked til dig var blot et svar på din besked: "Du er på dybt vand."
    Så venligst bland mig udenom - specielt når du sidder og finder på historier.


  • #208   21. jul 2014 Jesper, vi ved begge to godt, at jeg ikke har skrevet til dig på det tidspunkt, du hævder.

  • #209   21. jul 2014 Jeg har kun svaret på dine beskeder intet andet Bidløse og mig bekendt har jeg ikke sagt noget tidspunk smiley

  • #210   21. jul 2014 Zoey godt spørgsmål fordi sådan er jeg vel... Jeg bliver ved til det modsatte er bevist koste hvad det koste vil...

    Og folk får til bare af samme skuffe som de giver smiley og i hvilken sammenhæng var jeg talt grimt?


  • #211   21. jul 2014 Wtf did i just read...

    Jeg ved ikke hvad jeg skal tro, men HVIS jeg nu skal tro på det, så er jeg sikker på at der må ligge nogle andre issues bag. Hun kan ikke helt uopfordret smide dine ting ud, bare fordi hun ikke kan lide du rider. Tror du skal sætte dig ned og spekulere over hvad dig og din mor er for hinanden og hvad der skal til for måske at undgå så store konflikter.

    Held og lykke med det hele. Hvad end der er galt (HVIS dette skulle være en historie med pynt på, så må man vel også have en eller anden form for mangel på opmærksom) og hvad end der har fået dig til at oprette dette forum, så håber jeg at det løser sig.


  • #212   21. jul 2014 I dit indlæg nummer 168 skriver du helt ordret:

    "Og nu skriver Bidløse, at jeg er opmærksomheds kræven? Det vil jeg til de kraftigste benægte og sige det er nok nærmere jer som hakker ned på mig pga den fejl som jeg nu engang har lavet..."

    Altså får du det til at lyde som om, at jeg skrev til dig i morges, at du ar opmærksomhedskrævende, hvilket ikke er rigtigt.
    Der er blevet skrevet flere beskeder, siden jeg skrev til dig, at jeg mene,r du er opmærksomhedskrævende. Så hvorfor skrev du ikke bare i går, at jeg skrev sådan? For så havde det ikke været et problem.. Du skal bare ikke blande mig ind i en debat, jeg ikke længere er en del af. Du er kun ude på at skabe drama.


  • #213   21. jul 2014 Og nu hvor jeg har læst vores beskeder igennem, så har jeg faktisk ikke skrevet, at d er opmærksomhedskrævende.
    Du starter med at skrive en privatbesked til mig, hvor du spørger, hvad jeg har imod dig. Da svarer jeg, at jeg ikke bryder mig om folk, der søger medlidenhed og opmærksomhed. Så på intet tispunkt har jeg skrevet, at du er opmærksomhedskrævende.


  • #215   21. jul 2014 Zoey: Så beder de nok også om det og grundet tone er nok fordi jeg snart ikke gider at hver evig eneste f*cking gang jeg laver et forum så bliver den med løgnen lige vendt..

    Bidløse: ja jeg mener du er opmærksomheds kræven da vi begge ved at dig og mange andre nævner ingen navne levede HØJT på min løgn og gør det stadig hvis i kan komme til det


  • #216   21. jul 2014 Læser du overhovedet, hvad der bliver skrevet til dig?

  • #218   21. jul 2014 Zoey: Så beder de nok også om det og grundet tone er nok fordi jeg snart ikke gider at hver evig eneste f*cking gang jeg laver et forum så bliver den med løgnen lige vendt..

    Bidløse: ja jeg mener du er opmærksomheds kræven da vi begge ved at dig og mange andre nævner ingen navne levede HØJT på min løgn og gør det stadig hvis i kan komme til det


  • #220   21. jul 2014 Jesper kommer med en forklaring senere og før klokken 0200 i nat ellers må du vendte til i morgen er nemlig på mobilen og har give mig selv en regel ingen hg efter klokken 0200

  • #221   21. jul 2014 Zoey læs mit forum der hedder bazoom appen, der har du dit svar smiley

    Men det gør jeg fordi min mobil har det med at sende beskeder mere en engang, hvilket kan ske hvis den springer fra mast til mast


  • #222   21. jul 2014 Ina S: Jeg har ikke andet end tid smiley smiley

  • #223   21. jul 2014 Ved du hvad Jesper. selvom du ikke er 18 endnu. så skal dine forældre fandme ikke gemme DINE ting. det overhovedet ikke fair!

    Jeg kunne forstå hvis det var noget de har betalt for. så kan de godt bestemme over dine ting. sådan er jeg ihvertifald opdraget.

    Og lige den sidste ting og beklager sproget.

    Ina - F*ck Janteloven! Den kan sgu puttes op et hvis sted! Bum færdig.


  • #224   21. jul 2014 Stald Limira: Kan kun give dig ret. både i det med tingene, er også selv opdraget på den måde, og synes heller ikke andet er mere end fair.
    - Og ja kan også kun give dig ret i det med Janteloven smiley


  • #225   21. jul 2014 det med at andreas er død inden for cross verden er ikke en fucking løgn det er han! så lad vær med og sige jesper lyver for det gør han ikke! er selv en del af cross verden..

    jesper stjæl din mors mest verdifulde ting og grav dem ned et sted og sig til hende hvis hun ikke giver dig noget nyt så ryger hendes ud og hvis du ikke får noget nyt så optag en video hvor du smader hendes ting smiley sorry jeg er en tøs med vilje og du skal ikke lide fordi hun er en spade


  • #226   21. jul 2014 Tak Team Traver!
    Der er i det mindste en der tror på min hvad det angår

    - sidder du der hjemme og udtænker skumle planer? - Me Like !


  • #228   21. jul 2014 Team Traver: Nu er det muligt at crossulykken ik er løgn, men der blir hentydet til fortiden, hvor det føg med løgne fra ham.
    Så at sige han slet ik lyver, ville være en stor løgn.
    Og det hjælper ikke at skrive "fucking" med mindre man går i 4. klasse.

    Men må da sige denne tråd kommer noget omkring, fra mor der tar rideudstyr, til narko, opdragelse og Volbeat koncerter.
    Virkelig underlige sammenligninger smiley

    Jesper: Håber stadig hun ersatter dine ting.
    Da jeg var 17, sku min mor ik bestemme hva jeg lavede, men det gjorde hun nu heller ik.


  • #229   21. jul 2014 Sorte Bandit: Gør hun heller ikke, hun viser bare på en meget mærkelig måde at hun holder af mig smiley smiley

    Forresten... Min mor kan ikke finde sine bilnøgler, Jeg ved ikke hvor de er.. eller ups de ligger i min skuffe...
    BTW kom lidt til at tænke på... ALT mit ridetøj har ligge samme sted, så hvorfor tog hun ikke det hele?? Altså har stadig 2 par handsker 2 skjorter 1 polo 4 t-shirst 1 hjlem hun ikke har fjernet... Hmm? Virker lidt mærkeligt efter min mening...


  • #231   21. jul 2014 Ja, men det er stadig ik iorden at smide det ud, da det slet ik er hendes.
    Hø hø, ja så ved hun jo hvordan det er at mangle noget man ska bruge...


  • #232   21. jul 2014 Zoey: Ærligtalt... Gider ikke have en diskussion med hende, da der intet godt kommer ud af det. Plus jeg er opdraget efter... Øje for øje, tand for tand, med andre ord (Behandl folk som du selv vil behandles)
    Dette vil jeg ikke høre noget for, da jeg godt ved jeg ikke har levet 110% op til den herinde men kan man ikke altid have rent mel i posen


  • #234   21. jul 2014 Jeg har fortalt jer der som der er sket...


  • #236   21. jul 2014 Zoey, jeg giver jeg gerne detajler fra november 2012 - nu?

  • #238   21. jul 2014 Zoey: Du skrev " Haha okay" - Lidt alle "jaja så siger vi det"..


  • #239   21. jul 2014 Jesper Jensen

    haha self udtænker jeg skumle planer hvad i h skulle jeg ellers ;D det min livsstil smiley


  • #240   21. jul 2014 Haha smiley Team Traver, husker jeg til næste gang jeg skal have hævn over andre smiley

  • #241   21. jul 2014 jesper jeg mener den måde din mor har klaret måden at opdage dig på
    for børnene (dig) kan jo ikke gøre for at forældrene (mor) ikke har opdraget ordenligt så det er ikke din fejl at du fortsætter med ridning hvis din mor har sagt du skal stoppe for det er din mor som ikke har lært dig at lytte til hende når hun siger noget

    men vil så sige
    hvis du har fået lov til af din mor at gå til tingene så mener jeg jo så også at hun ikke kan sige nu skal du stoppe
    hun kan opfordre dig til det eller hun kan sætte lidt regler for at du må ikke køre 100 kubik (eller hvad det nu hedder) men kun 80 du må ikke springe kun ride dressur
    så er du jo stadig i cross men lidt mere forsigtig måske må du ikke hoppe de der hop mere men køre rundt på en oval bane
    og du er i ride sporten måske lidt kedeligt kun at ride volter og slange gange men så kan man jo ride tønde ridning så flot man kan det er jo også en slags dressur eller skridt tur en del af dressur træningen eller langsom ponygames med stil på og ikke ress og jag

    (med mindre der var nogle læger der har sagt det er ikke godt for dig at fortsætte med disse sports grene ) hvis det er blevet sagt til dig på et tidspunkt fra en læge du skal stoppe med ridning så skulle din mor have opdraget dig da du var lille at hvad lægen siger og gør det skal man rette sig efter og hvis hun ikke har gjort det ja så er det hendes skyld hun står med problemer nu

    (og som skrevet før lægerne kan lave fejl ja men hvis man alligevel ikke vil gøre hvad lægen siger hvorfor så pokker gå til læge så kunne man jo bare selv gå ud i skoven og plukke sin medicin)

    det at hun smider dit udstyr væk det er ikke i orden og der må hendes forældre så være gået galt på den da hun var lille når de har lært hende at sådan løser man problemerne


    håber du forstår jesper

    havde på et tidpunkt skrevet at man kunne ringe til rideskole/motorcross baner for at høre skræk historier og fortælle dem til barnet
    man kunne også bare høre hvad det koster og så bare sige til barnet det er der ikke penge til slut færdig (fx nu siger jesper han har mistet for 4500 kroners udstyr det kunne ligeså godt være man havde glemt og låse staldskabet en dag og så kommer tyven om natten = ingen forsikring der dækkede det tabte (hvordan får man lige de penge til nyt udstyr igen så hurtigt)


  • #242   21. jul 2014 smiley kommer gerne med flere råd smiley

  • #243   21. jul 2014 Øje for øje, tand for tand betyder ikke at behandle andre som man selv vil behandles. Det betyder at man tager hævn.

  • #245   21. jul 2014 Ina S: Jeg tror godt jeg forstår dig..
    Og der er ingen læger der har sagt det vil skade, men har fået af vide, hvis jeg forsatte med cross, så kunne jeg risikere at, jeg af og til ville få gener i mit kraveben... Det var en af grundende til jeg stoppe, den anden var, at min mor sagde denne gang var det simpelhen fortæt på døden. Så jeg skulle stoppe fra dags dato. Det respekteret jeg også..
    Og som du nu selv skriver med en mere ovalbane mht. cross, så hellere stoppe med det, da crossen handler om at køre stærkt og komme først i mål.

    Ridningen blev jeg enig med hende om,at det kunne godt være en erstatning for Motocrossen, da jeg savnede noget at bruge min fritid på.
    (Vil allerede gerne nu sige, at ALLE mine sports har jeg selv betalt! - Eget tøj, Crosser, reparationer, Benzin, Olie, Div ting og sager.. Og har planer om at jeg også på et tidspunkt skriver hest på den liste)

    Så mht økonomien fejler den ingen ting

    Men, kan sagtens se din point i det du skriver og giver dig delvist ret. Men igen jeg er den person at jeg vil hellere stoppe helt end at gøre det halvt, hvis du forstår hvad jeg mener smiley

    Vh. Jesper


  • #246   21. jul 2014 jesper læste lige igen at du slog din ryg pga ridning tror du ikke din mor mener at det også var lige tæt nok på en grønsag på samme måde som med den gang med cross maskinen
    og har lægerne sagt noget til den sport ?

    (hvis det er det hun har ment)
    er det stadig ikke okay at smide ustyr væk og som du skrev før ridning har også noget med det at være sammen med hesten så hvis du kunne passe en hest/pony og dyrke jord træning med så rider du jo ikke men du har kontakten til dyret og noget at bruge tiden på


  • #247   21. jul 2014 Ina: Nej det kun Crossen, der ikke var så godt for min kraveben, da det er mere hårdere for kravbenet med alle det "slag" det får..

    - Har ikke fået afvide at ridning skulle skade det smiley


  • #248   21. jul 2014 Har hun smidt dine nye støvler ud??!

  • #249   21. jul 2014 Ja! Bukser hele lortet på nær det ovennævnte

  • #250   22. jul 2014 Nej nej nej..... Shit!!!

  • #251   22. jul 2014 Jo!

  • #252   22. jul 2014 Jeg tror nu der er pyntet lidt på sandheden.
    Men det er for dumt at tage hævn, det kommer det virkelig ikle noget godt ud af. Istedet bør du snakke med din mor om det, evt tage hende med ud på rideklubben og lade hende se hvordan det hele foregå - også sig at du nok skal ride med sikkerhedsvest hele tiden fra nu af.


  • #253   22. jul 2014 Grafik: Der er ikke pyntet på noget her.

  • #254   22. jul 2014 Jeg har ret til at have min egen meningen omkring emnet smiley

  • #255   22. jul 2014 Det skal du også have lov til smiley

  • #256   22. jul 2014 Det er da sørmer godt med den megen fantasi ...:/

    Så blir ens liv ski da ej kedeligt smiley ej heller dem der må lægge øre og øjne til det smiley


  • #257   22. jul 2014 Erm?

  • #258   22. jul 2014 Erm?

  • #259   22. jul 2014 Ha haa! Metoden øje for øje, tand for tand, den virker altså, min mor har lagt mit udstyr på mit værelse, og skrevet:
    Her er dit tøj! Nu vil jeg også gerne have mine ting!


  • #262   22. jul 2014 Du skrev jo at det var røget i en container?

  • #263   22. jul 2014 Så det vel bare noget moren har løget om, piger?

  • #264   22. jul 2014 Ja, moren kan da ligeså godt bare have løget.

  • #265   22. jul 2014 Er du ikk 18? Du bestemmer da selv?

  • #267   22. jul 2014 Emma > han bliver 18 i morgen..

  • #268   22. jul 2014 Jo det var det hun sagde, men hun havde smidt det på mit værelse med en seddel på... Jeg har kun givet jer oplysninger af hvas hun har sagt

  • #269   23. jul 2014 tillykke med dagen Jesper

  • #270   23. jul 2014 Tak Camilla smiley

  • #271   23. jul 2014 Ja tillykke smiley

  • #272   23. jul 2014 Mange tak smiley

  • #273   23. jul 2014 tillykke smiley

  • #274   23. jul 2014 Tak Team traver smiley

  • #275   23. jul 2014 Tillykke Jesper, håber du har en god dag smiley

  • #276   23. jul 2014 Tillykke smiley og dejligt at du har fået dit udstyr igen smiley

  • * Stald Sarbo *
    * Stald Sarbo * Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Svar: 7
    #277   24. jul 2014 Må indrømme det er god humor at sidde og læse den tråd smiley

    Dejlig du fik dit udstyr Jesper..
    Og held og lykke med din ridning i fremtiden:)

    Fra fjernet udstyr til børneoodragelse og piger med en kæft som
    En havnearbejder :| ! GODT GRIN! smiley


  • #278   24. jul 2014 Kan kun give dig ret og tak!

  • #280   24. jul 2014 Tak Celina!


  • #281   24. jul 2014 Undskyld jeg siger det men jeg havde klappet min mor sådan en på siden af hovedet..

  • * Stald Sarbo *
    * Stald Sarbo * Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Svar: 7
    #282   24. jul 2014 Kristina?
    Hva fanden er det for en latterlig kommentar?
    Vil du slå på kvinden der satte dig i verden fordi hun er nervøs på dine vegne???

    For så burde du sgu ha klappet dig en!


  • Ann S
    Ann S Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 18 Følgere: 17 Svar: 3
    #283   25. jul 2014 Hej Jesper
    Det lyder for mig som om, at det på tide at Du kapper navlesnoren og finder dit eget sted og bo. Der er gået noget forud siden hun smider dine ting ud. Du er gammel nok til at finde dit eget. Så kommer der måske også mere ro på jeres konfrontationer.


  • #284   25. jul 2014 Ann S: Du kan godt ske og ha ret! Men jeg flytter ikke før jeg er udlært! Det har jeg ikk råd til før. Min læreplads kræver jeg har bil og jeg har ikke penge til eget sted og bil smiley

    Har dog købt et stort udstyrsskab med hængelås, man må jo tage det sure med det søde smiley smiley


  • #285   25. jul 2014 Kristina. hold op jeg mangler ord ligenu!
    Tænk sig du finder vold som løsning. Hold da op.


  • #286   28. jul 2014 Hej Jesper, nu skriver du at du er meget utilfreds med at folk bliver ved med at rode i de løgne du engang lavede. Jeg siger det bare som et forslag, en ting jeg selv ville gøre, men måske skulle du bare slette denne her profil og lave en ny, med et nyt navn så folk ikke ved det er dig? Det vil gøre en kæmpe forskel og folk vil nok rent faktisk svarer pænt på dine forums :-).

  • * Stald Sarbo *
    * Stald Sarbo * Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Svar: 7
    #287   28. jul 2014 Ada, så du mener han skal gemme sig bag en ny profil?
    Det holder da slet ikke der der...

    - Det er da kun fint at han kan lærer af sine fejl. Og det gør han vel..
    Og du mener det er ok folk ikke snakker pænt fordi han engang har løjet???


    Amen altsåååå.


  • #288   28. jul 2014 Stald Sarbo:

    Jeg mener at han allerede har lært af sine fejl, han har skrevet undskyld og derefter burde man lidt være kommet videre, hvilket Jesper så vidt jeg har forstået gjorde, og at man så bliver ved med at kører i det er ikke okay. Og at et emne så uskyldigt som dette udvikler sig til en kæmpe diskution om børneopdragelse taler lidt for sig selv.

    Nej jeg mener netop ikke det er okay, at folk snakker grimt fordi han engang har løjet. Jeg synes folk skulle til at komme videre og give Jesper en chance til, eller bare lade være med at kommentere på hans forummer når de kun kommer for at spilde hans og sin egen tid, med dumme kommentarer...

    Men nu da folk har bevist at de ikke kan komme videre, synes jeg Jesper skal oprette en ny profil, hvis han har spørgsmål og reelle forummer han gerne vil lægge herind uden at blive overfaldt med dumme kommentarer, og at hans forum bliver spammet til med en diskution som ingen vegne kommer, om noget som slet ikke har noget med emnet at gøre :-).


  • * Stald Sarbo *
    * Stald Sarbo * Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Svar: 7
    #289   28. jul 2014 Så vi enige smiley

  • #290   28. jul 2014 Det var da godt (y). God aften smiley

  • * Stald Sarbo *
    * Stald Sarbo * Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Svar: 7
    #291   28. jul 2014 Og lige over dig til ada smiley

  • #296   28. jul 2014 Det med folk ikke snakker pænt til mig, er jeg faktisk mere eller mindre kold overfor, det viser for det første, hvem der er mest moden af dem og jeg. og hvis de får det bedre af det, jamen så lad dem... at de ikke selv kan se det, er jo bare synd for dem... Som en herinde fra sagde til mig "Husk bliver det for meget, kan man jo bare trykke på det lille kryds i hjørnet og se my little pony smiley - Keep op the good mood"

    Det er ordret skrevet! og personen har jo ganske ret!


  • #297   29. jul 2014 Et var da en god indstilling Jesper. Det er da godt at du i det mindste er kommet videre, godt gået. (y)
    My little pony kan redde en hver dårlig dag smiley

    -og fedt at din mor gav dit udstyr tilbage!


  • #298   29. jul 2014 My little pony er guld værd smiley

  • #299   29. jul 2014 Sara > men nu er Jesper altså fyldt 18 smiley

  • #301   12. aug 2014 Jeg var 17 da jeg lavet opslaget blev 18 i mellem tiden

  • Ann S
    Ann S Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 18 Følgere: 17 Svar: 3
    #302   15. aug 2014 Hej Jesper

    Har netop vendt tilbage og set dit svar. Jeg forstår godt, at det kan være dyrt at flytte hjemmefra. Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor langt Du har til arbejde og hvad det er for en læreplads, Du har. Men er det en læreplads, der kræver, at du skal have bil for at gøre arbejdet, skal de stille bil til rådighed i dit arbejde. Hvis det er din transport, Du omtaler, så kan det gøres med en knallert eller cykel afhængig af afstand. Med hensyn til bolig kan det også klares, hvis Du eventuel fandt en kammerat, hvor i kunne dele husleje, evt. værelser til leje hos
    familie, der er familier, der lejer en halvdel ud med tekøkkem og sanitetsforhold med egen indgang, til fornuftige priser. du kan søge boligsikring. Hvis Du er under uddannelse kunne et kollegieværelse også være relevant. kik i DBA og dagbladet, der hvor Du bor for værelser/bolig. Hvis Du har viljen,l så kan du mere end, Du tror.


Kommentér på:
JEG ER SÅ RASENDE !>:(

Annonce