{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At få en...
  • #2   14. jul 2011 Feedt xD

  • #4   14. jul 2011 Bare for sjov - Keder mig lidt?

    Linette: Haha! xD


  • #6   14. jul 2011 mødte min fantastiske ven i min klasse - min looover smiley

  • #7   14. jul 2011 ham jeg har noget kørende med lige nu mødte jeg på en måde til en fest ved en veninde. havde ikke lagt mærke til ham eller snakket med ham, men han ansøgte mig dagen efter, på facebook.. og jeg var til 60 fødselsdag ved min mormor og var på fb på mobil og havde skrevet en status med ''sms mig'' og så mit nummer, og så skrev han til mig og vi skrev sammen 24/7 i noget tid smiley og så var jeg henne og besøge ham noget tid efter smiley har jeg været 2 gange nu, men han bor bare mega langt væk.. han bor i kbh og jeg bor tæt på middelfart, på fyn, så det 2 timer i tog hver vej -.-

    og jeg skal hjem til ham på søndag og sove ved ham smiley


  • #8   14. jul 2011 Jeg var på en lejr sidste år, som hedder Lyngsbo og der mødte jeg "ham" også begyndte vi at skrive over facebook også den 11/12 2010 blev vi så kærester og har nu været sammen i 7 måneder:-)

  • #9   15. jul 2011 Skiftede skole i 7 og i starten af 8 ansøgte en af drengene fra en af de andre klasser mig på fb (havde ik hørt vanvittigt meget om han, udover at folk ik rigtig brød sig om ham, grundet udseende, tror jeg) men jeg accepterede og vi begyndte at skrive mere og mere sammen, men det sjove var at jeg faktisk startede i en klasse da vi startede i 7. hvor hans bedste ven gik, og der havde han ik lagt mærke til mig (havde heller ik lagt mærke til ham), men jeg kunne SLET ik trives i den klasse, da jeg ik rigtig følte mig velkommen, og blev endda hjemme fra skole i omkring en uge, fordi jeg ikke havde lyst til at tage op til dem, og til blå mandag ville jeg heller ikke med, men da den klasse hvor dem jeg snakkede mest med også skulle med, valgte jeg bare at spise hjemme, og så tage op og tage med da bussen kom:D
    Men da jeg var så ked hele tiden, endte det med mine forældre gik til skoleinspektøren og spurgte om de ikke kunne finde ud af jeg flyttede klasse (kunne jeg da min onkel som er lærer på skolen, sagde god for den, og gerne ville have mig i hans klasse ;P) Herefter begyndte min nuværende kæreste at lægge mærke til mig og vi skrev mere og mere sammen, jeg stolede af en eller anden grund fuldt ud på en person jeg kun kendte igennem sms'er (??) vi blev kærester og var først derefter sammen for første gang :i vi har nu været sammen i 21 måneder på søndag ;i


  • #10   17. jul 2011 Jeg startede på karlskov friskole i 7 klasse, og der gik X også vi snakkede lidt sammen i gennem 8 mest i forhold til skolen da vi har de samme interesser. Da jeg startede i 9 blev vi aller bedste venner, jeg har aldrig kendt nogen som ham, han støtter mig i alt. Folk omkring os blev ved at sige at vi burde være kærester,men i min verden var han min bedste ven. Men så en dag i det tidlige forår, spurte han om han måtte kysse mig bare for at vide hvordan det føltes, og så har jeg været smask forelsket siden smiley
    Han tryllebandt mig helt fra starten, vi er virkelig godt sparings partnere, og vi er der altid for hinanden! smiley
    Det er slet slet ikke som de fleste andre forhold, fordi vi jo altså var bedste venner i forvejen (-:


Kommentér på:
At få en...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce