{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
851 visninger | Oprettet:

Underhals og {{forumTopicSubject}}

heeej alle :-).

sagen er den at jeg har halvpart på chanel, som er 9. hun har lige stået stille i 4 uger, pga. spark og halthed. nu har hun så fået en del underhals, og er blevet rigtig grim at se på.. jeg ved bare ikke hvad jeg skal gøre.

da jeg fik hende for 2 år siden, startede vi med at ride sådan, hvor hun bare gik hvordan hun nu ville. altså jeg skulle først lære hende at kende og det, men som tiden nu er gået, har jeg lært mere og mere, og nu vil jeg altså til at i gang med noget seriøst træning. jeg ved bare ikke hvad og hvordan? jeg tror, aldrig hun har lært sidebevægelser, hun bliver bare snot forvirret, når man prøver på det ihvertfald. hun slæber sine bagben efter sig, og bruger ikke kroppen ordenligt. hun er altid meget afslappet og er nem at få til at strække sig 'frem og ned'.

men, men, men... nu har hun fået en kæmpestor underhals og hun er også blevet mere svagrygget efter jeg har fået hende. jeg kan godt se, jeg har gjort noget helt forkert, så nu spørger jeg jer, om hvordan jeg skal komme videre herfra? hvad skal jeg gøre? starte forfra eller? :). er meget ked af at, jeg har fået 'ødelagt' en så dejlig pony som hende. hun har et helt fantastisk temperament og sind, det eneste 'problem' der er, er ridningen. folk siger vi rider sjusket og at jeg ligeså godt bare kan lade være med at ride. er godt klar over jeg ikke har trænet hende korrekt, men ligenu ved jeg virkelig ikke hvad jeg skal gøre først? )':
håber i kan hjælpe mig og min pony! undskyld det blev lidt rodet ^^ smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Underhals og
Kommentér på:
Underhals og

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce