{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
467 visninger | Oprettet:

knæ skade - andre? {{forumTopicSubject}}

Hej HG'ere.
Jeg har været så uheldig at have fået en mulig meniskskade i mit venstre knæ, og er nu sendt videre til idrætsklinikken.
Er der andre der har haft en meniskskade? Fik i det opereret? Og hvordan er det i dag?

Min min er fysioterapeut og hun mener at det aldrig vil blive det samme, men hun er lidt negativ. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  knæ skade - andre?
  • #1   28. apr 2010 En fra min klasse blev opereret for sådan en skade som du snakker om :o)

• #2   28. apr 2010 Jeg har haft sådan noget osgood schlatter i mine knæ og jeg synes back on track var vildt godt, og kan klart anbefales! Kan slet ikke mærke det længere, men det er jo også noget andet smiley

• #3   28. apr 2010 Tak for svarene allesammen. smiley
    Jeg er allerede blevet opereret i højre knæ for plica, og det er stadig slemt.
    Kan man få back on track til mennesker?

Blev i opereret? Hvis ja, hvor lang tid efter kunne i så ride? og kan i stadig stå på ski?
    Jeg har nemlig søgt arbejde som staldmedhjælpe/rytter her fra 1. juli

• #4   28. apr 2010 Jeg render faktisk rundt med en knæskade lige nu ..

Men blev i februar opereret for en smadret menisk der blev fjernet...
    Nu mangler de så bare at fixe mit korsbånd, som virkelig giver problemer....

Du kan sagtens leve uden din menisk, og det vil højst sandsynlig ikke give dig problemer.. Normalt klipper de den bare til, så den bliver jævn igen..
    Meget ukompliceret... smiley

• #5   28. apr 2010 Sisse: ej hvor trist. Jeg kender alt for godt til knæproblemer, det er faktisk mit "gode knæ" som er skadet nu.

Desværre kan min ikke bare klippes af, da den er revet over så de bliver nødt til at sætte små søm ind(som forsvinder igen).
    Er bare nervøs for hvordan resultatet bliver, for er hvert år på ski, og rider 3 heste hver dag, og det kan jeg ikke holde til som det er nu.

• #6   28. apr 2010 Hvis menisken skal sættes sammen som du siger, så skal du regne med 6 måneder i bon-joy skinne og ihvertfald 1 år uden sport..

Fik hele smøren fordi de troede det var dét der var galt.. indtil de så åbnede og så at korsbåndet var revet over..

Men håber for dig at det ikke er så slemt.. Held og lykke

• #7   28. apr 2010 Jep, man kan sagtens få back on track til mennesker.
    vi købte vidst mit her: (link fjernet)
    håber du kan bruge det og god bedring smiley

Kommentér på:
knæ skade - andre?

Annonce