{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.467 visninger | Oprettet:

Klumme! hjælp meget hurtigt! {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
Jeg skal lave en klumme til imorgen..
Men jeg har ikke en skid for stand på hvodan den skal være.
Så kunne i ikke lige tænke jer og læse min igennem og sige hvad der mangler og hvordan den er?

Drømme.

Ja, hvad er en drøm enlig? En drøm kan være mange ting..

En af mine drømme er eks. at komme ind og være gardehusar, eller at komme så langt som jeg nu kan i min dressur..

Dressuren/ridningen betyder rigtig meget for mig. Eller bare være sammen med det dyr jeg holder mest af, og nyde de oplevelser jeg kan få med hende inden det er forsent.
Fleur har/betyder meget i min hverdag, og mærke hvor glad og rolig man er inde i når man er sammen med hende hvis man har haft en utrolig dårlig dag i skolen.

Mange går og drømmer. Nogle drømmer om at blive prof. Fodbold eller håndboldspiller, andre er det bare at udrette så meget i livet som man nu kan.

Jeg bruger mine drømme til at komme i gennem dagen.. At kunne drømme sig til det sted hen hvor man ville være hvis man ikke ville være lige i det problem som man nu kom i, eller hvis man nu fik en dårlig karakter og man ville bare væk fordi man var så skuffet.

Nu er jeg ikke den bedste i skolen og det er mine karakterer heller ikke.. Nogle gange er det dejligt at kunne drømme sig væk, og hen til det sted man allerhelst ville være hvor alt var godt og dejligt. At kunne drømme sig den dejligste tur på hesten, imens man sider på en der stejler og løber af med en. At kunne komme hen i en drøm hvor man havde de bedste venner og veninder om sig.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Klumme! hjælp meget hurtigt!
Kommentér på:
Klumme! hjælp meget hurtigt!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce