{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.827 visninger | Oprettet:

Kan ikke stoppe! xD {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige købt dette hovedtøj til den brune bisse:
http://www.hestegalleri.dk/uploads_large_wm/591801.jpg?15-01-2011 23:17:49

Jeg er SUPER glad for det, men kan godt se at der sago'nedeme er meget bling. Generelt har jeg nu ikke noget imod lidt der pifter trensen op, men måtte alligevel lige løfte øjenbrynene en enkelt gang da jeg modtog det med posten, da det så knap så voldsomt ud på de billeder jeg så xD

Nå, men jeg vil ikke af med det, fordi jeg syntes det er så flot. MEN..... Min enorme lyst til at købe udstyr har nu kastet sig over det rundsyede, og nu fortæller min hjerne mig at jeg mangler et rundsyet hovedtøj og rundsyede tøjler. Min pengepung er tom, så jeg kan heldigvis ikke gøre noget ved det nu, men AAGH - WHEN WILL THIS END?! xD
Jeg er shopaholic når det kommer til hovedtøjer, og ELSKER at have forskellige slags, som jeg kan bruge til bestemte heste.

Lige pt. er jeg indehaver af:
- 1 sæt tøjler med messing (netop den slags metal jeg IKKE kører.. xD)
- Hilbar nakkerem med V pandebånd
- Fákur sæt, nakkerem og næsebånd til min Örn når han er klar, da hans hoved er smalt nok til at passe det
- .. og så det jeg lige har købt.

Mit Hilbar silverline holdte ikke særlig langt tid og er nu doneret til ungheste-brug, da remmen over næsen er spoleret.


Er jeg syg i låget?
(EMMA, du må ikke skrive for jeg kender dit svar!! xD )


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan ikke stoppe! xD
  • #1   17. jan 2011 Mille - Hahaha, det har du sgu ret i! xD

  • #2   17. jan 2011 Pelle - Piske? haha, hvor fedt! xD Ja, 3 hovedtøjer er måske ikke sådan overdrevet, føler bare det er meget xD


    Caroline - Virkelig? Shit, det lyder ikke godt! Tak skal du have, tror vidst jeg vil se uden om dem så.


  • #5   17. jan 2011 Tre trenser er IKKE meget. Min har lige fået nyt. Skal prøves på imorgen. Det er så hendes nr. 4
    Mit problem er bare at jeg kun har ét favoritbid.

    Pernille nogen bid du kan anbefale? Noget godt til en sort hoppe. hi hi smiley

    og så er der det gamle fra mine ponyår som nu er "pensioneret og hænger i kælderen...


  • #6   17. jan 2011 Caroline - Tak for at sige det, det vil jeg da lige prøve at se på smiley

  • #9   18. jan 2011 Haha, har det på fuldstændig samme måde!
    Jeg har desværre for mange penge at gøre godt med og DET er farligt!
    Vi er blevet nødt til at gemme en masse a vores udstyr væk fordi vi har så meget! Som jeg skrev i et andet indlæg, vi har nok til at beklæde en hel hær haha!
    Jeg må bare prøve at sige til mig selv at jeg ikke har brug for det haha smiley er baaaaare såååååå svært haha


  • #10   18. jan 2011 Hmm jg har 2 western trenser, 1 spring trense, 2 alm trenser, 1 kapsun, 1 show trense og 4 rebgrimer til 1 ridehest og 1 unghest hehe MEN det værste er nu jeg elsker sadler så har 1 bomløs, 1 western og 2 dressur (har lige solgt min spring da pengene var små)

  • #11   18. jan 2011 Haha smiley kender det Pelle, tror også vi har 30, hvis ikke flere smiley vi har en hel spand fuld

  • #15   18. jan 2011 Fjalladís Fjallaborg
    Det er sjovt, for da mit udstyrs-flip startede først da jeg begyndte at tjene mine egne penge. Som om at NU kunne jeg endelig købe en masse af de ting jeg altid havde ønsket mig uden at skulle stille op med hundeøjne xD

    Jeg er dybt uenig at kalde heste for påklædningsdukker fordi man har meget udstyr til dem. Jeg nyder at have masser af udstyr, og hvis jeg lige pludselig står i en situation hvor jeg mangler et næsebånd/nakkerem, så har jeg altid et ekstra. Derudover elsker jeg den måde udstyr kan præge hestens udseende på.


  • #17   18. jan 2011 HELT enig Lise smiley
    Synes altså også det fedt til et stævne, at hesten er lidt smart smiley
    Sådan er det jo også med mange a de proffessionelle . Det er ikke kun teenagepigerne der er tossede med udstyr, ser rigtig rigtig mange seniorer der rider med bling bling smiley


  • #18   18. jan 2011 Det er også helt iorden (;
    Hver sin mening.


  • #19   18. jan 2011 Pernille: Det var nu for sjov da jeg efterlyste et pænt bid til en sort hoppe. he he.
    Køber heller ikke selv bid bare fordi de er pæne. smiley
    Jeg går klart efter dem der passer i farven til spændende på trensen.

    (ej det er for sjov... skal vist i seng nu inden det går galt...) smiley


Kommentér på:
Kan ikke stoppe! xD

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce