{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
774 visninger | Oprettet:

Den jeg er :) {{forumTopicSubject}}

Jeg har redigeret lidt på en af mine historie, håber i kan lide den, det her kun første del af den smiley

Hej! Jeg vil starte med at præsentere mig selv. Jeg hedder Julie, jeg er 14 år. Min storebror hedder Robert eller som jeg kalder ham Rob, han er 19. Jeg bor hjemme ved min storebror, fordi mine forældre ikke vil have noget med mig afgøre. Det er nok mest pga. at jeg ændrede stil meget, meget hurtigt, fra 7. – 8.. I 7. var jeg den stille pige, der altid lavede sine lektier, og gjorde hvad læren sagde. Jeg havde aldrig nogen kæreste, men jeg har altid været vild med min storebrors bedsteven, Taylor, og er det stadig. Taylor er 17, og MEGA lækker! Nå, men tilbage til mig. I sommerferien fik jeg en veninde nede på rideskolen, Trine, som fik mig til at indse at jeg skulle forandre mig, hvis jeg ville have kæreste på, og miste min mødom inden jeg blev 40. Trine var 15, og havde nærmest knaldet hele byen, som hun sagde. Jeg er ikke jomfru længere. Jeg mistede min mødom, i den sidste uge af sommerferien. Det ikke det jeg havde regnet med, men det var vel okay. Forhen var jeg meget genert, det er jeg ikke længere. Nu går jeg altid i lårkorte nederdele, shorts eller stramme jeans. Jeg har også altid nedringet bluse på, og så er jeg ikke bange for at snave en tilfældig på gaden? Faktisk er jeg lidt af en luder. Jeg har ikke noget imod at rende hen i køkkenet efter en Breezer, med kun BH og G-streng på, mens Rob har venner på besøg. De venner han for det meste har på besøg af er, Kristen, som er hans kæreste, Alice, som er hans bedsteveninde, og så over lækre Taylor!! Faktisk har jeg været besat af ham lige siden starten af 7, men jeg ved godt jeg aldrig får ham.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den jeg er :)
Kommentér på:
Den jeg er :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce