{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
859 visninger | Oprettet:

Stor forandring :) {{forumTopicSubject}}

Jeg købte i sommers ubeset igennem nogle jeg kender en shetter hoppe fra en heste handler, hun havde intet navn og var 3 år. Døbte hende Dark Pearl smiley
Da hun ankom blev jeg dybt rystet !!! Hendes hale og man var fyldt med lort og halen var ca 20 cm længere end hendes højde !! Måtte selvfølgelig klippe det hele af da det ikke kunne redes.
Hun havde aldrig haft smed i hele hendes liv og gik på stilletter, dette fik vi dog hurtigt ordnet smiley
Hun havde en reb om halsen som vi måtte skære af da det var for stramt til at kommer over hendes hoved og hendes pels var fyldt med skæl og sad i totter . Og ja så var hun også fyldt med orm !!!
Dette var bare de fysiske meen hun havde !!!

De psykiske var langt værre !! Hun var så bange for mennesker og de første måneder måtte jeg sidde på folden i timer og lokke hende hen med godbidder. Træk torve og piske fik hende til at ryste som jeg ved ikke hvad og vende det hvide ud af øjnene !!!
Det har taget meget hårdt arbejde at nå til hvor vi er i dag, men er stolt af vores fremskridt og syndes lige jeg ville dele en lille video fra i dag med jer herinde smiley

Der er stadig noget at arbejde med men vi er noget meget langt smiley


http://www.hestegalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=235425


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stor forandring :)
Kommentér på:
Stor forandring :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce