{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
527 visninger | Oprettet:

Bliver jeg snydt..? {{forumTopicSubject}}

Har en plag tilsalg, og er blevet kontaktet af en mand i USA, om at han ønsker at købe den. (Dette finder jeg meget mystisk, da der jo må være massere af heste i USA).
Han vil sende en chek med beløbet og skal have mit navn, adresse og tlf nummer.
Jeg er ikke meget for at udleverer noget som helst, men hvordan gør man. Man kan jo ikke lide frem bede manden komme forbi med pengene i hånden..?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bliver jeg snydt..?
  • #1   13. apr 2011 Det er SNYD!!! flere er blevet snydt og det har været oppe og vende 100 gange! Lad vær med at svare på hans henvendelse.

• #2   13. apr 2011 Tror også desværre det er snyd.
    Men hvis du ikke nævner dit kontonr og sådan. Kan han vel ikke gøre noget. Men hvis han begynder på at ville sende en størrer chek, og du så skal sende resten af pengene videre, det må du ikke der er nok ikke dækning på chekken.
    Du kan jo se hvor langt han vil gå smiley

• #3   13. apr 2011 det er snyd !!!
    der er så mange af de sager... desuden som en anden skriver, er det mega dyrt at fragte heste til usa!! så den henvendelse der holder ikke vand... beklager

• #4   13. apr 2011 snyd der bliver advaret med den slags allesteder

• #5   13. apr 2011 Det er med 99,9% sikkerhed snyd!! Har også fået den slags henvendelser, dengang jeg var katteopdrætter og havde killinger til salg. Manden ville betale med check, og så skulle jeg sende katten til ham pr. kurer, forlød det. Men med al sandsynlighed vil checken være dækningsløs... og du har sendt din hest afsted til en usikker fremtid.

Mit råd: LAD VÆRE!!!

• #6   13. apr 2011 Jeg havde også min mistanke om at det var snyd...
    Men det kan jeg vel ikke så godt skrive til manden at han er en fusker... smiley

Til alle der advare, det er sikkert godt ment, men jeg håber ikke i tror jeg vil sælge min plag til hvem som helst...
    Vil da aldrig sende min hest afsted uden at have mødt den nye ejer....??!!

• #7   13. apr 2011 Rina: så så, er da sikker på min plag er en stjerne... smiley (fnis)

• #8   13. apr 2011 Selvfølgelig kan man sælge heste til udlandet, men som en anden skriver, så er der stor forskel på at sælge en dyr ox-araber hingst og en blandingsplag - selvom hun ser dejlig ud :))

SNYD - Hvis jeg var dig ville jeg ikke bruge mere tid på det.

Held og lykke med salget smiley

• #10   14. apr 2011 det er snyd..har selv prøvet det:-))))

• #11   14. apr 2011 Pas på har prøvet med en sadel, de sendte godt nok en chek, men det ville tage min bank over 1 mdr at få den hævet, og få dage efter jeg modtog denne chek ville de sende en fragtmand efter sadel. Der var dog noget som sagde mig at det var svinnel, og skrev tilbage at de kunne får sadlen når jeg fik cheken indløst 1 mdr senere, hørte aldig mer fra ham han var fra Irland, Har dog gemt cheken da den er ganske flodt!!! så pas på

• #12   14. apr 2011 Fup bare slet mailen og kom vidre. Svarer til spam hvor der står du den heldige vinder af * antal kroner. Fup og Spam

• #13   14. apr 2011 Snyd, snyd, snyd!

De sendes ud til SÅ mange. Katte, hunde, heste - u name it!

Og jo, kald du da bare ham en fusker - jo det han er! :oD

Kommentér på:
Bliver jeg snydt..?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce