{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
543 visninger | Oprettet:

Så fik hun mig sgu {{forumTopicSubject}}

Idag var Lykke (Miss Perfect) og jeg i Århus for at se til Dixie, som er i bedækning.

Vi havde i forvejen aftalt, at jeg skulle låne en af hestene derude, og at vi skulle ud og ride. Lykke på Dixie, selvfølgelig, og mig på Lea, som min "lånehest" hedder.

Jeg har redet på Lea én gang før, som så var min første tur på en "ikke-ødelagt" Tennessee Walker. Dengang gik det faktisk over al forventning, plus at Lea er en rigtig nem og sød hest, samt en fantastisk lærehest.

Idag skulle jeg så igen op på Lea, og det gik bare kanon. Ganske vist er det kun min anden omgang på en velredet TWH, men jeg synes selv at jeg er ved at være godt inde i det, og Lykke synes også det går rigtig godt for mig smiley

Så ja, jeg er omvendt. Lige pt. er jeg ved at prøve på at få solgt min Oldenborg plag, men jeg skal da have hest igen engang, når økonomien er til det. Og til den tid bliver det altså en TWH.

Nu har Lykke i 15 måneder forsøgt at overtale mig til at jeg skulle have en TWH, og ja. Nu er det så lykkes hende smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så fik hun mig sgu
Kommentér på:
Så fik hun mig sgu

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce