{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
911 visninger | Oprettet:

knæ "skade"? {{forumTopicSubject}}

Hej HG smiley

har bøvlet en hel del med mit knæ, og vil gerne høre om nogen af oplevet noget ligende, og om jeg evt skal tage til min egen læge eller?

Har siden jeg var helt lille haft svært ved at rette min knæ helt ud, det har aldrig rigtigt generet mig og derfor er det ikke blevet undersøgt.
For et par måneder siden begyndte jeg så at kunne rette mit højre knæ helt ud smiley men ikke det venstre smiley
Da jeg er ved at klippe en hest sparker den mig lige pludseligt så jeg flyver ca. 2 meter hvorefter jeg rammer en boksvæg. Vi er ikke helt sikker på hvor den ramte mig, men tror det enden var hoften eller maven. Jeg slog mig på mystisk vis ikke? :S
dagen efter er jeg dog lidt øm i ryggen, men på 2. dag efter sparket er jeg øm i mit knæ. Da jeg mærker ned af mine knæer opdager jeg en underlig hård bule på siden af mit ben, ca 3 cm i diameter og går ca.1,5 cm ud. Den er sten hård men ikke øm. Min mor tror det er en hævelse, men den falder ikke efter et par dage, men ømheden forsvinder.
En veninde, der er læge kiggede lige hurtigt på det i stalden, og hun mener umiddelbart at det er min skinnebens knogler??! :S
Hun har dog ingen forklaring på hvad den laver det, for hvis det skulle være sparket burde det have gjort rimeligt ondt?

nogen der har prøvet noget lignende?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  knæ "skade"?
  • #1   8. jan 2011 Hvordan kan du ikke rette dine knæ ud, gør det ondt på indersiden eller hvordan?
    Er det når du står op, sidder ned, hvordan? smiley

    Men jeg synes du skal tage til din læge og få tjekket dit knæ smiley


  • #3   8. jan 2011 nej, har ikke prøvet det samme som dig.
    men jeg har noget brusk som sidder løst i mit knæ, og det sidder kun i en ''streng'' eller hvad man skal kalde det. det generer også mig til tider, og har døjet en del med det. smiley desværre ville de ikke operer mig dengang vi opdagede det, men ville vente og se om det gik væk, det er bare ikke væk endnu, og kan til tider gøre ondt. smiley
    man kan rykker rundt med det, og nogle gange ''smutter'' det ligesom en mandel, og så kan jeg ikke lige finde det!
    virkelig ADR


  • #4   8. jan 2011 Shella: det er hele tiden at det ikke kan rettes helt ud, det er lige som det bare ikke kan komme længere, det strammer ikke rigtigt, måske lidt bag på?

    Det er dog blevet meget bedre efter bulen?


  • #5   8. jan 2011 alså jeg har også noget med mine knæ og tror det er noget som er kommet gennem tiden med min og jeg har så endelige aftalt jeg skal til læge i næste uge smiley
    smiley så synes du skal smiley det kan ikke skade smiley

    held og lykke


  • #7   8. jan 2011 Jeanette: nej, den sider på ydersiden, hvis du prøver at bøje benet i en 45 graders vinkel kan du mærke en bule på yderisen, det er der min sidder, min er bare større og går ikke væk når jeg strækker benet.

    Maria: øv hvor træls smiley


  • #8   8. jan 2011 Lyder godt nok underligt. Synes du skal tage et smut til lægen.


  • #9   8. jan 2011 Line: puha, held og lykke smiley

    Pernille: ja, det tror jeg også det ender med, selv om jeg ikke er meget for det smiley


  • #11   8. jan 2011 Det med at de ikke kan rettes ud, kan det ikke bare være fordi du er 'stiv' ? Altså, en af mine veninder kan næsten ikke strække sine fingre ud, og det er noget med "nogle korte ledbånd'sener" noget ? smiley
    Men det med bulen, ville jeg smutte forbi en læge med ! smiley


  • #12   8. jan 2011 Jeanette: springknæ?, hvad vil det sige?

    Rikke: jo, det har vi også overvejet smiley


  • #13   8. jan 2011 jo tak og i lige måde

  • #14   8. jan 2011 Tænkte nemlig på dårlig form/stivhed ang. det med knæet ikke kan rettes ud, på trods af jeg synes jeg er i ok form fik jeg nemlig den besked da en speciel læge(som jeg var ved i en anden forbindelse) bad mig i siddende stilling med benene lodret ned om at tage først det ene ben i vandret stilling og derefter det andet, højre var ok, men mint venstre ben havde jeg meget meget svært ved, men den strammede så også på indersiden eller hasen, Dårlig form fik jeg afvide smiley

    Men det med bulen synes jeg du skal få undersøgt.


Kommentér på:
knæ "skade"?

Annonce