{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.825 visninger | Oprettet:

Tilskud til seneskade {{forumTopicSubject}}

Da min hest desværre kom til skade på folden i sidste uge og der er mistanke om at den har fået en seneskade, sidder jeg og googler hele nettet tyndt for at se om man kunne finde noget tilskud som evt. kunne hjælpe ham hurtigere og/eller bedre over det.

-Ved godt at hvis det er en seneskade tager det min 6mdr. inden at det er helet helt.



Jeg har kigget på produkter som indeholder MSM og Glukosamin, men ville også gerne have et som der var collagen i.

Kender i nogen produkter som indeholder collagen og enten MSM eller Glukosamin eller alle 3 dele?

Hvilke produkter kan i anbefale?

-Vil selvfølgelig gerne have det med det største indhold og billigst i drift, da jeg er på SU.

Ved godt omkring virkningen af de forskellige stoffer, så har kun brug for lidt hjælp til hvilke produkter der findes på markedet.

-Sandra


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tilskud til seneskade
  • #1   18. apr 2011 Jeg ved ikke om du overhovedet er interesseret i at høre om magneter og back-On-Track men ved min veninde lige har brugt det og hendes hest har nu efter 4 mdr ingen arvæv på senen efter skaden så hendes skade er forkortet med 2 måneder.
    Dyrlægen prøvede et nyt tilskudspræparat fremfor Cortaflex- Joint Flex tror jeg det hedder. Det fik hun i den første måned men derudover fik hun ikke noget udover hun havde benene bandageret med magneter om dagen på fold og så stod hun med back-on-track om natten.


  • #2   18. apr 2011 jeg brugte back on track, min hest kom i spabad, på horse treatment i esbjerg, og han fik MSM og noget andet, en brun olie og en fiskeolie noget, skridtbånd næsten hver dag

    (-: han fik skaden i september, og jeg galoperer næsten allerede på ham igen (-:


  • #3   18. apr 2011 Jeg kender godt til back on track, da jeg har brugt deres dækkener på ham. Og svømning kender jeg også til da jeg har arbejdet på Karmdal wellness og rehab i Esbjerg.

    Så er ganske bekendt med de fleste udefra påvirkende metoder. Er også bekendt med hvad de indholdsstoffer der er i MSM, glukosamin og collagen. Er bare ikke særlig bekendt med de forskellige mærker og hvad de indeholder, da jeg ikke har brugt det før.


  • #4   18. apr 2011 det er ikke svømining - men spa

  • #5   18. apr 2011 I know... Kender godt til stedet. Ved også hvordan spa virker på hesten.

  • #6   18. apr 2011 Min hest har også stået med sene skade, siden jul...
    Jeg er i min sidste genoptræningsuge nu, og der har ingen problemer været... hun fik intet foder som hjalp på det, men bare masser af kærlighed og så tjekkede jeg hendes ben hver dag...
    allerede efter ca. 9 uger i genoptræningen øvede jeg noget horsemanship og hun fik lov til at løbe lidt rundt og bukke.. hendes ben sagde intet til det, og synes derfor ikke man skal være alt for forsigtig med benet... skiv gerne hvis du vil høre mere...

    se hende evt. i min profil smiley


  • #7   18. apr 2011 Hvilken form for hjælp er det du søger??

  • #8   19. apr 2011 Jeg søger mærker/navne og erfaringer på fodertilskudsprodukter som indeholder MSM, Glukosamin og Collagen.

  • #9   30. sep 2011 Fandt du ud af noget sandra, for nu er jeg desværre i den situation? Og hvad synes du virkede?

Kommentér på:
Tilskud til seneskade

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce