{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
623 visninger | Oprettet:

Ondt, skade eller drilleri? {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg har en unghest herinde på godt snart 5 år smiley Hun har været en meget lærig og godsindet hest, indtil videre. Men for godt 3 måneder siden begyndte hun for alvor at gøre ting som hun aldrig har gjort før. Har haft mange til og komme og kigge på hende, og den ene siger drilleri, mens den anden siger hun har ondt. Vil helst gøre det her uden at skulle tilkalde en kiropraktor, hvis det ikke er nødvendigt, og jeg selv kan gøre tingene bedre. Hun har nu fået en pause på godt de 3 måneder, hvor jeg bare har kigget til hende. Igår begyndte jeg at træne med hende, og hun gør ingenting under longering.

Og når der så kommer en op på hende, og skridter, går der ikke mere end 5 min før hun begynder at stejle. Har prøvet at massere hende selv hver dag i godt en månede, men det hjalp ikke. Så har hun bare stået, som heller ikke har hjulpet.

Men når jeg rør hende ved "lysken" - eller oppe over røven, til den ene side i ballen. Begynder hun og ligge øre og sur, og begynder at bukke hvis hun kan komme til det. Er det sadlen der klemmer, eller er det fordi hun har ondt i ryggen???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ondt, skade eller drilleri?
Kommentér på:
Ondt, skade eller drilleri?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce