{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
612 visninger | Oprettet:

Stævne :-D {{forumTopicSubject}}

Hejsa smiley Har nogle spørgsmål, for jeg skal til mit første rigtige stævne næste månede ! smiley
1) Jeg overvejer at starte to klasser, en LC1 og LC3, men de to klasser kommer LIGE efter hinanden, så jeg tænker det måske er for meget at forlange af Tjalfe? smiley Hvad synes i? smiley
2) Nu har jeg købt stævnetøj, en skjorte med sådan en dims som skal rundt om halsen, stævne jakke, sorte strømper som kun skal bruges til stævner og så hvide stævnebukser, men nu tænker jeg, man kan jo se undertøjet igennem stævnebukserne, så hvad gør i ved det? bruger i noget specielt undertøj til stævner? smiley
3) Skal man have stævnenummer med hjemmefra? Får man at vide hvilket nummer man er inden stævnet? smiley

tjaaa.. tror det var det? smiley
- Cecillie
Håber nogen af jer vil hjælpe smiley


Kommentarer på:  Stævne :-D
  • #1   7. jun 2011 1) Jeg ved ikke hvor god form din pony er i, så du kan bedst selv bedømme om han kan klare to klasser i træk. smiley
    2) Jeg bruger lys undertøj, og så tager jeg lommerne på ridebukserne og kører dem så langt op mod livet som muligt. jeg ved ikke om du har købt ridebukser med fuld skind eller ikke, men hvis du har, kan man ikke så godt se undertøjet bagfra. Ellers kan du også købe noget undertøj hvor man ikke kan se kanterne gennem ridebukserne smiley
    3) Man skal langt de fleste steder have stævnenummer med hjemmefra, men man plejer at kunne give en 20´er eller sådan noget, og så få et. Stævnenummeret kan du se når der kommer startlister inde på rideklubbens hjemmeside, ellers kan du få det opgivet når du melder til start ved stævnet. smiley


  • #2   7. jun 2011 TAK LAURA! smiley
    1) Altså Tjalfe er pt ikke i så god form, men altså han kan sagtens klare en træning på 1 time eller nogen gange mere smiley Så det ikke fordi han ikke kan klare at blive redet smiley
    2) Der er skind på mine stævnebukser smiley Men regner kraftigt med at købe noget hvidt undertøj og håbe på det kan skjules xD
    3) Ejerne har stævnenummer, men skulle bare være sikker på jeg ikke dummer mig og tror jeg får dem til stævnet xD


  • #3   7. jun 2011 Det var så lidt! smiley

  • #4   7. jun 2011 Team små: tak for dit svar! smiley
    Ejerne har allerede et stævnenummer, men jeg var bare ikke sikker på om man fik et (jeg plejer at gå til udstillinger med mine hunde og der får man nummeret) men tak! smiley
    Jeg tror jeg starter de to klasser smiley


  • #5   7. jun 2011 Hehe svare ikke lige på de andre spørgsmål da du sikkert har fået de svar du søgte smiley

    Men:
    3)- når man starter klubstævner behøves man ikke stævnenummer smiley først når du kommer på distriktsplan er det et krav, så lad hver med at gå ud og brug en masse penge, ENDNU ;)!


  • #6   7. jun 2011 Det er distrikstævne xD Det er for distriktet 11/13 smiley

  • #7   7. jun 2011 Det har ikke så meget at gøre med det at gøre smiley det er sværhedsgarden eller hvad man skal sige smiley

    men nu kan jeg jo ikke vide det da jeg ikke har set proprationer(staves?) xD men ihvertfald held og lykke smiley

    og vil da også meget gerne høre hvordan det gik når du har startet ;D!


Kommentér på:
Stævne :-D

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce