458 visninger
|
Oprettet:
Billeder fra stævnet {{forumTopicSubject}}
Så er siden opdateret med en masse fantastiske billeder fra stævnet - hestevelfaer.dk gå i galleri
aug 2008
Følger: 43 Følgere: 46 Heste: 5 Emner: 37 Svar: 1.158
Hvis man nu gerne vil have nogle af billederne selv, kan man så købe dem, eller hvordan gør man det?
dec 2008
Følger: 84 Følgere: 84 Heste: 3 Emner: 184 Svar: 612
Prøv at kontakte Sara - aka -
© JW Team Wehlast Bulls
mar 2007
Følger: 37 Følgere: 38 Heste: 1 Emner: 4 Svar: 40
Du er altid velkommen til at kontakte mig. June kommer også gerne ud og tager nogen billeder af dig og din skønne hest under bedre vejrforhold!! (Måske vil du være mere interesseret i dette) Men trods vejret, så synes jeg også, at June har gjort et rigtigt flot arbejde og der er jo nogle fantastiske dejlige stemningsbilleder
maj 2010
Følger: 17 Følgere: 16 Heste: 1 Emner: 18 Svar: 126
Jeg overvejer at bede June til at komme og tage billeder af El Macho på et tidspunkt, ved bare ikke om det skal være MED skrammer, eller om ponyen skal pakkes ind i bobleplast, i et par uger inden ;o)
mar 2007
Det glæder os at høre, at I kan lide billederne.
Det lyder ikke godt med hensyn til skrammer, nu er han vel okay?
Med hensyn til fotografering, så er June så dygtig, at hun kan fjerne "skønhedsfejl", når hun finpudser billederne.
mar 2007
Men hensyn til andre ydelser fra June Wehlast, så findes der kontaktoplysninger på wehlastbulls.com, som I bedes benytte jer af
jan 2009
Følger: 136 Følgere: 144 Heste: 7 Emner: 470 Svar: 2.517
maj 2010
Rart at vide, at skrammer m.m. kan fjernes, men der er godt nok som regel en del.
Og tak, El Macho er ok, han er bare suverænt den hest jeg kender, som får flest skrammer hele tiden - hvis ikke på den ene, så på den anden måde :o)
aug 2008
jan 2009
Følger: 136 Følgere: 144 Heste: 7 Emner: 470 Svar: 2.517
Inden nogen forvirring opstår:
I følge aftale med June og via den generelle holdning til billederne på HVF's hjemmeside, så er der aftalt følgende:
Billederne, som June har taget til hestevelfaerd.dk's stævne er taget som sponsorat til Hestevelfaerd.dk. Derfor er det hestevelfaerd.dk's billeder.
Da vi generelt lader vore medlemmer tage billederne fra hjemmesiden, gælder det naturligvis også disse billeder. Dog vil vi meget gerne have, at June bliver krediteret for billederne fra stævnet ved brug af dem her på HG eller lignende.
Hvis man ønsker billederne i høj opløsning kan hele serien købes af June på CD. Dette aftales direkte med June.
Så, forkortet:
· Billeder fra stævnet er til fri afbenyttelse for medlemmer af hestevelfaerd.dk
· Billederne skal, ved brug, krediteres til June
· Ønskes høj opløste billeder / kopier, skal det aftales med June eller bestilles via hestevelfaerd.dk under shop/download. Dog først muligt efter weekenden.
maj 2010
"Nu skal I bare se de fantastiske billeder jeg har fået taget af El Macho ........ ja, han er så desværre blevet fjernet pga. alle skrammerne, men det er en detalje .... "
Tror bare jeg vil vælge at se det som en ekstra charme, ligesom hans halve øre. Nu er El Macho jo også så smuk og det er ikke længe siden at nogen kaldte ham for en Barbiehest, så det er nok for ikke at virke som en tøs, at han sørger for altid at have nogle skrammer ;o)
aug 2008
Billeder fra stævnet
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside