Så fik hun fred {{forumTopicSubject}}
Hej jeg har haft min Varmblods hoppe i 1 måned og 2 uger jeg har kun redet hende 2 gange. 1 gang at jeg red red hende prøvede jeg hende ved forrige ejer. 2 gang herhjemme uden sadel i trav og skridt. Men så skulle jeg dsv til bornholm også ville vi have forsikret Caballino, Men damen der skulle komme kom ikke. Så kom jeg hjem fra bornholm også stod hun på folden og hang med hovedet nede imellem forbenene. Vi havde 3 dyrelæger til at kigge hende og 2 af dem mente at det var nyeslag. Men så prøvede jeg at gå med hende også begynde hun at miste forbindelsen til bagparten. Så vi fik taget rønken billeder af hende de viste så, at 1 nakkevirvel sad skævt og. At der sad nogle gevækster imellem 3 og 4 nakkevirvel. Men så satte han den 1 nakkevirvel på plads og dette hjalp ikke på hendes gå gang. Så gav vi hende 2 uger, men dette hjalp ikke så bestemte mine forældre at hun skulle aflives. Jeg var heldivis i svømmehal imens da jeg havde grædt 2-3 dage før det var bestemt. Jeg kunne ikke holde til mere, men det hjalp at komme ud og svømme. Så kiggede vi på hamster udstyr også købete vi nogle ting til hamsterne. Da jeg kom hjem var gardinerne trukket for så jeg ikke kunne se hende på ridebanen(død). Så dagen efter kom DAGA/DAKA og hentede hende også 1 dag efter kiggede jeg på en ny hest.
Isabella og hun var bare perfekt 4 år og rigtig sød men havde dog ikke for meget balance i gallopen er glad for at vi har råd til hende. Så skal have Isabella på prøve, onsdag i uge 31 kommer hun også er det min i 3 uger. Men vi skal self hae handelsundersøgelse på hende. xD Da vi ikke fik det på Caballino så den oplevelse vil jeg ikke ud for igen. xD
feb 2009
Følger: 37 Følgere: 42 Heste: 9 Emner: 65 Svar: 377
Held og lykke med den nye :_9)
apr 2010
Følger: 54 Følgere: 51 Heste: 6 Emner: 175 Svar: 1.445
R.I.P
mar 2011
Følger: 93 Følgere: 81 Heste: 10 Emner: 113 Svar: 648
Ja det er meget trist men sådan er det jo heste kommer og går.
jul 2007
Følger: 149 Følgere: 194 Heste: 13 Emner: 642 Svar: 5.686
mar 2011
Nej jeg er også MEGET overrasket men jeg havde allerede grædt meget inden bare ved tanken om det, så havde ikke flere tåre og jeg havde allerde dagen før gradt ud. xD
Så jeg kiggede på Isabella og en af de grunde til at jeg ville have hende var, at hun vrinskede da jeg kom. Hun var samtidig MEGET rolig og dette sagde Mette (Ejern) at hun godt kunne være lidt mere urolig. xD
jul 2007
Følger: 149 Følgere: 194 Heste: 13 Emner: 642 Svar: 5.686
mar 2011
Ja de heste er ski så søde men det mest underlige var faktisk at jeg havde været hos Mette tidligere da gamle veninde havde haft en pony opstaldet der. Mystisk hehe, men iværtigfald så håber jeg at Isabella går igennem handelsundersøgelsen. xD
Så fik hun fred
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside