{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan kom i igennem?
  • #1   15. jan 2011 det vigtigste er at snakke med de mennesker man har delt personen med, og så snakker vi on de gode tider vi havde med personen.. smiley
    jeg har det helt okay med det nu, fordi mit liv fortsætter trods alt.


  • #2   15. jan 2011 Tiden heler alle sorg..
    men jeg prøver at vidt muligt ikke at tænke på dem.. (-:

    men noglegange sker det dog at jeg snakker til dem..
    Og jeg tænder altid et lys til deres fødselsdage og til julen, men ellers tænker jeg ikke på dem, og det hjælper.... ihvertfald på mig.


  • #3   15. jan 2011 Man skal i hvertfald ikke gøre som mig!
    Jeg "gravede" mig ind i min egen lille verden.
    Sagde til mig selv, det var min skyld!
    Og det endte med det kom så vidt jeg ville begå selvmord..
    Men hva så med min pony? - den ville blive slagtet.
    (Problempony)
    Så det blev ikke den løsning.
    Jeg gav mig selv et spark et hvis sted.
    Derefter valgte jeg min nye "Holdning" at bare fordi min far og bror ikke er her og det er hårdt, skal det ikke have lov til og ødelægge hele mit liv.
    Jeg ville "vidre".. det var i mine tanker hvert sekund! men det tog stille og roligt afstand...
    Jeg skrev ned alle de gode mindér jeg har med dem.. for en dag bliver de visket lidt ud...
    Jeg snakkede ikke rigtig med nogen om det..
    Men jeg trode/ tror på de stadig er der.. hvis jeg stod, og ikke viste hvilken vej, tænkte jeg på hvad de ville have gjordt, eller hvad de ville have sagt jeg skulle gøre... dette gør jeg stadig!!
    Man får føelsen af de hjælper en på vej..


  • #5   16. jan 2011 Når jeg har brug for at tænke på det, og komme ud med følelser så tænder jeg et lys og kigger på folderen fra hendes begravelse..

  • #6   16. jan 2011 jeg var ikke mere end 3 år, da min lillebror blev født. død.
    men nu, når jeg savner ham, skriver jeg mine tanker ned, i en bog. og det hjælper(-:


Kommentér på:
Hvordan kom i igennem?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce